شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ ایرانسل 3 آذر

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۹ ب.ظ

شارژ 1000 تومنی ایرانسل

ارسال عبارت

Ozv maze

به

8282

سپس ارسال  عبارت

MZ 126

به

8282

دوستان عزیز الان عضو بشید و مرحله دوم رو بعد 8 بزنید باعبارت L MAZE هم لغو میشه!!

۹۴/۰۹/۰۳
آقای خاص

نظرات  (۳۱)

لغو کنم دوباره عضو بشم شارژو میده
پاسخ:
سلام
متاسفانه نمیشه!!
لامن داداش ترفنو بگو حداقل شارژ های ک مال خودمون بود بهمون نداد بگیرم میدونی اینسامانه میلیونر نداد بهم اگ نمی تونی بگی خصوصی بگو شارژ ک از دست دادیم برگرده لطفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ:
سلام
متاسفانه نمیشه نشر داد طبق نکات هم برید جلو!!
سلام .من فرستادم اینو میگه شماعضو نشدید از یه خطدیگمم میگه نتیجه به زودی زرای شماارسال خواهدشد
پاسخ:
سلام
به اطلاعیه توجه کنید!!
سلام اقای خاص ببخشید برای سامانه ی میلیونر به همون ترتیبی که گفته بودین عمل کردین ولی میگه عضو نیستین چیکار کنیم
پاسخ:
سلام
طبق اطلاعیه عمل کنید!!
۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۰:۳۶ زنده باد جونقان
سلام. من ساعت 7.15 عضو دو سامانه شدم ولی حالا که مرحله دوم را میفرستم میگه شما عضو نیستید. چرا؟؟؟
پاسخ:
سلام
مرحله دوم رو بعد ساعت 10 بفرستید!!
سلام.millionerمرحله دوم فرستادم میگه باتشکرازشمانتیجه درخواستی بزودی برایتان ارسال میشود.چیکارکنم؟
پاسخ:
سلام
مرحله دوم رو بعد ساعت 10 بفرستید!!
اقا سجاد تو بازی سپاهان ذوب اهن من گزینه دو رو زدم به نظرت درسته یا لغوش کنم مربوط میشه به سامانه 20576.
پاسخ:
سلام
گزینه 3 درست شد متاسفانه!!
salam merci 4ta gereftam nemidonam goshim chesh bod khod bekhod format shod o roshan shod hata sayt shoma ham pak shode bod
پاسخ:
سلام
خداروشکر ان شالله حل میشه!!
اقا سجاد سامانه حدس کلمه برام فعال شد چطور لغوش کنم
پاسخ:
سلام
L HDSB رو بفرستید!!
ایرانسل. گدا
پاسخ:
سلام
یکم با حوصله باهاش کار کنید ان شالله درست میشه!!
نمیده. شارژ من  تموم شد. kh 101میده
پاسخ:
سلام
متوجه نشدیم!!
kh 101 به 8282 بایرن مونیخ kh102 به 8282 بارسلونا kh 103 به 8282 ریال مادرید. امشب. بارسلونا. بایرن مونیخ بازی داره بارسلونا. بزن. فردا صبح. شارژ میده. 
پاسخ:
سلام
به پست ها لطفا دقت کنید!!
.millioner نمیده نزن 
پاسخ:
سلام
با حوصله بزنین میده!!
الان این درسته من 5 تا بگیرم همش استفاده شده باشه اون کار ی ک گفتی هم زدم گفت کارت شارژ خور را دریافت کردید
پاسخ:
سلام
متاسفانه باید لغوش کنین!!
Sajad to grfti
پاسخ:
سلام
خودم نه ولی اکثر دوستان گرفتن!!
شماره پشتیبانی. بگو
پاسخ:
سلام
پایین پیامشون درج کردن ولی الان پاسخگو نیستن!!
سلام آقا سجاد امروز حقیقتش خوب ۸۲۸۲ شارژمو خورد ۷۰۰-۸۰۰تومن ازمن برد شارژنداد .بعد ابن جام قهرمانان میگه محصول درخاستی در دسترس نیست چجوری لغوش کنم .باتشکر
پاسخ:
سلام
متاسفانه یکم مشکل داشت L MAZE    L MILIONER!!
سلام.مشکل نداشت من ازهردوش گرفتم.میلیونراول نداد ی ساعت فاصله دادم شارژوداد..باخطای دیگه هم امتحان کردیم داد.ممنون .
پاسخ:
سلام
برای بعضی خطوط یکم مشکل داره خداروشکر خواهش میکنیم!!
من قبلا عضو خاطرات فوتبال شدم، الان احتیاج نیست ک دوباره عضو شم و لغو کنم؟
پاسخ:
سلام
اگه تیم انتخاب کردید نه لازم نیست!!
دوستان تبریک  شارژ بی دردسر میگیریم
نتیجه نهایی
بارسا 6 رم 1
پاسخ:
سلام
بله درسته!!
رئال_شاختاردونتسک
امشب 23:15
پاسخ:
سلام
ممنونیم تو اطلاعیه اعلام خواهد شد!!
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۱:۰۲ زنده باد جونقان
سلام شارژ باشگاههای اروپا را میده یا نه؟؟؟
پاسخ:
سلام
فعلا نه!!
سلام...داش سجاد دیروز واقعا روز پر استرسی بود هرچی جواب رو میفرستادم میگفت شما عضو نشده اید واقعا خیلی خستمون کرد اخرشم لغوش کردم...امروز پیش بینی جام حذفی داریم؟؟
پاسخ:
سلام
ان شالله درست میشه فعلا نه!!
بایرن مونیخ 4 المپیاکو0
پاسخ:
سلام
ممنونیم!!
سلام،2تاشارژ پیش بینی رو1بامدادگرفتم تا10امروزهم که اومدم سایت و 1000نبود.بعداون J OOF هم بکنید J OFF .پیش بینی برای امروز فعال نشده؟
پاسخ:
سلام
دیشب و 1000 رو اعلام نکردیم چون بعضا بجای شارژ از سامانه خارج میشد مورد دوم ممنونیم حل شد فعلا نه!!
سلام و خسته نباشین
شارژ بازی بارسلونا رو نمیده؟
و اینکه امروز شارژ هس؟ایرانسل و همرا اول؟
آقای خاص 2 رو ک میفرسم ب 5005باس لغو پیام تبلیغاتی شامل سامانه های 8282 هم میشه؟یا باس اونارو جداگونه لغو کرد؟
پاسخ:
سلام
ممنونیم فعلا نه  نه سامانه 8282 متفاوت هست!!
5 نت گرفتم 
پاسخ:
سلام
خداروشکر!!
سلام.اقاسجاد سامانه 737461 دوباره اپدیت شده یا نه? هنوز مال همون قبلی هستش 
پاسخ:
سلام
نه!!
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۴:۰۷ زنده باد جونقان
سلام نظرتون درباره بازی؟؟؟
پاسخ:
سلام
فقط میشه گفت یکم احتمال برد یوونتوس زیاده!!
سلام
نظرتون راجبه بازی چیه ؟هردو سامانش؟
و اینکه شارژ بارسلونا چیشد؟
پاسخ:
سلام
میشه گفت یکم شانس یوونتوس بیشتره فعلا نه!!
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۶:۴۲ زنده باد جونقان
درباره سامانه 20576 چی؟؟؟
پاسخ:
سلام
نمیشه نظر داد ولی اگه مثل بازی همیشگی باشن گزینه دو یکم بهتره!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی