شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

اطلاعیه ویژه شارژ 14 آذر

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۳ ب.ظ

با سلام


دوستانی که تو شارژ پنج تومنی همراه اول شرکت کرده بودن و به هردلیلی با کسب امتیاز بهشون شارژ نداده بودن دوباره امتحان کنن برای اکثریت امکان دریافت شارژ فعال شده!!

۹۴/۰۹/۱۴
آقای خاص

نظرات  (۶۱)

اقا سجاد لغوش کردم الان بزنم میده؟؟؟
پاسخ:
سلام
متاسفانه نه!!
سلام
اونایی که عضو نشدن میتونن عضو شن؟
پاسخ:
سلام
بله میتونن البته احتمال داره مشکل ایجاد کنه!!
۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۹ امیرجووووکر
بچه ها اگر کسی تخفیف 5 تومنی رو نمیخواد ممنون میشم بده به من
پاسخ:
سلام
اگه دوستان لازم نداشتن قرار میدن!!
سلام دقیقا وقتی اینو اعلام کاردین آخرین سیم کارتم از سه تا رو لغو کردم نمیدونم چرا انقدر بدشانسم نزدیک به چهار تومن شایدم بیشتر شارژ داشتم صفر شده بود در ضمن بعد لغو کردن بعضی پیامادوباره بدام میاد وقتی دوباره لغو میکنم میگه عضو نیستید
پاسخ:
سلام
عضو بشید و یه امتحانی بکنین بعضا شارژ رو میده!!
4 همراه اول گرفتم 
پاسخ:
سلام
خداروشکر!!
Sharj irancell. N
پاسخ:
سلام
متاسفانه نه!!
اینم سه کد تخفیف شارژ ده هزار تومنی که دوستان خواستن.             86074292991922363.                                                               86074293827890139.                                                             86074293723543493.         
پاسخ:
سلام
ممنونیم ازتون!!
۱۴ آذر ۹۴ ، ۲۰:۳۸ زنده باد جونقان
سلام .ممنون گرفتم. یکی از خطام را لغو کرد نمیشه دیگه بگیرم ازش؟؟؟
مهران دادا هستی اگه هستی pm بذار.
پاسخ:
سلام 
خداروشکر عضو بشین و امتحانی بکنین!!
سلام 
همراه اول و پنجشنبه عضو شدم الانم نمیده
پاسخ:
سلام 
احتمالا مشکل داره!!
DASTT DARD NKONH HADI
پاسخ:
سلام 
ممنونشون هستیم!!
۱۴ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۹ امیرجووووکر
آقا هادی دمت گرم مشتی
پاسخ:
سلام
ممنونشون هستیم!!
امکانش هست همراه اول شارژ و بده؟ اعتبار و میزنه 4000 در صورتی که تو دوتا سامانشم عضوم
پاسخ:
سلام 
بله یکم طول میکشه!!
سپاس از دوستان ، خواهش میکنم...اقا سجاد یه نکته کسانی که دیروز یا پریروز شارژ پنج تومنی رو نگرفتن و الان لغو کردن میتونن با ارسال دو بار آ 5000شارژ رو بگیرن . من خودم همین الان به همین شکل گرفتم و بعد گرفتن با off به 205025لغو کنن. اقا سجاد بزرگوار میشه بازم عضو شد وپنج هزار امتیاز گرفت و شارژ گرفت؟؟؟
پاسخ:
سلام
بله درسته  نه!!
من بادوسیم لغوکرده بودم حالازدم داد
پاسخ:
سلام
خداروشکر!!
مشترک گرامی، برای غیرفعال سازی سرویسها، کلید واژه سرویس و سپس off را ارسال نمایید:
لقمه (کلیدواژه: loghme)
چگونه لغوش کنم
پاسخ:
سلام
کدوم سامانه ها دوست عزیز؟
سلام من لغو کرده بودم دوباره عضو شدم فرستادم داد
پاسخ:
سلام
خداروشکر!!
سلام،اینم یک کد اینترنت 50 مگ فقط تا امروز وقت داره هرکی لازم داشت استفاده کنه
86022638996991709
پاسخ:
سلام
ممنونیم ازتون!!
سلام
دوستان کسی نت رایگان ندارد؟چون دیروز نگرفته ام.
پاسخ:
سلام
دوستان قرار دادن!!
سلام شارژ۱۰تومنی همراه اول. قیمت 9500.هرکی خواست بزنه. *720*55*3*46471321026#
پاسخ:
سلام
ممنونیم ازتون!!
86083423241955379 تخفیف شارژ  5تومنی ایرانسل 
پاسخ:
سلام
ممنونیم ازتون!!
SHARJ IRANCELL NIST
پاسخ:
سلام
فعلا نه البته مثل اینکه یکی بوده ولی ما و تسترامون اطلاعی نداشتیم ازش!!

سلام امروز شارژ هس

۷۳۷۹۴۹ 

منتظر شدم خبر ازش نشد ساعت ۱۱  pmامد برام 


پاسخ:
سلام
متاسفانه اصلا اطلا تست هم نشده بود این سامانه!!
سلام 737902شارژمیده الان؟
پاسخ:
سلام
این سامانه شارژ دهیش بسیار کمه و تا الان نداده!!
اقا سجاد سلام...همیشه که نباید در مورد شارژها بگیم...واقعا هوا خیلی سرد.
پاسخ:
سلام
بله بسیار سرده!!
ی سوال دیگه ی خط همراهمون سه چهارروزه واسه پنجی فعال کردم 4000امتیازداره  شارژشم صفره اگه غیرفعال کنم دوبا آ 5000بفرستم شارژومیده ؟البته باشارژصفرایامیتونم بگیرم؟
پاسخ:
سلام
قبل از هرچیزی بیست سی بار بفرستین!!
سلام
9090 امروز چند فعاله؟
پاسخ:
سلام
فعال نمیشه!!
اقاسجادهمراه اول دوتاشارژداره  برای امروز میده یاهنوزنه?
پاسخ:
سلام
اعلام کردیم!!
سلام
ممنون 2 تا گرفتم
اما هرچ به 9077 میزنم خاموش نمیشه میگه off بعد از اون بفرستید اما لغو نمیشه
پاسخ:
سلام
به اخر پست دقت کنید!!
سلام بچه ها کسی تخفیف شارژ 5 تومنی نداره

پاسخ:
سلام
اگه داشته باشن ان شالله اعلام میکنن دوستان!!
سلام 
همراه اول هنوز شارژ پنج تومنی و بهم نداده،لغوش کنم؟
پاسخ:
سلام
عبارت رو بیست سی بار بفرستین!!
لغو نمیشن.دوباره این پیام میاد
با ارسال OFF بعد از هر یک از کد های زیر سرویس مورد نظر را خاموش نمایید 
sabz/زندگی سبز و ورزشی
javan/سلامت و جوانان

پاسخ:
سلام
به اخر پست دقت کنید!!
اینم یه شناسه تخفیف پنج تومنی ایرانسل
86074758945676321
پاسخ:
سلام
ممنونیم ازتون!!
خاموش ش
5 off
6 off
فرستادم خاموش شد
9090 فعال نمیشه؟
ایرانسل؟
پاسخ:
سلام
متاسفانه نه!!
سلام اینا لغوش مشکل داره sabz off و javan off رو به 9077 میفرستم با ارسال OFF بعد از هر یک از کد های زیر سرویس مورد نظر را خاموش نمایید 
sabz/زندگی سبز و ورزشی
javan/سلامت و جوانان

پاسخ:
سلام
به اخر پست دقت کنید لطفا!!
اقا سجاد میشه لطف کنید شماره پشتیبانی 205025 و بدید ببینم مشکل چیه
پاسخ:
سلام
اگه امتیازتون به 5000 رسیده بیست سی بار عبارت رو بفرستین!!
9077 تموم شد 
پاسخ:
سلام
بله تمام شد و اعلام کردیم!!
۱۵ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۸ زنده باد جونقان
سلام من برا شارژ همراه اول میفرستم ولی سوال میاد.
پاسخ:
سلام
عدد 200 رو بفرستین!!
سلام و شب بخیر
چرا ش ایرانسل نیس؟
راسی پس شما از کدوم شهرین؟
پاسخ:
سلام
ممنونیم کم کم درست میشه بزودی اعلام میشه!!
سلام واسه من این اومد.
یه راهنمایی دیگه:
رطوبت زیاد این منطقه باعث شده در دیوارهای قلعه گیاهان سبز برویند که این ویژگی قلعه را منحصر به فرد کرده است
جوابی ک من پیدا کردم رودخان بود دو دفعه هم به صورت
S rodkhan
فرستادم ولی بازم راهنمایی کرد
اگ میشه کمکم کنید ممنونتون میشم
 
پاسخ:
سلام
عدد 200 رو بفرستین!!
سلام میشه داستان قرعه کشی راتوضیح دهید
پاسخ:
سلام
بله کدام ببخش رو میخوان برای توضیح دوست عزیز؟؟
۱۵ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۱ زنده باد جونقان
سلام از سامانه 9077 امده عدد 7 را بفرستید. فعاله یا الکیه؟؟؟
پاسخ:
سلام
فعال نیست!!
چطوری کنسل میشه 203860؟ کنسل نمیشه که
پاسخ:
سلام
SAL OFF بفرستین!!
۱۵ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۴ زنده باد جونقان
سلام. شهری سرسبز در شمال کشور که به دلیل معماری خاص شهرت دارد.در ضلع شرقی کوه های تالش واز سطح دریا 1050 متر ارتفاع دارد؟؟
پاسخ:
سلام
احتمالا ماسوله هست!!
بیس سی بارم فرستادم ولی باز جواب نداد
پاسخ:
سلام
فردا حتما با پشتیبانی تماس بگیرید تا شارژتونو براتون بخونن شمارشون 02196864264!!
بی زحمت میشه کلاتوضیح دهید؟ممنون
پاسخ:
سلامی دوباره 
بله حتما دوست عزیز بعد ساعات اعلام دوستان شماره میفرستن و بعد تموم شدن سعی میکنم ای پی های تکراری و شماره های تکراری رو حذف کنیم سپس برای هر شماره یه عدد انتخاب میکنیم و روی کاغذ ها مینویسیم سپس تمام کاغذهارو جمع میکنیم و تو یه ظرف گرد میریزیم و بهم میزنیم اگه امکانش وجود داشته باشه از سالمندان عزیز کمک میگیریم البته زحمت اینکار روی دوش اقا سینای عزیز هست چون به خانه سالمندان نزدیک هستن اکثرا سرگرمشون میکنن برای همین با اینکارم یکم هم سرگرمشون میکنن و هم کمک میگیرن ازشون اگرم این نشد از نرم افزار مخصوصش استفاده میکنن برای انتخاب شماره ها و سپس اعلام میکنن بهمون و ما هم اطلاع میدیم سوالی داشتید جوابگو هستین!!
۱۵ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۴ امیرجووووکر
کاکو میشه یه مسابقه بزرگ برگزار کنید
مثلا به جای اینکه 20شارژ به 20نفر بدید
به نفر اول بدید یا اینکه نفری 2هزار به خطتون 
انتقال داده و همه ی شارژ ها رو به نفر اول بدید؟
انشالله به زودی برگزار کنید ممنون میشم
پاسخ:
سلام
ان شالله بعد ها گسترش میدیم ولی با اینکه از دوستان شارژ بگیریم و جمع کنیم و برگزار کنیم مخالفیم چون قرعه کشی محسوب نمیشه دیگه!!

salam

کسئ شناسه نت نداره 

پاسخ:
سلام
ان شالله قرار میدن دوستان!!
به من تبریک شارژگف ولی کدنداد.700رافرستادم جواب نداد.شارژم دار8.دلیلش چیه؟
پاسخ:
سلام
200 رو بفرستین!!
مسابقه کی ها هس؟
پاسخ:
سلام
ببخشید متوجه سوالتون نشدم!
ن هر چقدر 200 و 700 میفرستم ج نمیده لغو هم میفرستم ک شما گفتین اصلا هیچ پیامی نمیده من قبلا هم گرفتم از این سامانه یه چند باری به خاطر این نباشه؟
پاسخ:
سلام
نه چون اواخر روز بوده احتمالا مشکل ایجاد کرده!!
سلام
هم 200 و فرستادم هم 700 ولی بازم نداد
پاسخ:
سلام
مشکل دار شده بود!!
قرعه کشی چه موقع انجام میشه؟
پاسخ:
سلام
اگه منظورتون قرعه کشی شماره هاس جمعه ها بین صبح تا شب تو یه موقع!!
سلام آقای خاص؟ 
آقای خاص من میخوام شارژم رو بفروشم شما کسی رو نمیشناسید من خط به خط کنم ۴۰ تومان رو ۳۰ میدم 
پاسخ:
سلام
متاسفانه ادم مطمنی نمیشناسیم!!

سلام 

امروز شارژ محدود هس

پاسخ:
سلام
فعلا نه!!
9090 امشب شارژ میده 
پاسخ:
سلام
احتمال داره!!
سلام اقاسجاداینترنت نامحدودهمرااز2تا7یک روزه با1000تومن.فقط واسه امروزه؟یافرداهم میشه فعال کرد
پاسخ:
سلام
اگه منظورتون بسته هست بله همیشه میشه!!

سلام

737141

chera etela nadadin

ta ferestadam gof tmam shode 

پاسخ:
سلام
چون ارژش نداشت و شارژهاش بسیار بسیار کم بود و زمان فعال شدنشم بسیار بسیار کم بود!!
سلام. من شناسه نت رو وارد میکنم مهلتش تا روز بعد همون ساعته،قبلا تا روز بعد ساعت23:59فعال بود،عایا ازمن این شکلی شده یا از همه دوستان همینجوریه?ممنون میشم اگه کسی جواب بده
آقا سجاد چرا ایرانسل دیگه شارژ نمیده?
8282کلا فروکش کرده ،خخخخخ
تابستون که باز بهتر بود محدود زیاد داشت نامحدودهم داشت ولی الان نه
هرمی کی فعال میشه ?737462که به ما نمیده به جدیدا میده
ببخشید زیاد نوشتم
پاسخ:
سلام
بعضا اینجوری میشه چون احتمال داره سیستم باز عوض بشه درست میشه بزودیخواهش میکنم!!
سلام.پس 203060کی فعال میشه؟ پیش بینی های جدیدی که گذاشته باید۳تامسابقه رادرست بگیم،بایدپشت سرهم ۳تامسابقه رادرست بزنیم؟ممنون
پاسخ:
سلام
چون خودشونم فعلاسیاستشونو نمیدونن بله باید منتظر باشید تا هر سه بازی انجام باشه و تا شارژ رو بدن البته کاملا معلوم نیست باید منتظر باشبم!!
سلام اقاسجاد.من زیادبه نت دسترسی ندارم.ممنون میشم گه شارژی فعال شدبرام ‏smsکنید؟اگه میشه بگید شماره مو بذارم.
پاسخ:
سلام
متاسفانه قول نمیدیم چون فعلا امکانش وجود نداره!!
سلام 
سرویس نمکدون شارژایی که نداده رو میده اول عضو میشسد بعد ن 500 و میفرستید به 203028 اگه گفت قبلا شارژ خود را دریافت کرده اید یه بار دیگه ن 500 رو بفرستید میده
پاسخ:
سلام
ممنون اطلاع داده شد!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی