شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

اطلاعیه ویژه شارژ 16 آذر

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۱ ب.ظ

با سلام


دوستانی که چند مدت پیش تو سرویس جایزه همراه اول برنده شارژ یا تخفیف شده بون میتونن با ارسال عبارت ن 500 به 203028 دریافت کنید شارژ هم لازم داره و اگر مشکل ایجاد کرد دوباره ارسال کنید البته الانم یکم مشکل داره!!

۹۴/۰۹/۱۶
آقای خاص

نظرات  (۲۷)

سلام...اقا سجاد زدم گفت کاربر گرامی کد ارسالی اشتباه است.
پاسخ:
سلام 
یبار عضو بشید و ارسال کنید!!
به من نداد گفت قبلا دریافت کردید در صورتی که من دریافت نکرده بودم.
پاسخ:
سلام
دوباره ارسال کنید!!
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۶:۲۳ سیاوش مقصودلو (ای پی)
سلام

شارژای محدود همراه اول را با شارژ صفر میشود گرفت؟؟
 و امروز فعال میشوند ؟؟؟

با تشکر
پاسخ:
سلام
نه نمیشه خواهش میکنیم!!
سلام
اقاسجادفرستادیم گف برای دریافت شارژهزاری جایزه فردااقدام کنید.لغوش کرده بودم حالا فردامیده؟
پاسخ:
سلام 
شب عضو بشید و دوازده و نیم به بعد بفرستید!!

سلام

به نظرتون شارژ هست امروز

پاسخ:
سلام
احتمال هر چیزی هست!!
س.چرانمیده.
پاسخ:
سلام
احتمالا شارژ ندارید اگه دارید دوباره بفرستید!!
اقا سجاد حل شد ممنونم زیاد... باید دو بار ن 500بفرستیم که بده .برا من یکیشو الان داد یکی رو گفت فردا بزن.
پاسخ:
سلام
خداروشکر!!
سلام،همراه اول اینترنت شبانه نامحدود باشماره گیری #1000* واینکه نت50مگی ایرانسل که قبلا2روز میشد استفاده کردازچندروز پیش دقیقاشده24استفاده ازکل حجمش.
پاسخ:
سلام 
احتمالا دارن سیستم رو عوض میکنن!!
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۷:۱۷ ℳ๑みสℳℳสの
سلام آقا سجاد.خیلی خوشحال شدم دوباره سایت عالیتون رو راه اندازی کردین منتهی من یکم دیر متوجه شدم چند باری قبلنا سر زده بودم ولی پست نمیزاشتین ممنونم از زحماتتون 
 یه سوالم دارم اینترنت ایرانسل میگه کدتو قبلا دریافت کردی لغو کردم و دوباره فرستادم بازم نداد چکار کنم؟!؟
پاسخ:
سلام
ممنونم از حضورتون چون احتمالا دیروز گرفتین برای جدیدهاس!!
سلام
بدون شارژم میده من بدون شارژ گرفتم
پاسخ:
سلام
بله میده ولی داشتن شارژ بد نیست!!
اقاسجادبعداینکه ب203028پیام دادم از2021پیام اومدکه به دلیل کسب امتیازاکنون امکان دریافت شارژصدبرابربه شماهدیه شده برای تایید1رو..بقیش ناقص اومده نمیدونم به کدوم شماره بایدفرستاد؟؟
پاسخ:
سلام
اون پیام تبلیغاته جواب سامانه 203028 یکم دیر میاد!!
سلام
سامانه 203860 نه شارژ میده و نه لغو میشه!
از دیروز تا الان بعد از پاسخ به سوال چندین بار 700 و 200 رو فرستادم جواب نمیده و هر چی هم sal off می فرستم باز هم جوابی نمیده و لغو هم نمیشه!
پاسخ:
سلام
رو خطتتون هنگ کرده یکم فاصله بدید به سامانه!!
محدودهمراه نیس؟
پاسخ:
سلام
فعلا نه!!
اقا سجاد ترفندی مثل چند ماه گذشته براش نیست!!
پاسخ:
سلام
متاسفانه نه!!
20554شارژمیده باارسال1 کدنمیده شارژومستقیم میفرسته.
پاسخ:
سلام
ممنونیم ازتون اطلاع داده شد!!
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۸:۴۸ سید مهدی فرح بخشیان
شارژ همراه اول ۲۰۵۵۴ تموم شده
پاسخ:
سلام
به پست دقت کنید!!
اقاسجادمن ی نظرم دادما راجع
ب شارژمیدان.اگه کدی بلدبودم ومیادواسموبهتون نگم؟
پاسخ:
سلام
ممنون میشیم دوستان هم کدی بلدبودن اطلاع بدن و ممنونیم ازتون!!
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۶ زنده باد جونقان
سلام. چهل تیکه شارژ میده یا مال جدیدهاس؟؟؟
پاسخ:
سلام 
نه!!
ایرانسل اینترنت 1گیگ روزانه + 1.5گیگ شبانه 2شب 2ظهر 5900تومن یک ماه فعاله
پاسخ:
سلام
بله ممنون!!
737863اسان زبان  هم ب اونایی ک نگرفتن شارژمیده ترجمه لغت.
پاسخ:
سلام
ممنون اطلاع داشتیم این سامانه چون ده ها بار اعلام شده دیگه اعلام نمیکنیم فعلا!!
هرمی ایرانسل لغوش چیه؟
پاسخ:
سلام
به اخر پست دقت کنید!!
سلام،جایزه سری قبل نمکدون برای من شارژ2تومنی بود که دوباره دیشب عضو شدم الان که ن 500 رو فرستادم پیامی که اومده نوشته جایزه شما2شارژ هزارتومانی است بعد یک کد شارژ هست که 2بار پشت سر هم نوشته شده ویکبار دیگه هم ن 500 فرستادم بازهمون پیام اومد دیگه فکرنکنم بده چون فرداپیام تبلیغاتی میفرستن منم لغوش کردم.واقعانمکدون بهش میاد چون دیگه شورشو درآورده.
پاسخ:
سلام
دقت کنید اعلام کرده بودیم مشکل داره ولی بعضا دوتا شارژ رو میده!!
سلام،کسانی که از سامانه نمکدون برنده شارژ2تومنی شدند ولی پیامی که براشون اومده 2تا کد مثل هم هست باهمون خط با
02196864264
تماس بگیرند تا اپراتور شارژ دیگه رو براشون بخونه.اگه لغو کرده باشندهم تعلق گرفته.
پاسخ:
سلام
بله درسته!!
سلام
205075
که جند روز قبل فعال شده بود دوباره میشه گرفت یا مختص کسانی است که نگرفتن؟یا همه میتونن؟ممنون
پاسخ:
سلام
برای کسانی که نگرفتن!!
سلام،هرمی همراه اول فرستادم اما کد شارژی که سری قبل استفاده کردمو داد،فکر کنم برای هر کی نگرفته باشه هست
پاسخ:
سلام
بله اگه برای همه بود اعلام میشد اپدیت شده!!
سلام...اقا سجاد هرمی همراه اول اپدیت شده یا همون هفته پیش هستش.
پاسخ:
سلام
مال هفته پیش هست!!
سلام305740شارژمیده ؟بمن تبریک گفت امانمیدونم میده یانه.که دوتاسوالوجواب بدم.
پاسخ:
سلام
شارژ میده ولی فعلا مشکل داره برای همین اطلاع نمیدیم فعلا!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی