شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ ایرانسل 25 آذر

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۱ ق.ظ

تمام شد


شارژ 1000 تومنی ایرانسل ( محدوده سریع بزنید )

ارسال عدد 1

به

737959

سپس ارسال عدد

777

به

737959

با عبارت L هم لغو میشه!!

۹۴/۰۹/۲۵
آقای خاص

نظرات  (۲۴)

سلام،همراه اول دیروز برام اومد
*6970#
پاسخ:
سلام
ببخشید متوجه نشدم!!

1 به 84909

بعد jh 555 به 8282

کسایی که دیروز نگرفتن بزنن
پاسخ:
سلام
اطلاع داده شد!!
سلام،10دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه 10 روزه همراه اول هست که با فعالسازیش آهنگ پیشوازش هم که آگهی تبلیغاتی هست برای 10 روز فعال میشه اینو اپراتورش گفت ولی من هنوز فعال نکردم
پاسخ:
سلام
بله درسته البته قبلا بارها اعلام شده!!
سلام.اقاسجاد من به نشونی ک گفتین رفتم کد تخفیفی ک داده رو وارد میکنم اما میگه اشتباههواسه رایتل
پاسخ:
سلام 
دوباره امتحان کنید و به توجه هاش دقت کنید!!
سلام و صب بخیر
خاک تو سر ایرانسل یعنی خاکا پریشب 4تا مسابقه شرکت کردم همش گف عضو نیسی لغو باز عضو شدم بازم زر اضافی زد.دیشبم ک 8282 اول بم گف عضو نیسی بعد ک لغو دوباره عضو شدم گفت محصول درخاستی نیست و..
همرا اولم سامانه 205025ک 2 هفتس اصن جوابمو نمیده مخام ببینم چقد امتیاز دارم.
آقای خاص ما تلگرام و لاین واتس اپ و...نداریم ی وقت این لینک تلگرامه زمینه ای نباشه باس رفتنتون.ایرانسل همینطوریشو زمین گیرمون کرده از بس شارژ گرفته ازمون حالا شمام برید ک واویلا.
راسی چن روزی ام نمیتونسم بیام وبتون.
و در اخر مرسی ک هستین
پاسخ:
سلام
متاسفانه ایرانسل چند روزیه سیتمشو باز داره عوض میکنه برای همین مشکلات زیادی داره درست میشه ان شالله در وب حضور داریم ممنونیم!!
داره میده بزنید زود من گرفتم 
پاسخ:
سلام
متوجه نشدم ببخشید!!
دوستان شناسه هایی که از این مسابقهjamj  میگیربد اگه همزمان رو دو گوشی بزنید هردو شارژ میشن 
پاسخ:
سلام 
گفتم که تو کانال اعلام شده بود قبل اینکه مشکلمون حل بشه و اعلام بشه شما نظر دادین ماهم نظر شمارو تایید کردیم!!
سلام یه سوال اون ترفند رو اگه با چهارتا سیم کارت هم زمان بزنیم چی میشه ؟
پاسخ:
سلام
بازم شارژ میشن دوست عزیز!!
سلام دوست عزیز
داداش من سیم کارت رایتل دارم تو این نظرسنجی شرکت کردم اینترنت بردم ولی هنوز واسم فعال نشده میشه ی راهنمایی بکنی؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
طبق اطلاعاتی که اوپراتور داده بعد پایان نمایشگاه قراره فعال بشه ولی احتمال داره روش دیگری ابلاغ کنن در اون مورد اطلاع میدیم!!
اگه کسی شناسه نت داره لازم نداره به من بده ممنون میشم
پاسخ:
سلام
ان شالله قرار میدن دوستان!!
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۵ امیرجووووکر
5
6
8
11
بفرس بع 9077
بعد 
311
222
111
411
بفرس به 9071
همراه اول 
پاسخ:
سلام
اطلاع داده شد!!
سلام من زودتر ازشما فرستادم ولی باز به دوتاش نرسیدم امکانش هست کسی از هر 4تاش بگیره؟راستی ممنون ازآقا سجاد بابت ترفندjamj که گفتند چون من تلگرام ندارم بازم ممنون
پاسخ:
سلام
بله البته مشکل اینترنت برای ایرانسل یکم مشکل ساز شده خواهش میکنم!!
سلام. وقتی تو نظرسنجی شرکت کردم پیام نصفه اومد و کد توش نبود چطوری باید کد را بگیرم؟؟؟
پاسخ:
سلام
دوباره مراحل رو برید!!
الان که میخوام برم میگه شما شرکت کرده اید. پشتیبانی یا راه دیگه ای نیست؟؟
پاسخ:
سلام
فعلا به مشکل خورده و کاری نمیشه کرد!!
سلام
برای رایتل وقتی شرکت کردم رفتم ثبت نام کنم مرحله اولش بسته اینترنتی انتخاب کنم باید هزینه هم داد
ج باید کرد؟
همراه اول ک نشد بگیرم
ایرانسل امروز فعال میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
بله برای دریافت سیم کارت بسته باید فعال کنید!!
سلام و شب خوش
اقای خاص نظرسنجی رایتل شرکت کردم اس داد بهم ک دیتای رایگان و سیم کارت اعتباری ی شناسه مانندم زیرش نوشته.میشه راهنماییم کنید تا ب دوسامم بگم شرکت کنن.
پاسخ:
سلام
لطفا به لینک زیر مراجعه کنید:

http://reg.rightel.ir/50Percent/Elecomp201550Percent/CountryOfCustomer/CountryOfCustomer

سلام

فردا قرعه کشی هت 

پاسخ:
سلام
احتمالا نه!!
دوستان ترفند کسی زده 
پاسخ:
سلام
بله ترفند قابل اجراس!!
قرعه کشی هس؟ممنون
پاسخ:
سلام 
مشخص نیست!!
سلام بنظرشماهرمی ایرانسل کی فعال میشه ممنونم
پاسخ:
سلام 
طی همین روزا فعال میشن!!
میشه ترفندها راتووب بزارید اخه ماتلگرام نداریم .ممنون
پاسخ:
سلام
بله حتما دوست عزیز!!
سلام و خسه نباشین
ببخشید من اصن از نظر سنجی رایتل سر در نمیارم همه مراحلشم رفتم شما لینکی ک گفتی هم رفتم ولی باس ثبت نام رایتل.
میشه بیشتر توضیح بدین؟
پاسخ:
سلام
الان مشکل داره متاسفانه!!
سلام لطفا نتیجه بازی اعلام کنید مرسی
پاسخ:
سلام
تراکتور موفق شد پیروز بشه!!
سلام
کاکو سجاد ترفند اینترنت ایرانسل رو الان میشه زد
بدجوری اینترنت لازمم
پاسخ:
سلام
بله میشه!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی