شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ ایرانسل 5 آذر

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷ ق.ظ

شارژ 1000 تومنی ایرانسل

اسال کد

1482404689

به

737462

هنگی داره اگه جواب نداد نیم ساعت بعد بزنید!!

هرمی جدید ایرانسل هست و ابتدا با دعوت یک نفر سپس با دعوت دو نفر شارژ میده!! با عبارت L هم لغو میشه!!

۹۴/۰۹/۰۵
آقای خاص

نظرات  (۴۶)

سلام
ترفندشم جواب میده
پاسخ:
سلام
ترفندها 50  50 هستن!!
سلام
اقا سجاد لطفا اعلام کنید که سامانه 30703 به ضرر مردمه که بقیه فعال نکنن و گول بخورن...
پاسخ:
سلام
چون اعلام نکردیم فعلا نیازی نیست!!
سلام اقا سجاد offچندین دفعه  ب 205740 فرستادم جواب نداد که نداد چیکار کنم
201013 هم روی  خط خودم لغو نمیشه!?شا رزمم نداد

پاسخ:
سلام
اسم سامانه رو میدونید!! با ف خاموش لغو میشه 1000 بفرستین شارژ بده!!
۰۵ آذر ۹۴ ، ۰۹:۰۴ زنده باد جونقان
سلام. از ترفند استفاده کنیم اشکال ی نداره؟؟؟
پاسخ:
سلام
مشکلی نداره!!
salam agha sajad sharj pish bini yoventos ro key midan dishab ta didam yoventos gol zade laghv kardam gozine 1 ro zadam vali heif 20576 2ro zadam esteghlal tehran diroz nemidonestam bazi dashte ki gol zade bebakhshid age tolani shod
پاسخ:
سلام
کم کم باید بدن تو پنالتی ها موفق به پیروزی شدن!!
۰۵ آذر ۹۴ ، ۰۹:۴۶ زنده باد جونقان
بازی یوو و منچستر چند چند شدند؟؟؟
پاسخ:
سلام
یک صفر به نفع یوونتوس!!
یونتوس1 منچسترستی0
پاسخ:
سلام
ممنونیم!!
سلام سامانه 203060 هنوز شارژ نداده؟راستی این سامانه هرمی ایرانسل من 3 نفر کدمو زدند ولی وقتی 1000 میفرستم میگه هنوز برنده شارژ نشدید راستی امروز قرعه کشی هست اون بار نتونستم شرکت کنم
پاسخ:
سلام
فعلا نه کد بهشون داده؟؟اگه کدی گرفتن پس منتظر باشین بعضا هنگه و دیر ثبت میشه متاسفانه نه ان شالله هفته بعد!!
سلام...اقا سجاد یه سوال:من یه دونه سیم جدید 0990دارم اما اصلا نه میشه تو پیش بینی 20576و نه تو هرمی جدید. اصلا جواب نمیاد چیکار کنم ؟؟
پاسخ:
سلام
مثل اینکه خطوط 0990 مشکل دارن تا اونجایی که اطلاع دارم باید صبر کنین چون از مرکز قراره درست بشن!!
سلام
هرمی ایرانسل من کد را نزدیک به۶۰بار فریتادم الان یک ساعت شده ا اما ج نیمده
مگه ترفند دیگه جواب نمیده????
پاسخ:
سلام
کار میکنن ولی متاسفانه سامانه یکم مشکل داره!!
سلام و خسته نباشین
تو این هرمی شرکت کنیم؟ظاهرا ک کابرا نا راضی ان.
شارژ بازی دیشبو نمیدن ؟
پاسخ:
سلام
ممنونیم فقط یکم هنگی داره فعلا نه!!
salam shenase net vared mikonam mige faktor ghabel pardakht nis
پاسخ:
سلام
عصر انجامش بدید اگه باز ارور داد پس متاسفانه سوخته!!
سلام دوستان ممنون میشم یه نفر کدمو بزنه .
شارژ رایگان همراه اول نامحدود 
به ازای هرنفر کدتونو بزنه یه شارژ ۱۰۰۰
با ارسال 
815815614
به 
201013
------------------

شارژ رایگان ایرانسل جدید 
با ارسال 
1149244404 

به 
737462 
درابتدا به ازای هرنفر یه شارژ بعدش هر دونفر .
پاسخ:
سلام
ان شالله میزنن!!
diroz shenase behem dad taze 2bar zadam ino gof ozv safarb hanoz faale
پاسخ:
سلام
پس احتمالا مشکل داره شناسه نه فعال نیست!!
سلام این هرمی جای کد واسم سوال داد لغوکنم دوباره بفرستم؟
پاسخ:
سلام
بله لغو کنین و از اول بفرستین!!
سلام امروز دیگه پیش بینی نیست؟راستی که سامانه هرمی ایرانسل درست میشه؟و دیگه امروز شارژ هست با توجه به این که پنج شنبه هست
پاسخ:
سلام
فعلا نه معلوم نیست احتمال داره باشه!!
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۴ سیاوش مقصود لو(ip)
نزدیک به 37 نفر کد منو زدن اما وقتی 1000 میفرستم پیام میده سیستم در حال محاسبه ... بعدا تلاش کنید
چرا ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
فعلا مشکل داره و غرفعال شده برای همین منتظر باشید!!
ساعت ۱۲ شب. بزنید 
پاسخ:
سلام
فعلا مشکل داره البته فرقی نداره!!
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۳:۱۶ زنده باد جونقان
سلام 9091 فرستاده یه کامیون شارژ برا 1000 نفر اول 1  ا بفرست. راسته؟؟؟
پاسخ:
سلام
فعلا نه فعال نشده!!
نزدیک به 37 نفر کد منو زدن اما وقتی 1000 میفرستم پیام میده سیستم در حال محاسبه ... بعدا تلاش کنید
چرا ؟؟؟؟؟؟؟ زنگ بزن پشتیبانی 
پاسخ:
سلام
کار خوبیه ولی اگه ثبت نشده باشه فایده ای نداره!!
پنج شنبه جمعه. 9090 شارژ. نمیده
پاسخ:
سلامی دوباره
احتمال هر چیزی هست!!
salam man saat 12:30 behem sharj dad key gheir faal shod
پاسخ:
سلام
یکم پیش غیر فعال شد!!
هرمی هنگه من ساعت 9 صبع زدم دوباره بفرستم 
پاسخ:
سلام
دقت کنین غیر فعالشده فعلا کدی پخش نکنید و کدی ارسال نکنید!!
اقا سجاد انگار ترفند دیگه جواب نمیده همش کد تکراری میده...میگم یه ترفند دیگه ای نیس روش کار کنی ببینی میده یا نه؟؟
پاسخ:
سلام
مشکل از ترفند نیست سامانه مشکل داره ترفند هست ولی زمانش نیست اعلام بشه ان شالله در اینده ای نزدیک!!
بچه ها *780*780# بگیرید بهتون پیشنهاد های جالبی میده از قبیل پیامک اینترنت مکالمه البته با تخفیف
پاسخ:
سلام
ممنون ولی همون #1*4444* هست!!
*4444*1# 350مگابایت. 2تومن 550مگابایت 3تومن. *780*780# 8گیگ 20تومن 10گیگ 25 تومن یک ماه
پاسخ:
سلام
فکر نکنیم زیاد فرقی داشته باشن!!
سلام من زدم ت 1000 گفت شما از سرویس توپ و تور خارج شده اید.در حالیکه من لغو نکردم.زنگ زدم پشتیبانی میگه سامانه ای واستون فعال نیست.من دیشب شرکت کردم.الان چی میشه؟ راهی نداره؟
پاسخ:
سلام
از مشکلات سیستم هست به پشتیبانی خودش زنگ بزنید و بگید شارژ رو براتون بفرستن!!
به پشتیبانی خودش زنگ زدم اینو.گفت
پاسخ:
سلام
دوباره تماس بگیرید و بگید که قبلا ع بودید و شارژ رو براتون بفرستن!!
شارژ بازی رئال مادرید رو بگیرید ozv khatfبه 8282 KH 555به8282
پاسخ:
سلام
اعلام کرده ایم تو پست پایین!!
آقای خاص من ترفند رو میزنم اما اصلا جواب نمیاد چرا؟
پاسخ:
سلام
چون سامنشون مشکل داره و جواب بسیار دیر میاد!!
بعد از گرفتن شارژ لغو کنید l khatf به 8282 هزینه 120تومن مرحله دوم رو با فاصله ارسال کنید
پاسخ:
سلام
ممنونیم ولی دقت کنید اعلام شده بود!!
تاکه ی می تونیم شارژ ozv khatf رو بگیریم
پاسخ:
سلام
هر چه زودتر بگیرین بهتره ان شالله هفته بعد برگزار میشه بله فعاله!!
سلام اقا سجاد با ترفند برای اولین دفعه 15 تا گرفتم .ممنون
پاسخ:
سلام
خداروشکر خواهش میکنم!!
اقا سجاد کدوم ترفندرو ارمیا انجام داده که پونزده تا گرفته؟؟
پاسخ:
سلام
از همون سه ترفند دوست عزیز!!
سلام ترفندی واسه هرمی همراه اول وجود نداره چون این تو همراه اول جواب نمیده
پاسخ:
سلام
وجود داره ولی غیرفانونی هست و استفاده کردنش درست نیست!!
سلام
ممنون از شما
از ٥خط ۳۵ تا گرفتم
پاسخ:
سلام
خداروشکر خواهش میکنیم!!
بفرستم 
پاسخ:
سلام
بله فقط منتظرش باشید یکم هنگی داره!!
ساعت 6صبح.  3تا ایرانسل گرفتم 
پاسخ:
سلام
خداروشکر!!
9090 شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهار شنبه شارژ میده
پاسخ:
سلام
بله البته بعضا مشخص نمیشه!!
سلام...اقا سجاد ضمن تشکر دیروز که تونستم شارژ بگیرم بعد از چند روز...داداش این هرمی همراه اول دو روزه کد میفرستم اما اصلا جواب نمیاد مشکل داره ؟؟
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم خداشکر احتمال داره از خطتتون باشه چون بعضی خطوط به مشکل خوردن!!
سلام
من دیشب از ی خط ۲۹ شارز بهم داد
واقعا از شما ممنونم
الان360هزار ش دارن
پاسخ:
سلام
خداروشکر  خواهش میکنم!!
سلام.اقا سجاد چند دنفر دیگه کدمو فرستادن بهشون کد هم داده ولی به من پیام نیومده که برای دریافت شارژم 1000رو بفرست،بنظرتون چیکا کنم
پاسخ:
سلام
متاسفانه فعلا به مشکل خورده و غیرفعال شده!!
اقا سجاد چرا غیر فعال شده!!به نظرت دوباره فعال یا اپدیت میکنن؟؟
پاسخ:
سلام
متاسفانه تشخیصش سخته باید منتظر بمونین!!
سلام صبحتون بخیر
شارژهرمی ممکن هست فعال بشه؟؟؟
اخه من چند تا خط نزدم
پاسخ:
سلام
ممنون مشخص نمیشه فعلا!!
سلام 
من سامانه 737462 چند نفر کدمو زدن 1000 بفرستم بهم دیگه شارژ نمیده
پاسخ:
سلام
اخرین شارژ رو میده ولی بعلت غیرفعالی شارژهای دیگه رو نمیده!!
سلام،هرمی ایرانسل تموم شد.پیش بینی فعال نشده؟
پاسخ:
سلام
اعلام کردیم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی