شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

اطلاعیه ویژه شارژ 29 آبان

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۱۶ ب.ظ

با سلام

امیدوارم همه دوستان حالشون خوب باشه!! با توجه به گفتمون تو قرعه کشی دیروز قرار شد به 20 نفر از دوستان عزیز شارژ 1000 تومنی اهدا کنیم و دوستان عزیز که شماره موبایلشون تو زیر درج شده انتخاب شدن!!


  1- 09300000121                      2- 09300000046

  3- 09330000847                      4- 09330000910

  5- 09330000609                      6- 09330000363

  7- 09330000375                      8- 09330000711

  9- 09350000872                    10- 09350000230

11- 09350000516                    12- 09360000901

13- 09360000902                    14- 09370000494

15- 09370000510                    16- 09370000663

17- 09370000827                    18- 09370000792

19- 09390000770                    20- 09390000308

امیدوارم تمام دوستان راضی باشن و کسانیم که ایندفعه نتونستن شرکت کنن با عنایت خدا دفعه های بعد حتما شرکت میکنن!! مبارک تمام دوستانیم باشه که برگزیده شدن!!

۹۴/۰۸/۲۹
آقای خاص

نظرات  (۳۵)

اقا سجاد ممنون...شارژ اومد .
پاسخ:
سلام 
خواهش میکنم مبارکه!!
سلام ممنون از شما اقای خاص و از سایت خوبتون و همچنین از شارژ مچکرم
پاسخ:
سلام 
خواهش میکنم دوست عزیز!!
خیلیییییی ممنون دفعه پیش دوستم انتخاب شده بودایندفعه خودم ممنون از شما
پاسخ:
سلام
خداروشکر خواهش میکنم!!
salam heif shod barande nashodam sharj hichi nadashtam goshim sefre
پاسخ:
سلام
ان شالله دفعه بعد!!
حیف...
پاسخ:
سلام
ان شالله دفعه های بعد!!
سلام ممنون اقا سجاد شماره منم انتخاب شد!! شارژ هم اومد مرسی
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم دوست عزیز!!
اقاسجاد ممنونننن💋💋💋
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم دوست عزیز!!
سلام
داداش شما یه ساعت پرتی قرعه کشی اطلاعیشو میزاری بعد ۱ دیقه هم میگی تموم شد خوب من دانش آموز چه گناهی کردم باید زود بخوابم؟
حداقل یه زمان ها مشخصی بگو مثلا ۲۵ هر ماه بین ساعات ۱۰ تا ۱۱ اینجور دقیق تره و بهتره
کاکو دمت گرم
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم دوست گرامی!!
مبارکشون باشه. 
ترکتور 0. سیاه جامگان 0
پاسخ:
سلام
بسیار ممنونیم!!
سلام.مبارک کسابی که برنده شدن
واقعا مساوی کردن?از تراکتور بعید بود من بردتراکتور انتخاب کرده بودم،
ان شاالله دفعه بعد
پاسخ:
سلام
مبارکشون باشه!! فوتبال ایران همین هست!!
سلام
بازم ک از قبل اطلاع ندادین باس قرعه کشی؟
بدظهری ک گفتین بازی دیروزو لغو کنین من لغو کردم و بعد شما پست گذاشتین ک ت 1000رو بفرسیم درحالی ک من لغو کرده بودم.بعدش ک ت 1000فرستادم گف باس فردای بازی درخاست شارژ کنم.
چیکا کنم حالا شارژ بازی استقلال خوزستان و گسترش پرید؟
پاسخ:
سلام
از هر دو هفته یا سه هفته برگزار میشه سعی میکنیم اطلاع بدیم!! دقت کنین نگفتم لغو کنین گفتم کسانی که اشتباهی پیش بینی کردن لغو کنن کسانی هم درست پیش بینی کردن یا منتظر شارژشون تافرداباشن یا مایل هستن لغو کنن اگرم باز دقت میکردین گفتم شارژ هم شاید امروز یا فردا بیاد و تو اخر پست هم گفتم نیم ساعت مونده به بازی پیش بینی کنین!!
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۸:۴۱ امیرجووووکر
خسته نباشید درسته وظیفه ات نیس مسابقه بزاری ولی برای من تعجبه
من 40 تا شماره گذاشتم برای قرعه کشی اما هیچ کدومش برنده نشد
درضمن اگر خواستی مسابقه بزاری چرا شماره ها رو خصوصی بفرسن
خب شماره ها رو بزار تا بفهمیم اگر هم کسی دوست نداره شماره اش پخش
بشه میتونه داخل مسابقه شرکت نکنه با تشکر 
پاسخ:
سلام
دوست عزیز سعی کنین تو ارشیو تو شهریور ماه اولین مسابقه تو پستهای کنار مسابقه یکی از دوستان که الان هم فکر کنم نظر نمیدن یا سر نمیزنن ایشون گفتن شاید یه نفر فرضا صد تا شماره بزاره در جواب گفتیم اگر کسی بیش از دو شماره بزاره هم شماره اصلی هم دیگر شماره ها کلا حذف میشه!! همچین اجازه ای نداریم شماره هر شخصی رو نمایش بدیم مگر با اجازه خودشون!!
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۹:۰۰ امیرجووووکر
آمو خداوکیل شرمنده 
الان پسرخالم زنگ زد گفت برنده شده
ببخشید اگر من زود قضاوت کردم دمت گرم مشتی
پاسخ:
سلام
خوشخال میشیم که انتقاد میشه بسیار خوبه ممنونیم!!
پسرخاله دیگه زود قضاوت نکن
پاسخ:
سلام
از بودنتون خوشحالیم!!
با سلام و خسته نباشید
منم یکی از خوش شانشا بودم
شاد و خرم باشید
پاسخ:
سلام
خداروشکر ممنونیم بسیار!!
اقا سجاد چی شد?اقا احسان راضی شدن?
پاسخ:
سلام
متاسفانه خبری ازشون نشد!!
اقا سجاد گل یعنی دوباره میتونیم شارژ بگیریم؟؟
پاسخ:
سلام
بله فقط بعد 12 مرحله دوم رو نزنین تا اطلاع بدیم احتمال میدیم مشکل ایجاد کنه!!
salam merci az shoma alan rahat mitonam nazar bedam on shenaseh ke goftam terakonesh nemiomad dobare vared kardam sharj shod
پاسخ:
سلام
خواهش میکنیم خداروسکر بازم میتونید شرکت کنید فقط قبل مرحله دوم به وب سربزنید!!
سلام
ممنون از زحمات بی منت شما
کسانی که دیروز و امروز هم شناسه شارز گرفتن دوباره میتونن عضو بشن و شناسهشارزدریافت کنن
یا فقط مختص کسانی هست که نگرفتن????
ممنون
اجرتون.با امامحسین
پاسخ:
سلام
خواهش میکنیم بله میتونید دریافت کنید فقط حتما به وب سر بزنید سپس مرحله دوم رو بفرستید!!
salam pish bini vase bazi farda roal madrid o barselona dare chera pish bini vase esteghlal tehran nadasht kheili ham khoshhalam ke bord
پاسخ:
سلام
سعی میکنن بازیهای سخت رو قرار بدن برای همین!!
اقا سجاد اگه شارژ بده ترفندی برای اینم هست!!
پاسخ:
سلام
ترفند هست ولی غیرقانونی و غیر شرعی هست!!
یه ترفند قانونی نیست که بگیریم؟
پاسخ:
سلامی دوباره
برای 8282 متاسفانه نیست فعلا دوست خوبم!!
من باترفندمخالفم یهویی میبینی راحت واسون ده بیس تومنی کاسب شدی برکتی هم توش نیس.همین هزاری گاها برکتش بیشترازاوناس.من نمیدونم خلاف وحرامه یانه .اما دوس ندارم اونجوری.
پاسخ:
سلام
فعلا ترفند اینجوری نیست دراصل ترفند ها اکثرا کارشون راحتکردن شارژ گرفتن هست بله حرفتون درسته ولی اگه ترفند حق شخص باشه و بیش از حق شرعیش استفاده نکنه و امکانی وجود نداشته باشه قطعا مشکلی پیش نمیاد!!
البته منم دوس داشتم دوسه تومن بیشتربگیرم چون مابیس تومنوکه کامل نمیگیریم شماگفتین فعلامشکل شرعی داره منم گفتم بهترکه نگیرم 
پاسخ:
سلام
با کدوم ترفند؟؟ اگه ترفندهایی که تو وب هست رو میگین مشکل ندارن!!
دوستان نزنند شناسه قبلی رو میده من خودم الان تست کردم گفت شما قبلا دریافت کردید
پاسخ:
سلام 
بله درسته متاسفانه اینجوری شد ان شالله جبران میشه!!
همون که هزاروچن باربفرستیم.من فقط ده بارمیفرستادم .گفتم زیاده روی نکنم شایدگناه وحرام  محسوب شه.اونم که ی کداستفاده شده داداما قبلش ده بارفرستادم سه تومن داد.
پاسخ:
سلام
مشکل شرعی نداره چون از شارژهای خودتون به خودتون میده!!
سلام آقا سجاد .حال شما خوبه ان شاالله حقیقتش همین الان آدرس سایتتون رو سرچ کردم فکر کردم که هنوز تعطیله !ولی وقتی دیدم که دوباره راه اندازی شده خیلی خوشحال شدم .از کی دوباره شروع کردین ؟ان شاالله موفق باشین 
پاسخ:
سلام
ممنونیم و خوشحالیم از حضورتون کم کم حدود یک ماهی میشه بسیار ممنونیم!!
حیف... 
پاسخ:
سلام
بله متاسفانه طبق میل نشد!!
فردا پیش بینی. هست
پاسخ:
سلامی دوباره
بله احتمالش هست!!
سلام آقا سجاد ببخشید سامانه هرمی هنوز فعاله ؟چون چند نفر از دوستام زدن ولی 1000 میفرستم جوابی نمیاد,؟
پاسخ:
سلام
هنگی داره باید منتظرش باشید!!
خسته نباشید 
پاسخ:
سلام
بسیار ممنون!!
اقا سجاد اگه پیش بینی بزارن پس 9090فعال نمیشه!!
پاسخ:
سلام
نه دوست عزیز اسپانسر هاشون باهم فرق دارن!!
میشه قرعه کشی راتوضیح دهیدباتشکر
پاسخ:
سلام
هر مرحله رو بگین براتون توضیح میدیم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی