شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ همراه اول 9 آذر

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۴ ب.ظ

تمام شد


شارژ های 1000 تومنی همراه اول ( محدو هستن سریعا بزنید )

ارسال عدد 26

به

9090

سپس ارسال عدد

511

به

9046


ارسال عدد 44

به

9090

سپس ارسال عدد

411

به

9045


ارسال عدد 46

به

9090

سپس ارسال عدد

811

به

9045


ارسال عدد 45

به

9090

سپس ارسال عدد

711

به

9045

با عبارت های J OFF و TM OFF و JD OFF و FO OFF هم لغو میشن و برای هر کدوم 100 تومن هم نیاز هست!!

۹۴/۰۹/۰۹
آقای خاص

نظرات  (۳۸)

۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۳ امیرجووووکر
24 هم هست اگر تموم نشده باشه
پاسخ:
سلام
مطمن هستید؟؟ فکر نکنیم فعال باشه!!
ایرانسل 6 همراه اول 5 نت 4گرفتم
پاسخ:
سلام
خداروشکر!!
سلام دیدم جوابش خیلی دیر میاد به همین دلیل دیروز نتونستم بگیرم اینبار قبل اومدن جواب مرحله دومشو فرستادم اشکالی ندار؟
پاسخ:
سلام
اکثرا مشکلی ایجاد نمیکنه!!
سلام همراه اول شارژاش تموم نشد؟من یه ساعت پیش فرستادم هنوز جواب مرحله دومش نیومده
پاسخ:
سلام
نیمه تموم شده البته اعلام کردیم!!
قا سجاد این 203060 شارژاشون فقط هزار و دوهزار هستش؟؟
پاسخ:
سلام
نه بعضا شارژهای بیشترم میده!!
salam chera sharj namahdod nis
پاسخ:
سلام
چون شارژ محدود هست البته مشخص نمیشه باید منتظر موند!!
سلام،برای من نمکدون پیامش اینه:شارژ10000تومانی به قیمت 9620تومان تا24ساعت فرصت داری ن 1000رابه 203028بفرستی،شارژ رایگان هم میده یافقط تخفیف شارژه؟
پاسخ:
سلام
شما چجوری عضو شدین!؟
تخفیف اینترنت ایرانسل . 1گیگ + 1.5گیگ یک ماه 5900تومن ozv jomlak به 8282 / jomlak به8282
پاسخ:
سلام
ممنونیم ازتون بارها اعلام شده!!
سلام.عدد33 رو فرستادم به 203060 وجوابی که گفتم هم از شماره203720اومده بود منم لغوش کردم دوباره بفرستم؟
پاسخ:
سلام
بله دوباره امتحان کنید البته مشکل داره!!
هرمی همراه اول غیر فعاله
پاسخ:
سلام
بله نیمه فعاله!!
slm ba sharj sefr ham mishe
پاسخ:
سلام 
ببخشید کدوم سامانه؟؟
manzoram samane 203060
پاسخ:
سلامی دوباره
نه بهتره با شارژ بفرستید البته مشکل داره!!
اقا سجاد اگه کاربران خواستن من دو تا نت پنجاه مگابایت دارم هر کی خواست بگه من بدم... لازمش ندارم.
پاسخ:
سلام
اگه لازم داشتن اطلاع میدن ممنونیم!!
salam agh hadi man lazem daram
پاسخ:
سلام
قرار میدن ان شالله!!
آاقا هادی ممنون میشم اگر لازم نداری بده به من
پاسخ:
سلام
قرار میدن ان شالله!!
سلام.اینم مثل MZANGشانسی شارژ میده.دوباره فرستادم گفت قبلاجایزه خودرادریافت کردی،با4تاسیم دیگه هم فرستادم یکیش دوباره تخفیف شارژ10تومنی دادلغوکردم.2تاش شارژ2تومنی باوقفه ویکی هم شارژ1000دادگفت تا24 ساعت اماوقفه نداره حالا اینا مرحله دومش کی بفرستم شارژمیده؟
پاسخ:
سلام
بعضا مشکل داره بعد 12 بفرستین و فقط یکبار!!
سلام اقا سجاد ممنون از9090سه تا گرفتم،ولی محدودهای ایرانسل بهم ندادن شارژ،امکان فعال شدنشون واسه فردا هست?
پاسخ:
سلام
خداروشکر امکان هر چیزی هست!!
دست درد نکنه هادی بفرست منتظرم 
پاسخ:
سلام
قرار دادن!!
اینم پنج کد نت 50مگابایت.86031195414070292. 86031194508179093. 86031182098559220. 86031180489466948. 86031183586005726
پاسخ:
سلام
ممنونیم ازتون!!
avalie vared nashod
پاسخ:
سلام
میتونید از بعدیا استفاده کنید!!
سلام 
خسته نباشید 
من دیشب 1200 شارژ داشتم صب تگا کردم 300 تومن مونده بود ن پیام تبلیغاتی اومده بود ن جایی زنگ زدم ن اس دادم 
زنگ زدم 9990 ی سامانه گفت از 9090 ک شارژمو خورده من اصلا عضوش نبودم 
من دیروز اخر کار بعد زدن شارژا سامانه رو لغو کردم بعدشم  off رو فرستادم گفت عضو هیچ سامانه ای نیستی ولی بازم حدود 1000 کم کرد 
پاسخ:
سلام
بله همچین مشکلاتی هستن متاسفانه انشالله جبران میشه!!
salam az hame estefade kardam nashod pm naumad
پاسخ:
سلام
احتمالا قبل از شما استفاده کردن دوستان دیگه!!
من گرفتم 
پاسخ:
سلام
خداروشکر!!
آقا این 203060 سرکاری بود؟؟؟؟ نمیده که حتی 12 به بعد!!!!!
پاسخ:
سلام
نه بلکه مشکل داره!!
سلام.ممنون اقا هادی آخرین شناسه رو من وارد کردم
پاسخ:
سلام
ممنونیم ازشون!!
salam sobh bekheir ozv safarb faale ya gheir faal shod
پاسخ:
سلام
غیر فعال هست!!
سلام و صب بخیر
اقا این 203060با من مشکل داره دیشب ک ش نداد هیچ .بازی اث میلانم ک نظر داده بودم فردا ک خاسم شارژمو بگیرم گف شما عضو نیسی و بهت شارژ تعلق نمیگیره
پاسخ:
سلام
ممنونیم سامانه دیشبی کلا مشکل داره تو پیش بینی ها هم بعضا میشه!!
سلام و صب بخیر
اقا خاص مرورگر موزیلای من کد امنیتی باسم نمایش نمیده چن بارم حذف و دوباره دان کردم و نصب کردم با همون تنظیمات نصب شده.بنظرتون مشکلش چی میتونه باشه؟
پاسخ:
سلامی دوباره
ممنونیم ببخشید منظورتون کدنظر دادن هست؟

سلام
بله منظورم کد نظر دادن هس
پاسخ:
سلام
از مرورگر گوگل کروم استفاده کنید مدتیه بلاگ مشکل داره!!
سلام
اقا من دیشب لغوش کردم ک
باس اجیم شارژ 10تومنی داد ک هنو دریافتش نکرده
پاسخ:
سلام
دیشب مشکل داشت اگه بهشون تخفیف داده لغوش کنید!!
سلام
اقاسجادایرانسل سی دقیقه اینترنت نامحدودروباپونصدتومن میده. یعنی فقط 30دقیقه میشه استفاده کرد؟
پاسخ:
سلام
بله فقط برای 30 دقیقه!!
سلام
کد امینیتی برا وب شما مشکل نداره برای قسمت نظرات وبلاگ های دیگ داره.
هر برنامه ای هم ک دان میکنم چ اپرا چ گوگل کروم اصن گزینه stupنداره.ی فایل ناشناخته دان میشه
پاسخ:
سلام
مرورگرتون رو عو کنید به گوگل کروم مشکل از بیان هست!!
اقا سجاد دوستم یه سیم همراه اول 3gخریده، سه گیگ هم نت داره اما نمیتونه فعالش کنه اگه میشه دوستمونو راهنمایی کنید.
پاسخ:
سلام
اینترنت هدیه هس!؟کی بهشون گفته هدیه دارن؟
سلام ایرانسل بالخره اپدیت شدس یا نه؟
جایزه همراه اول چی شد. کی شارژا رو میده؟
پاسخ:
سلام
فعلا نزنید احتمالا اتفاقی براش رخ بده فعلا مشکل داره!!
حیف تموم شده.
پاسخ:
سلام
مشکل از سامانس تموم نشده بلکه جلوشو بستن!!
شارژ محدود ایرانسل یک دقیقه بعد از این که گذاشتی زدم تموم شده بود
پاسخ:
سلام
دوست عزیز مشکل از سامنه بود امروز این دومین سامانه هست که جلوشو میبندن یکیش که فعال شدنش به یه دقیقه هم نکشید و نشد اعلام کنیم و قطعا اعلامم نمیکردیم چون نمیشد ازش شارژ گرفت تو یک دقیقه اینم اینجوری جلوشو بستن مشکل دارن یکم حل میشه!!
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۶ زنده باد جونقان
سلام. تو یه سایت زده سامانه 737462 اپدیت شده راسته؟؟؟
پاسخ:
سلام
نه فعلا برای جدید هاس!!
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۷ زنده باد جونقان
برا محدود همراه اول مشکل پیش اومده جوابی ازش نمیاد؟؟؟
پاسخ:
سلامی دوباره
همیشه اینجوری هستن باید منتظر باشین!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی