شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

تعطیل شدن فری شارژ

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۰ ب.ظ

با سلام


امیدوارم همه دوستان عزیز خوب و سرحال باشن و ایام به کامشون باشه!! راستش قرار نبود اینجوری تموم کنیم و هدفمون ادامه دادن به کارمون و کمک به دوستان بود ولی امسال شرایط جوری شد که هم خودم و هم گروه تسترمون دست و بالمون بسته بشه خیلیم تلاش کردم یجوری وب رو سرپا نگه دارم ولی اصلا نشد خودمم اصلا نمیخواستم اینجوری بشه تو این مدت دوستان زیادی پیشمون بودن و فضای خوبی ایجاد شده بود ولی چاره ای جز تعطیل کردن نداشتیم البته به طور کامل تعطیل نمیشه احتمال داره تا 8 یا 9 ماه آینده کارمون رو دوباره از سر بگیریم ایندفعه نه با وب بلکه با یه فعالیت عظیم و خوب!! امیدوار هم هستم تو این مدتی که کنارتون بودم راضی باشید شاید خیلی وقتا با بعضی از دوستان سرسخت بودم برای بعضی موضوع ها ولی قطعا به نفع خودشون و دوستان وب بود و معذرت میخوام ازشون اگه دلشونو رنجوندم در کل امیدوارم ازمون راضی باشید و اگه شد و افتخار دادین 9 ماه بعد منتظرمون باشین شاید تو این بازه چندباری بیام وب و کارهایی انجام بدم برای همه دوستان و قبل خداحافظی هم چند نکته ای رو خواستم به شما عزیزان بگم تا بعد ما از هر جایی که شارژهارو مطلع شدین این نکته هارو بکار ببرین:

1- مسابقه های 8282 همیشه و همیشه زمانی که مطلع شدین عضو بشین و مرحله دوم رو بعد ساعت 8 بفرستین فقط بعد ساعت 8 البته مسابقه های نامحدود رو!!

2- شارژهای هرمی رو سعی کنید کدهاتونو جاهای دیگه مثل لاین و .... پخش کنید بهترین روش شارژگیری همینه!!

3- مسابقه هایی که دو مرحله ای هستن مثل 8123 سعی کنید مرحله دوم رو همیشه چندبار بفرستین مثل ترفندی که خدمتتون گفته بودم( البته تو دو مرحله ای های 8282 این ترفند جواب نمیده)

4- مسابقه های پیش بینی رو همیشه نیم ساعت مونده به بازی شرکت کنید و توصیه میکنم فقط با شارژ صفر شرکت کنید خودتون میتونید درصدهارو ببینید مثلا شرکت کردید دیدید گزینه دیگه درصدش بیشتره میتونید لغو کنید و دوباره اون گزینه رو بفرستید برای گرفتن شارژهاشم مثل ترفند 8123 یه دو یا سه باری بفرستید زیاد نفرستید تو شارژهای پیش بینی عکس عمل میکنه و شارژی بهتون نمیده!!

5- امروز هم شاید شارژ پیش بینی دیروز یکم اذیت کنه اگه شارژ رو تا بازی نداد میتونید یا منتظر باشید فردا شارژ بگیرید یا لغو کنید و پیش بینی جدید رو انجام بدید!!

امیدوارم بتونید از همکارهای دیگه کمک بگیرید و ممنونم بابت این همه مدتی که کنارمون بودید!! دگه پستی ارسال نخواهد شد امیدوارم همیشه سلامت باشید در پناه حق یاعلی

۹۴/۰۷/۰۳
آقای خاص