شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ همراه اول 2 مهر

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ق.ظ

برای کسانی که بازی فوتبال 

را درست پیش بینی کنن 

شارژ هزاری دریافت میکنن

1- برد سیاه جامگان

2- مساوی

3- برد استقلال خوزستان

لطفا عدد گزینه مورد نظر را به 203060 بفرستید!!
دوستان شارژ رو فردا ارسال میکنن یکمم دیرتر!! بهتره با شارژ صفر هم شرکت کنید و بازی هم ساعت 15/30 برگزار خواهد شد پس نیم ساعت مونده به بازی پیش بینی کند!!

۹۴/۰۷/۰۲
آقای خاص

نظرات  (۵۷)

salam hanoz dasadesh malom nist
پاسخ:
سلام
تا اینجا که درصد استقلال خوزستان بیشتره!!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چرا دفعه پیش رباتمو نذاشتین معرفی کنم الآن به کمک اون رباتم متوجه شدم که این مطلبو گذاشتین به کمک این ربات دیگه شارژای محدود رو از دست نمیدین آیدی رباتم هست ************* 
پاسخ:
سلام
هیچ گونه لینکی تو نظرات تایید نمیشه متاسفانه!!
سلام
عیدتون مبارک!
سامانه 8123 هنوز فعاله واسه امشب؟
دیگه از ترفند استفاده نکنیم؟
پاسخ:
سلام
ممنونم عید شماهم مبارک!! بله فعال هست ولی ترفند احتمالش کمه مثل روزهای پیش کار کنه!!
سلام...اقا سجاد پک اومده که صدهزار تومن در انتظار شماست با ارسال 4 به 2028 واقعیه؟؟
پاسخ:
سلام
بهتره شرکت به هیچ وجه شرکت کنید!!
salam emroz sharj nist
پاسخ:
سلام
احتمالش کمه!!
عید قربان مبارک!!! شاد و سربلند باشین!!!!
پاسخ:
سلام
ممنونم عید شماهم مبارک!!
ماه خوشی داشته باش!
تو جشنواره، با ما باش!
که یه کارت هدیه 3میلیونی داریم آخراش!
*
«نسل نو»

آیا گوشی نوکیا Lumia920، دارای حافظه خارجی است؟
1. بله

2. خیر
3. نمیدانم
*
اگه عبارت 3g بفرستی به ۷۳۷۴۵۹، اینترنت ۳جی با سرعت توپ میگیری و میتونی کلی تو اینترنت بچرخی. 
*
لغو با ارسال L به۷۳۷۱۱۱۸۱
هزینه 200ت
جایزه آخر ماه: 3میلیون تومان
پشتیبانی:۰۲۱۹۶۸۶۴۲۶۴
بییپ
 in omade baram
پاسخ:
سلام
لغوش کنید البته قبلا هم گفتیم اطظلاعاتی درباره تخفیف نمیده و خوب نیست!!
سلام عیدتون مبارک.
اون روشی که داشتین امتحان میکردین واس اینکه از٨١٢٣بتونیم بازم با سیم کارت های تکراری بگیریم ب نتیجه ای رسید؟
پاسخ:
سلام
عید شماهم مبارک!! متاسفانه جواب نداد!!
اقا سجاد قربونت برم این اهنگ پیشواز ایرانسل از سامانه 7575 چجوری لغو میشه؟؟
پاسخ:
سلام
اگه میخواین سامانه لغو بشه L رو بهش بفرستین!!
سلام آقا سجاد، عیدتون مبارک، واقعا خدا خیرتون بده همین الان از سامانه هرمی به روشی که گفتید ده تا شارژ گرفتم، خیلی ممنون 
پاسخ:
سلام
ممنونم عید شماهم مبارک!! خواهش میکنم خداروشکر!!
سلام
من 3 تا رمز طلب داشتم بهم 5 تا رمز داد!!!
پاسخ:
سلام
خداروشکر!!
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۷ سید مهدی فرح بخشیان
5 بار 1000 رو به 737464 فرستادم ولی جوابی نیومد
پاسخ:
سلام
منتظر باشید دیر میاد!!
سلام عیدتون مبارک اقای خا3
من شناسه هایی ک از 737464 گرفتم کار نمیکنه.
جیمیلم چی شد راحلی پیدا نشد؟
پاسخ:
سلام
ممنونیم عید شماهم مبارک!! شناسه ها دیگه کار نمیکنن!! اگه سوال امنیتیتون فقط یه سوال هست نمیشه کاری کرد جز اینکه بدست یه هکر بدین تا براتون قفل گشایی کنن!!
سلام. عیدتون مبارک
منم 3تا طلب داشتم 5 تا داد بهم.
ممنون
پاسخ:
سلام
ممنونم عید شماهم مبارک!! خواهش میکنم خداروشکر!!
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۶ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
سلام 737459 هم میده؟!؟!
پاسخ:
سلام
نه!!
سلام
پس شناسه ها رو چیکار کنم؟
شما هکر نیستین؟البته ببخشیدا...
یا هکری نمیشناسین
پاسخ:
سلام
فعلا کاری نمیشه کرد!! نه و بهتره سراغ هکر نرید عتقبت خوبی نداره!!
سلام.داداش منم دوتا طلب داشتم 20تاپشت هم فرستادم فقط واسم پیام عضویتش اومد شارژ نیومد!دوباره بفرستم
پاسخ:
سلام
یکم دیر میاد منتظر باشید!!
اقا سجاد من که از این سامانه گرفتم یعنی الان پشت سر هم بفرستم شارژ میده؟؟
پاسخ:
سلام
بعضا شارژ میده!!
سلام.دیشب یه مطلبی گذاشته بودین در مورد ۵گیگ اینترنت ۳ماهه ۱۰هزار
من شرکت کردم
ولی هیچی نشد
پول رو هم از حسابم کم کرد
پاسخ:
سلام
سامانشون هنگ کرده بود برای همین امروز و فردا هم تعطیله شنبه به حسابتون واریز میکنن منتظر باشید!!
سلام آقا سجاد ممنون از ترفندهای خاص شما ! منم 9 تا شارژ ازشون گرفتم البته برای سیم کارتایی که طلب نداشتن تکراری میده .این کد شارژا رو تا چه مدت میشه نگه داشت و باطل نشن ?
پاسخ:
سلام
بعضا جواب میده!! سعی کنید زیاد نگهش ندارید!!
سللم اگه چن بار 1000رو بفرستم بعد شارژی هم کم میشه؟و اینکه به 737464بفرستم؟
پاسخ:
سلام 
نه چیزی کم نمیکنه!!
737113هم هست؟من یادم نیست کدومو طلب داشتم
پاسخ:
سلام
نه هرمی این سامانه مشکل داره!!
سلام
فقط به اونایی که طلب داشتن شارژ میده، من زدم تکراری ماله قبل و داد
پاسخ:
سلام
نه بعضا جواب میده!!
سلام چقد شارژ کم میکنه؟
پاسخ:
سلام
شارژی کم نمیکنه!!
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۵:۲۴ زنده باد جونقان
از 7376464 فرستاده پیش شماره صحیح را وارد نکرده اید. لطفا مجددا امتحان کنید.
پاسخ:
سلام
شماره رو اشتباه وارد کردید چهار آخری رو حذف کنید!!
سلام.اقا واسه من که اومد همه شون کد قبلی بود 
پاسخ:
سلام
دقت کنید اعلام کردیم بعضا میده!!
من 20 بار فرستادم هزار رو.ولى هیچ جوابى نیمد.بازم بفرستم؟
پاسخ:
سلام
یکم دیر میاد جوابش منتظر باشید!!
برالغوش L بفرستم؟
پاسخ:
سلام
بله!!
اقا سجاد این سامانه 8123 خیلی خوبه.من دو سیم کارتم مونده بود که برای هر کدوم هفت تا شارژ داد...ممنونم بابت ترفندهایی که میذارین.
پاسخ:
سلام
خداروشکر خواهش میکنم!!
salam
ondafe faght yeki behem nadad 
taze 15bar posht sare ham ferestadam 
6ta behem dad havasam nabod 2t ro hazf kardam t  merci aghay khas
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم خوبه!!
اقای خاص کد شارژ رو بهم داد الان دیگه نمیشه باز چن بار پشت سرهم هزاروبفرستم؟
پاسخ:
سلام
متاسفانه نه!!
آقا مرررسی
این هرمی 9 تا کد جدید داد
مرسی
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم خداروشکر!!
سلام نتیجه بازی چی شده راستی ممنون 6 تا گرفتم ولی با خط مامانم گفت شما شارژی برنده نشدید
پاسخ:
سلام
استقلال خوزستان یک بر صفر پیروز شد!! باید قبلا ازش شارژ میگرفتن!!
سلام.نتیجه فوتبال چی شد؟
پاسخ:
سلام
استقلال پیروز شد!!
اقا سجاد من لغوش کردم.الان 1000 رو به 737464بزنم شاید بده؟؟
پاسخ:
سلام
بله احتمال داره!!
این 8123 رو من دیشب زدمخطم 1400 شارژ داشت همه مصرف شد چت بار فرستاده بودم یکو.بعدم اصن بهم شارژ نداد.الاتم میزنم اصن p  تحویل نمیشه.لااقل چطور حذف کنم بعد این شارژمو نخوره.l هم میفرستم تحوىل نمیشه؟
پاسخ:
سلام
ارسال و دریافت پیام از سامانه رایگان هست!! باعبارت L لغو میشه!!
سلام ایا نمیشه این پیش بینی ها بدونه هزینه شرکت کرد
پاسخ:
سلام
بله بهتره با شارژ صفر شرکت کنید!!
سلام،دوستان شما چطوری ارسال میکنید که بهتون شارژمیده بهمن که نه سامانه 8123داد نه این هرمی فقط تکراری دادن،هق هق هق
پاسخ:
سلام
یکم دقت و سرعت عمل میخواد!!
سلام اقای خا3
شما برید پس ما سوالامونو از کی بپرسیم؟؟؟؟/؟؟
پس تکلیف جیمیلم چی میشه؟
پاسخ:
سلام
فعلا شرایط بدیه!! سعی میکنم تا فردا شب اگه یه راهکار خوبی وجود داشت بهتون اعلام میکنم!!
سلام ،ایرانسل خدایی خیلی شارژ از من الکی کم کرده از وقتی این مسابقات شرکت میکنم یکم احساس خوب دارم یکم از پولام برمیگرده،
ولی ی سوال برام پیش اومده ما از این سامانه ها ده تا ده تا شارژ میگیریم بعدا ایرانسل شاکی نشه
تو ایران ب اختلاسای میلیاردی کار ندارن ولی ب هزار تومن اضافه گرفتن ی ادم هزار تا سازمان شاکی میشن.
ببخشید پیامم طولانی شد فقط سوال برام پیش اومد بعدا جریمه نکنه ایرانسل یا سیم ها رو بسوزونه ؟؟؟
پاسخ:
سلام
مشکلی پیش نمیاد چون این ترفندهارو خودشون میزارن و باید زرنگ باشند دوستان تا یجوری بدستشون بیارن و مطمن باشید سودی که شرکت های اسپانسر بدست میارن بسیار زیادتر از این شارژها هست!! همچین حقی رو هیچ کس نداره!!
ببخشید من یک بسته اینترنت همراه اول گرفتم میخوام لغو کنم یکی دیگه بگیرم چجوری میشه اینکارو کرد
پاسخ:
سلام
متاسفانه لغو نمیشه و شما میتونید یه بسته دیگه خریداری کنید که به این بستتون اضافه میشه!!
سلام دوباره...سارا خانم تو این مملکت بخور بخور زیاده و هیشکی کارشون نداره برای چند تا شارژ دادن که حرفی نداره و این شارژها هم نوش جون همه کاربرا ...اقا سجاد من از هفت تا از سیم کارتم خیلی تند میزنم اما متاسفانه کد شارژ تکراری میده اما قربون اون چشات که همیشه هوای کاربرا رو داری.
پاسخ:
ظسلام 
تمام شارژهایی که تو وب قرار میدیم قانونی هستن و چه از لحاظ شرعی و چه قانونی مشکلی ندارن!! ممنونم دوست عزیز!!
سلام ببخشید شارژه هرمی وشارژه 8123برای من لغونمی شه باید چیکارکنم؟
پاسخ:
سلام
عبارت L رو میفرستین بهشون؟؟واکنش سامانه ها چیه؟؟
هیچ واکنشی پیام لغو نمی ده
پاسخ:
سلامی دوباره
شلوغه سامانشون برای همین منتظر باشید پیام لغوش یکم دیر میاد!!
۰۲ مهر ۹۴ ، ۲۰:۱۰ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
سلام 
من هنوز گیر 8123 ام 
دیشب مراحلشو انجام دادم اما 10 رو ک فرستادم جوابی نیومد بعد 12 p رو فرستادم گفت زود فرستادی حالا امشب بعد 12 p رو بفرستم میده؟!؟ نمیخواد لغوش کنم دوباره مراحلو برم؟!؟  چکار باید بکنم؟!؟
پاسخ:
سلام
بله بعد 12/30 عبارت رو پشت سرهم چندین بار بفرستین!!
salam
emroz  herami behemon eydi dad
پاسخ:
سلام
مبارکتون باشه!!
۰۲ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۰ سید مهدی فرح بخشیان
عید رو تبریک میگم.
هر چی ۱ رو به ۸۱۲۳ می فرستم جوابش نمی یاد. از صبح تا حالا دارم می فرستم
پاسخ:
سلام
خیلی نباید یه مرحلرو بفرستین تو هر سامانه ای!! باید منتظرش باشید!!
سلام اقای خاص.من پیچ رسمی لاین داشتم الان نمیتونم بهش وارد بشم هرچقد میزنم این پیام رو میده.
حتی وقتی لوگین میکتم بازم همین میاد
An error occured when trying to connect to the 
server.plaese try again
میشه کمکم کنید اعصابم بهم ریخته
پاسخ:
سلام
دوتا علت میتونه داشته باشه یا نرم افزار پیج دچار مشکل شده یا ارتباط بین اینترنت و نرم افزار قطع شده و مشکل اینترنتی دارید!!
خوب چطور این مشکلات رو میشه برطرف کرد
پاسخ:
سلام
نرم افزار رو از اول نصب کنید!!
اخبار30-20اعلام کرد ساعت12شب طوفان مغناطیسی در پیش است موبایل همراه خودرا در دست خود نگه ندارید در این ساعت امکان مرگ وجود دارد . امشب از ساعت 12:30 تا ساعت 3:30 صبح امواج الکترو مغناطیسی خطرناکی حاصل از طوفان خورشیدی از کنار زمین رد میشود . پس بنابراین گوشی های همراه خودتان را خاموش کنید،حتی گوشی خود را نزدیک بدن خود نگذارید که ممکن است به شما صدمه بزند . این خبر در گوگل،ناسا و بی بی سی نیوز هم گفته شده . لطفا این پیام رابه کسانی که به انان اهمیت میدهید بفرستید.


پاسخ:
سلام 
تا جایه ای که اطلاع داریم شایعه ای بیش نیست نگران نباشید!!
سلام این سامانه 8123 من دیشب عضوشدم الان که پی رومیفرستم میگه زودفرستادی چرا
پاسخ:
سلام
نیم ساعت بعد بفرستید!!
سلام
در رابطه با اطلاعیه سه مهر میتونید بیشتر توضیح بدید؟
پاسخ:
سلام
اگه مشترک شرکت های وب هستید مراجعه کنید به کنترل پنلتون و یک گیگ رایگان بگیرید!!
۰۳ مهر ۹۴ ، ۰۲:۵۳ زهرا..تنها.н
سلام.شبتون بخیر..ترفند٨١٢٣برای اونایی که استفاده کردن بازمیشه استفاده کرد؟؟سامانه٧٣٧٤٦٤هرچی ١٠٠٠رو میفرستم جواب نمیده.اگه هم بده شارژاستفاده شده میده.
پاسخ:
سلام
نه!! باید یدفعه تعداد زیاد پشت سرهم میفرستادین بعد اون دیگه نمیده!!
سلام.میشه بگین چطور قسمت کنترل پنل رو پیدا کنیم!!!!
پاسخ:
سلام
باید به سایت های وب برین و وارد بخش مدیریت یا کنترل پنل کاربری خود بشدی!!
سلام امروز وقتی شارژای پیش بینی رو دادن میشه مثل ایرانسل ت 1000 رو چندبار پشت سر هم بفرستیم مثل ایرانسل چندتا شارژ بده یا اون ترفند فقط مخصوص ایرانسله و در همراه اول جواب نمیده
پاسخ:
سلام
بله بعضا جواب میده البته خیلی کم قبلا اطلاع دادیم!!
سلام جواب پیش بینی همراه اول هنوز نیومده؟ باز امروز پیش بینی پرسپولیس و تراکتور سازی هست ... نمیتونیم شرکت کنیم؟!!!
پاسخ:
سلام
فعلا نه!! به احتمال زیاد هست منتظر باشید!!
۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۲:۳۹ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
سلام داداش واقعا نمیدونن چجوری ازت تشکر کنم دیشب 13 تا شارژ از 8123 گرفتم یک دنیا ازت ممنونم مرسی
پاسخ:
سلام 
خداروشکر ممنونم دوست عزیز!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی