شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

قرعه کشی ویژه فری شارژ

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۳ ب.ظ

تمام شد


با سلام خدمت دوستان عزیز

امیدواریم خوب و سلامت باشین طبق گفتمون که قرار بود تو بعضی بازه زمانی قرعه کشی های کوچیکی برگزار کنیم تا وب زیاد از حد بدون جایزه و هدایا نباشه برای همین الان با پنجمین قرعه کشی در خدمت دوستان فری شارژی هستیم!!

1- برای شرکت در مسابقه دوستان فقط شماره موبایلشونو تو خصوصی برای ما ارسال کنن!!

2- تعداد شارژ بعلت قرعه کشی کوچیک 20 عدد(هزار تومنی) هست که بصورت پین ارسال خواهد شد!!

3- تمام شارژها هم فعلا همراه اول هست پس مهم نیست چه شماره موبایلی قرار بدید !!

4- زمان قرعه کشی هم از همین الان تا ساعت 23 شب هست!!

امیدواریم این قرعه کشی باب میل  دوستان از جمله تعداد دوستانی باشه که پیگیر بودن!! شارژ هاهم بین تمام شرکت کنندگان قرعه کشی خواهد شد و بهشون ارسال خواهیم کرد!!

۹۴/۰۹/۱۲
آقای خاص

نظرات  (۳۱)

سلام
موقعی که وارد سایت میشم تا بخوام 
نطر بدم در میار از سایت 
چکاد کنم 
من که همراه اول ندارم 
پاسخ:
سلام
مرورگرتون رو عوض کنید بصورت کد میفرستیم تا مشکلی پیش نیاد!!
خخخ آرزو چ عجب فارسی تایپ کردی
پاسخ:
سلام 
ممنون از دقتتون البته تمام دوستان آزاد هستن هرجوری دوس دارن نظر بدن جوابگو هستیم!!
سلام،شمارمو فرستادم ثبت شد؟
پاسخ:
سلام
بله!!
آقای خاص سلام هرمی درست شده؟ 
پاسخ:
سلام
فقط برای جدید هاس!!
تموم شد 
پاسخ:
سلام
بله!!
داداش تشکربابت مسابقه.سایتتون حرف نداره.
پاسخ:
سلام
ممنونیم نظر لطفتونه!!
شارژ ایرانسل نمیدی
پاسخ:
سلام
احتمالش زیاده همراه اول باشه!!
سلام پس کی این پنج تومن رو میدن تا حالا بیش از هزار تومن از شارژم رفته ولی هنوز لغو نکردم بیست و چهار ساعت اینا پس کی تموم میشه که بگیریم و لغو کنیم من با سه تا سیم که فقط یکیش شارژش زیر صد تومن بود شرکت کردم
پاسخ:
سلام
کم کم داره شارژاش فعال میشه برای بعضی خطوط!!

سلام 

هرکارى کردم گوگل کروم نشد دان کنم

مجبور شدم opera

رو دان کنم 

پاسخ:
سلام
مرورگر خوبیه مشکلی نداره!!
سلام.دوستان کسی  تونست شارژ 5هزاری بگیره،اخه من هنوزم امتیازم 3000هست
پاسخ:
سلام
برای بعضیا فعال شده و قابل دریافت هست و لی ب ای بعضیا از جمله که با شارژ صفر زدن مشکل ایجاد کرده!!
سلام ایرانسل هم بزارید
پاسخ:
سلام
ان شالله در قرعه کشی های بعدی!!
۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۰:۵۰ شارژ 1000 تومانی 12 اذر
ارسال

2131474904

به شماره

205075
پاسخ:
سلام
کدتون رو جاهای دیگه هم ارسال کنید!!
ش 5 تومنی دادن اطلاع بدین
پاسخ:
سلام
بله دارن برای بعضی خطوط میدن اطلاع میدیم!!
205025شارژش فعال شدمن 20تومن گرفتم .
پاسخ:
سلام
خداروشکر البته برای بعضی خطوط مشکل داره!!
سلام 
من گرفتم خییییییلی ممنون
پاسخ:
سلام
خداروشکر!!
اقاسجادما واسه 5خطمون باشارژصفرشارژوگرفتیم پنج تومنیو اولش هزار یاسیصدکم کردبعدکه شارژصفرشدامروزبه همش داد.باشارژصفرهم میده
پاسخ:
سلام
خداروشکر میده ولی برای بعضی خطوط مشکل ایجاد میکنه!!
سلام.منم گرفتم ممنون
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم خداروشکر!!
آقا سجاد شما پین کدهای شارژ 1000همراه اول رو خریداری نمیکنید?
پاسخ:
سلام
متاسفانه نه!!
داداش قرعه کشی نکردین؟
پاسخ:
سلام
انشالله تا ساعاتی بعد!!
سلام
اقاهادى قبلا اون گوشیم نمیشد فارسى بنویسم الان ىکى دىگه خریدم اقاسجاد کى قرعه کشى میکنین
پاسخ:
سلام
اقا هادی نبودن! یکم مشکل ایجاد شده برای همین شاید شب انجام بدیم!!
سلام... اقا سجاد این بی معرفت شارژمو خورد. اول خواستم آ اعتبار رو بزنم ببینم چند امتیاز دارم بعدش پیامک اومد که امتیاز شما شش هزار است بعدش آ 5000رو زدم که جواب نیومد بعد سه دقیقه بازم آ اعتبار رو زدم که گفت امتیاز شما هزار می باشد !!واقعا اخر خوش شانسیم......
پاسخ:
سلام
سلام شارژی بهتون نداده!؟
امتیازم 5000 شد ولی وقتی فرستادم آ 5000 رو جوابی نیومد ولی از امتیازم کم کرده
پاسخ:
سلام
برای بعضی خطوط اینجوری شده بازم ارسال کنید!!
۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۶ زنده باد جونقان
سلام. با دو خط شارژ 5 را گرفتم. ولی با دوتا دیگه که یکیش شارژ نداشت و اونیکی هم دائمی بود وقتی فرستادم جواب نیومد. وقتی هم که آ اعتبار را فرستادم گفت اعتبار شما صفر است. چرا؟؟؟ حالا باید چیکار کنم.
پاسخ:
سلام
یکم بعد دوباره امتحان کنید یکم مشکل داره!!
سلام
شارژ 5 تومنی سامانه اش فعال شده
من ی خط زدم ش 5 تومنی گرفتم اما 3 خظ دیگه زدم البته قبلش اعتبارم چک کردم 5000بود وقتی آ5000فرستادم خبری از ش نشد اعتبارم هم چک کردم شد صفر
چ کنم
چندین بار امتحان کردم اما جوابی نیمد
ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ:
سلام
فعلا یکم مشکل داره دقایقی بعد امتحان کنید!!
داداش قرعه کشی نکردین

داداش قرعه کشی نکردین
پاسخ:
سلام
بعلتمشکلی یکم بعد سریعا انجام میشه!!

سلام

قرعه کشى کردین

پاسخ:
سللم
فعلا نه ولی به زودی انجام میدیم!!
ببخشید اشتباه شد منظوره اقا شاهرخ بود
پاسخ:
سلامی دوباره
خواهش میکنیم!!
اقا سجاد چند روز انلاین نیستین چی شده؟؟اون شارژ پنج تومنی هم اصلا جواب نمیده !!شش هزار امتیاز داشتم اما الان که  میخوام اعتبار رو ببینم میگه شما هزار امتیاز دارید.
پاسخ:
سلام
مشکل کوچیکی بود حل شد ممنونیم بابت توجهتون طبق اطلاعمون امروز و فردا باید به همه بده و قطعا تا فردا میده!!
یه سوال مهم:اقا سجاد این پیش بینی 203060 چرا دیگه مسابقه برگزار نمیکنه!! الان که پنج هزاری کردن بازم هیچ خبری نیست.
پاسخ:
سلامی دوباره
فعلا خودشون هم سیاستشون رو نمیدونن برای همین!!

سلام

اقاسجاد تا الان جوابى نیومده

ازموقعى که etiq int رو فرستادم.هنوز هیچى نیومده

که ا 5000رو بفرستم

پاسخ:
سلام
بله برای بعضی خطوط جواب نیومده آ اعتبار رو بفرستین و اعتبارتون رو ببینید!!
ماکه نگرفتیم هرکی گرفت نوش جونش ساعت 9هرچی آ 5000زدیم جواب نداداخرشم گفت اعتبار=صفر
پاسخ:
سلام
مشکل داره ولی معلوم نیس درس بشه یا نه البته قول دادن حل بشه تا فردا!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی