شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

شارژ 1000 تومنی ایرانسل ( با وقفه 48 ساعته )

ارسال عدد 1

به

737207

سپس بعد از 48 ساعت

ارسال عدد 

1000

به

737207


توجه : دوستان عزیز کل هزینش 240 تومن هست هنگام انتظار شارژ سیم مارتتون باید صفر باشه وگرنه شارژ کم میکنه تا گرفتن شارژ هم نباید لغو کنید با ارسال عبارت L هم لغو میشه !

۰۸ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۲۸
آقای خاص

اینترنت 50 مگابایتی ایرانسل ( یک روزه)

ارسال عدد 1 

به 

3048

سپس ارسال عدد

48

به

3048


توجه : هزینه هر مرحله 100 تومن میشه ولی میتونین با شارژ صفر شرکت کنید و سپس صد تومن انتقال بدید و مرحله دوم رو بفرستید با ارسال عبارت L هم لغو میشه !

۰۸ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۲۴
آقای خاص

با عرض سلام و خسته نباشید 


1- از دیدار دوباره دوستان قدیمی و جدید بسیار خوشحالم و باعث افتخاره که دوباره پیشتون هستم و امیدوارم همیشه خوب و خوش باشین !

2- همونجور که اطلاع دارین سال 95 سال خوبی برای شارژ رایگان نبوده و شاید هم نباشه ولی تا جایی که بتونیم شارژ هارو اطلاع میدیم گرچه هدف اسپانسرها فقط شارژهای هرمی هست ولی تمام سعیمونو میکنیم مثل گذشته چه ترفند چه شارژ که مهم باشه رو اطلاع رسانی کنیم !

3- با اینکه شارژ رایگان بسیار کم شده ولی طبق رسم فری شارژ که سال گذشته هم چند باری انجام شد به احتمال زیاد به زودی با افرایش کاربران شروع به قرعه کشی شارژ خواهیم کرد تا حداقل یه قسمت از کم شارژی برطرف بشه !

4- امیدوارم بتونم هر چند کم ولی مفید در کنارتون باشم و مشغله و کارهای دیگه باعث رفتنم نشن تا در کنار هم حتی خیلی کم بتونیم از شارژ رایگان استفاده کنیم امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید و از همه دوستان بابت محبتی که بهم دارن متشکرم ! یاعلی

۲ نظر ۰۲ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۲۶
آقای خاص