شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ ایرانسل 23 آذر

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۷ ب.ظ

شارژ های 1000 تومنی ایرانسل 

ارسال عبارت های 

Ozv sarg

Ozv meid

به

8282

سپس ارسال عبارت های 

SC 142

MD 119

به

8282

دوستان عزیز الان عضو بشید و ساعت 8 به بعد مرحله دوم رو بزنید!! با عبارت های L SARG و L MEID هم لغو میشن!!

۹۴/۰۹/۲۳
آقای خاص

نظرات  (۳۷)

سلام. برا همراه اول 9090 نگفتید چطور لغو میشه؟؟؟ ،46
پاسخ:
سلام
عبارت FO OFF رو بفرستید!!
سلام.
اقای خاص این ozv sarg رو قبل اینکه بگید هشت به بعد بفرستید من مرحله دومشوفرستادم رمز گفت قبلا استفاده شده دیگه کاریش نمیشه کرد؟
پاسخ:
سلام
متاسفانه نه ان شالله از دفعه بعد فاصله بدید!!

سلام

مرسی ازyasin و sarg

شارژ گرفتم

miad رو کی بزنم


پاسخ:
سلام
خداروشکر بعد ساعت 8 !!
همراه اول 3 سیم کارت 12 هزارتومن گرفتم دستت درد نکنه 
پاسخ:
سلام
خداروشکر خواهش میکنم!!
سلام،لازمه گرفتن شارژ 5000تومنی ازسامانه پیش بینی فوتبال گرفتن 3000 امتیاز هست نه 5000 امتیاز چون هر بازی که درست پیش بینی کنیم 1000امتیاز میده و بعد 3بازی که درست پیش بینی کنیم میشه 3000امتیاز،چرا توی اطلاعیه 5000 امتیاز نوشتید
پاسخ:
سلام 
پنج هزار هست دوست عزیز!!
سلام
Meid به هیچکدوم از سیمکارتام نداد، چند بارم زدم،لغو.و عضوم کردم بعد یه ساعت بعد پنج دقیقه هم زدم.ولی بازم نداد
پاسخ:
سلام 
بله یکم مشکل داره آخر شب بزنین!!
من تلراگرام ندارم
پاسخ:
سلام
وب همیشه در خدمت دوستان هست!!
سلام. Meid نمیده میگه شما عضو نیستید. مشکل داره؟؟؟
پاسخ:
سلام
بله مشکل داره!!
50 مگابایت +150 مگابایت اینترنت ایرانسل به همه میده بزنید من سه تا گرفتم ozv safarb به 8282 SB 555 به 8282. آروزو بزن میده  آپدیت شد 
پاسخ:
سلام 
توجه کنین اعلام شدت تو وب!!
اقاسجاد کانالتون امد رو گوشیم
ممنون بابت کانال مرسی
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم خداروشکر!!
سلام
سجاد چرا من نمیتونم از سامانه maid شارژ بگیرم
هر چی md 119 میفرستم به 8282 میگه عضو مسابقه نور نیستی
از دوستان کسی ازش گرفته؟
سجاد میشه راهنماییمون کنی که شارژشو بگیریم؟ لطفا
پاسخ:
سلام
مشکل داره بهتره نزنین فعلا!!
سلام،آقا سجاد شما الان ت 200 رو بفرستید به
20306
خودش تو جوابش میگه اگر امتیاز شما به 3000 رسیده است با ارسال ت 5000 میتوانید شارژ خود رابگیرید اصلا نگفته(5000امتیاز)،من هنوزم میگم توی اطلاعیه 5000 (امتیاز) اشتباهه،و 3000(امتیاز)درسته
پاسخ:
سلام
عذر میخوایم ازتون ممنونیم اصلاح شد!!
ممنون که نظر قبلیم تایید نشد
پاسخ:
سلام
دوست عزیز ثبت شده!!

سلام

اگه کسی شناسه نت داره لازم نداره به من بده ممنون میشم

پاسخ:
سلام
ان شالله دوستان اعلام میکنن!!

Ba tashakor az shoma, natijeye darkhasti be zodi baraye shoma ersal mishavad

این امد

پاسخ:
سلام 
مشکلش زیاده ادامه ندیدش!!
سجاد چرا من نمیتونم از سامانه maid شارژ بگیرم
هر چی md 119 میفرستم به 8282 میگه عضو مسابقه نور نیستی
از دوستان کسی ازش گرفته؟
سجاد میشه راهنماییمون کنی که شارژشو بگیریم؟ من 3 سیم کارت زدم نداد نزن نمیده...... sarg بزن میده 
پاسخ:
سلام
ادامه ندین بهترت چون کاملا مشکل داره!!
سلام
هرمی ایرانسل هنوز فعال نشده؟
پاسخ:
سلام 
منتظرش باشین!!
هرمی فعال نمیشه؟
پاسخ:
سلام
ان شالله بزودی!!
مرسی اقاسجاد گرفتم
ولی اون خطم 3بار زدم نیومد
پاسخ:
سلام
خداروشکر منتظرش باشید!!
ممنون از شما
12 ش گرفتم
اما 3 تا خط هر چ زدم جوابی نیمد
واقعا ممنون
پاسخ:
سلام
خداروشکر منتظرش باشید!!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
این ی کانال شارژ متعلق ب شما نیست؟
******************************

پاسخ:
سلامی دوباره 
فقط یک کانال هست که تحت اداره ماس اونم لینکش قرار گرفته شده!!
سلام اقای خاص این عضو jamj
من مرحله دومم زدم میگه عضو نیستی شما از یه خط دیگمم میگه محصول درخواستی در دسترس نمیباشد
پاسخ:
سلام
عصر بزنید!!
مرسی گرفتم 2تا ولی به خواهرم نداد میگه محصول درخواصتئ و سیستم و باتشکر
پاسخ:
سلام
عصر امتحان کنید!!
سلام برا جایزه رایتل با هر شماره ملی فقط یه بار میشه شرکت کرد یا با هر شماره سیم کارت میشه یه بار شرکت کرد. مثلا منکه چندتا سیم کارت به اسم خودمه میتونم با هر شماره و کد ملی خودم شرکت کنم. یا فقط برا یه سیمم میتونم شرکت کنم؟؟؟
پاسخ:
سلام
همه شماره هاتونو میتونین وارد کنید اما با کد ملی بقیه!!
سلام آلان ایرانسل شارژ میده
پاسخ:
سلام
بله!!
شما قبلا شناسه قبض خود را دریافت نموده اید
شناسه قبض:
86130668039244401
*
برای استفاده از این شناسه
*720*3*2#
را شماره گیری نمایید

این امد وارد نمیشه
پاسخ:
سلام
برای جدید هاس اعلام شد!!
الان بزنیم
پاسخ:
سلام
بله بزنید!!
سلام.اقای خاص به من یه کد داد برای خرید سیم کارت اعتباری یا دیتای رایگان تو سایت رایتل میرم ولی نمیدونم چیکار کنم میشه راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام 
به لینک زیر مراجعه کنید :

http://reg.rightel.ir/50Percent/Elecomp201550Percent/CountryOfCustomer/CountryOfCustomer
سلام ببخشید من یه سیم کارت دارم الان نزدیک 2 ماه هرچقدر کد میزنم لهم ششارژ نمیده درصورتی که قبلا راحت بهم ش میداد همش میگه محصول درخواستی...  یا شما عضو نشدید... ممنون میشم اگه راهنماییم کنید که چکار کنم کد ها بهم ش بدن
پاسخ:
سلام
فقط سامانه 8282 اینجوری میکنه!!؟
سلام.چرا نظرمو ثبت نمیکنید?
پاسخ:
سلام
مشکل اینترنت داشتیم ثبت شد!!
اقای خاص اینjamj درست نشد؟
پاسخ:
سلام
میتونید استفاده کنید!!
سلام. تو نظر سنجی شرکت کردم هر چندتا شماره هم که داشته باشیم فقط یه بار میتونیم با شماره ملیمون شرکت کنیم. یه کد بهمون داد حالا باید چجوری سیم کارت بگیریم؟؟؟
پاسخ:
سلام
با کد ملی های متفاوت میتونید ثبت نام کنید و به لینک زیر مراجعه کنید : 

http://reg.rightel.ir/50Percent/Elecomp201550Percent/CountryOfCustomer/CountryOfCustomer
ترفند برا شناسه شارژ 1000 تومانی ozv jamj
شناسه شارژی که میده رو همزمان با دوتا خط واردش کنید و دوتا خط شارژ میشه،توجه کنید که فقط همزمان :)
پاسخ:
سلام
اطلاع داشتیم قبل همه جاهم تو کانال اعلام شده بود ولی بعلت مشکل اینترنتی قادر به اعلام تو وب نشدیم الانم وقتش گذشته پس تو نظرات بمونه بهتره ممنونیم!!
سلام من کد تخفیف رایتل برام اومد حالو چیکارش کنم؟
پاسخ:
سلام
تخفیف سیم کارتش براتون اومد!؟
سلام این ترفندی که از یه شناسه دوبار شارژ بگیریم مشکل شرعی نداره ؟
پاسخ:
سلام
نه دوست عزیز!!
سلام.اقا سجاد ایرانسل طرح4444 واسه قرعه کشی مزدا3 که داره و هر بارشارژ100امتیاز میده  ،بعد از قرعه کشی شارژو که صفر نمیکنه?
ی
پاسخ:
سلام
نه اصلا!!
مشترک گرامی،کد تخفیف شما برای شرکت در نظرسنجی نمایشگاه الکامپ 94 با امکان خرید سیم کارت اعتباری یا دیتای رایگان******4727384می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتrightel.ir مراجعه نمایید ای اومد حالو چیکارش کنم؟.
پاسخ:
سلام
به لینک زیر مراجعه کنید:

http://reg.rightel.ir/50Percent/Elecomp201550Percent/CountryOfCustomer/CountryOfCustomer

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی