شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ همراه اول 30 آبان

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۲۳ ب.ظ

تمام شد


شارژ های 1000 تومنی همراه اول ( نیمه محدود هستن پس سریعا بزنید )

ارسال عدد 44

به

9090

سپس ارسال عدد

411

به

9045


ارسال عدد 24

به

9090

سپس ارسال عدد

611

به

9046

با عبارت های TM OFF و PI OFF هم لغو میشن!! 100 تومن برای هر کدوم نیاز هست!!

۹۴/۰۸/۳۰
آقای خاص

نظرات  (۴۰)

سلام.امکانش هست دوباره درست بشن
پاسخ:
سلام
24 که تمام شد ولی 44 بله!!
خیلی شارژم پرید
اولش نوشته بودین اشتباها 411 به 9046
با 5 تا خط زدم
بعدش نوشتین 411 به 9045 بازم با 5 تا خط زدم
ولی هیچکدوم نداد
حیف
پاسخ:
سلام
ما از شما عذرخواهی میکنیم ان شالله جبران میشه!!
pirozi chand chand shod
پاسخ:
سلام
یک بر صفر!!
26 فرستادم اما ج نمیاد
پاسخ:
سلام
مشکل داره برای همین!!
26 ک نداد گفت تموم شده
پاسخ:
سلام
9090 همیشه مشکل دارم تموم نشدن ولی مشکل داره برای همین اعلام کردیم تموم شده!!
اقا ممنون از دوتا اولی گرفتم،26 اگ درست شد لطفا اطلاع بدین
معلوم نشد پیش بینی واسه پیروزی بود یا بارسا
پاسخ:
سلام
خداروشکر 26 تموم شد!! فعلا نتیجه گیری این شده که مال پرسپولیس بوده!!
44هم تموم شد
پاسخ:
سلام
ممنونیم اطلاع دادیم!!
۴ ش گرفتم
پاسخ:
سلام
خداروشکر!!
سلام پاسخ دادم
پاسخ:
سلام
ممنون ولی اگه میتونید به مکان ارتباطی معرفی کنید تا بتونیم باهم حرف بزنیم و موجب بشه متوجه بشین مسائل رو ممنونم!!
سلام امروز همراه اول خودی نشون داد ولی حیف شارژم صفر بود,شرکت نکردم 
پاسخ:
سلام
ان شالله جبران میشه!!
سلام همراه با ورزش رو لغو کردم ولی ی اس تبلیغاتی فرستاد به همون شماره و هم به 205079 ورزش خاموش فرستادم گفت عضو هیچ سامانه ای نیستی 
چیکار کنم؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
از کدوم شماره پیام تبلیغاتی اومد براتون!!
205022
بالا اس نوشته یود همراه با ورزش
پاسخ:
سلامی دوباره
به همین شماره بفرستید ورزش خاموش رو!!
salam chi mishod irancel ham mesl harah aval mishod harshab ye samane faal mishod vali namahdod
پاسخ:
سلام
ان شالله درست میشه!!
فرستادم نوشت عضو هیچ سامانه ای نیستی  
من وقتی پیش بینی همراه با ورزش شرکت کردم شارژ نداشتم بعد اشتباه پیش بیتی کرده بودم خاموش کردم با ورزش خاموش 
بعد گوشی رو شارژ کردم 9090 شرکت کنم بعد از اون شماره برام اس اومد دوباره ورزش خاموش رو فرستادم ک گفت عضو نیستی
پاسخ:
سلام
همچین اتفاقاتی میفته شما صبر کنید ان شالله دیگه پیام نمیده!!
salam barselona 2 roal madrid 0
پاسخ:
سلام
ممنونیم!!
سلام.ممنون ابجی ارزو  وداداش سجاد
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم!!
ozv mjaz به 8282 شارژ میده. کسانی که ن
پاسخ:
سلام
ممنونیم دوست عزیز دو سه روزی اعلام کردیم برای همین اطلاع نمیدیم!!
salam khahesh mikonam agha ya khanom armiya barselona 4ta gol zad tabrik be onai ke 3ro zadan
پاسخ:
سلام
ماهم تبریک میگیم!!
اقا سجاد هرمی همراه اول هنوز هم فعاله؟؟
پاسخ:
سلام 
بله البته بعضا حالت نیمه فعالی داره!!
من ده دقیقه میشه زدم اما جواب نیومده.
پاسخ:
سلامی دوباره
منتظرش باشید اگه جواب نداد دوباره بفرستین!!
اگه اومد اینم میشه از ترفند ایرانسل استفاده کرد؟؟
پاسخ:
سلام
ترفندهای ایرانسل تو همراه اول کارایی ندارن!
سلام
یادمه ایرانسل یه سامانه داشت تیم محبوبمونوانتخاب میکردیم کهسه تا تیم رئال و بارسا و بایرن بود
چرا خبری ازش نیست؟
مثلا اینایی که بارسایی بودن میتونن فردا بخاطر برد تیمشون ازش شارژ بگیرن
فک کنم سامانه اش KHATF بود
پاسخ:
سلام
بله درسته ولی اون سامانه مال لیگ قهرمانان اروپاست دوست عزیز!!
Sharj pis bini barslna k m
پاسخ:
سلام
ممنونیم اطلاع داریم اکثرا شنبهه تا دو شنبه بعلت کمبود وقت مساعل نامحدود رو تو بازه زمانی صبح تا ظهر دیرتر اطلاع میدیم!!
هرمی فعاله
پاسخ:
سلام
بله فعاله!!
salam sharj mahdod nist
پاسخ:
سلام
فعلا نه!!
سلام.هردوبازی دیروز بازی رئال بارسلونا بوده من شارژاش گرفتم.
پاسخ:
سلام
ممنون اطلاع داریم!!
سلام ...اقا سجاد مثل سال گذشته تو ماه اذر به خصوص روز دانشجو سیم کارت رایگان میدن؟؟
پاسخ:
سلام
حرف و حدیث هایی هست فعلا قطعی نشده!!
سلام و ظهر بخیر
امروز شارژ ایرانسل نیس؟چن وقته نگرفتیم ذخیره هامون داره تموم میشه.
راسی پروفایلتون ک فعال نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
ممنونیم فعلا معلوم نمیشه!! به فکر هستیم!!
سلام.ممنون  شارژوگرفتم
پاسخ:
سلام
خداروشکر!!
اقا سجاد سیم کارت همراه اول پنج هزار تومن شارژ داخل شبکه داره ، به نظرت میشه از این تو مسابقه 9090 شرکت کرد ؟؟
پاسخ:
سلام
اگه سامانشون عوض نشده باشه و طبق روال رو شارژ اصلی اضافه بشه بله!!
سلام
20576 فرستادم نوشته دوست خوب سلام
زمان کمپین شارژ رایگان به پایان رسده است
یعنی چ????
پاسخ:
سلام
دوباره ارسال کنید البته به 205079!!
ممنون از پاسخگویی
دوباره فرستادم اما همون پیام فرستادبیخیالش ششدم لغوش کردم
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم مشکل این سامانه زیاده صبر میکردید عصر میفرستادید!!
اقا سجاد من شش تا شارژ همراه اول دارم اگه اینا رو چند روز دیگه نگه دارم بعدا شارژش کنم استفاده شده نمیده ؟؟ چون چهار روز دیگه بسته اینترنتم تموم میشه واسه اون نگه داشتمش!!
پاسخ:
سلام
بله میتونید نگه دارید و هیچ مشکلی پیش نمیاد البته اگه سامانه شارژ درست بده که ان شالله هم اینجوری بوده!!
سلام دوستان یکی ازشما کدشارژ هرمی منو بزنه الان یه هفتس شارژنگرفتم شارژم صفره !!ممنون میشم
1149244404
به
737461
پاسخ:
سلام
ان شالله میزنن!!
تا الان که هم 203060 وهم 9090شارژ استفاده شده نداده.این ایرانسل خبیس و بد جنس بعضی موقع ها به خصوص تو شارژهای نامحدود شارژ استفاده شده میده. اقا سجاد خیلی سپاسگزار...
پاسخ:
سلام
ایرانسل شرکت کنندش زیاده برای همین ممنونم!!
سلام،اقا سجادچرا شما این سامانه ها رو ساعت 5:23گذاشتین ولی من ساعت 5:50 ا اومدم سایت چیزی نبود چند دفعه هم ریست کردم
یکی از دوستامم ساعت5:30 میگه تو سایت بودم ریست کردم چیزی نبود ب نظر شما مشکل کجاست 
اینترنت من سرعتش کمه ،سه تا شارژ امشب از دستم رفت 
پاسخ:
سلام
متاسفانه بیان مشکل داشت و پستامون بعد ارسال حذف میشد!!
سلام،بالاخرء یه دونه تونستم بگیرم ممنون
پاسخ:
سلام
خداروشکر خواهش میکنم!!
ارسال کد
92341به ۷۳۷۹۳۴
پاسخ:
سلام
اطلاع داریم اگه مشکلی نداشته باشه و شارژ بده حتما قبل همه اطلاع میدیم!!
سلام.اقا سجاد این سامانه ای ک زینب خانم گفتن هرمیه?یا مثل اون چند تا سامانه چند وقت قبله که فقط دونفر کد رو بفرستن و یه دونه شارژ بده?
پاسخ:
سلام
اطلاع دادیم ولی اختیاریه و مشکل داره!!
سلام و شب بخیر
ایرانسل چش شده شارژ نمیده؟؟؟؟؟
اینترنت چی؟
پاسخ:
سلام
ممنونیم درست میشن بزودی!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی