شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

اطلاعیه ویژه فری شارژ

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۱ ب.ظ

با سلام


امیدوارم همه دوستان عزیز خوب باشن!! طبق حرفایی که چند روز بود زده میشد احتمالا از شنبه زمان حضورم تو وب کمتر بشه البته این به معنی این نیست که وب تعطیل میشه در هر صورت وب رو بروز نگه خواهیم داشت!! برای اینکه بتونم 24 ساعته در کنارتون باشم نیازمند یه کمک نویسنده از دوستان خود فری شارژی هستم دلیل این اطلاعیه هم همینه تا یکی از دوستان به عنوان کمک نویسنده در کنار من تو وب فعالیت کنه البته شرایط خاص و مزایای ویژه ای هم خواهد داشت!! دوستان عزیزی که مایل هستن باید حداقل شرایط زیر رو داشته باشن:

1- حضور همیشه تو وب چه الان و چه زمانی که تبدیل به سایت شد!!

2- آنلاین بودن همیشه و بصورت دیگه آنلاین بودن 24 ساعته تو اکثر شرایط!!

3- شرایط سنی خوب و پسر بودن باتوجه به اینکه همیشه در ارتباط خواهیم بود!!

4- پایبند بودن به فری شارژ و نداشتن هیچ گونه پیج و گروه و وبلاگ و... مرتبط با شارژ!!

دوستان عزیزی که مایل هستن شماره موبایل و آدرس ایمیلشونو بصورت خصوصی برامون ارسال کنن تا شرایط کامل رو در اختیارشون قرار بدیم!!‌ البته در مورد سوال بعضی از دوستان هم باید بگم اگه کمک نویسنده هم اضافه بشه به وب دلیل بر این نمشه که من حضور پیدئا نکنم همه روزه حضور دارم و در خدمتتون هستم!!

۹۴/۰۷/۰۱
آقای خاص

نظرات  (۵۶)

salam yaani faghat aghayon mitonan shomarashon ro bezaran to khosi pas khanom ha chi
پاسخ:
سلام
چون قراره با کمک نویسنده تمام وقت در ارتباط باشم برای همینه که پسر بودن بهتره!!
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۹ سید مهدی فرح بخشیان
سلام
اگه تابستون بود من کمکت می کردم ولی متاسفانه امسال نهایی داریم باید یچسبم به درس
ایشالله موفق باشی
پاسخ:
سلام
ممنونم موفق باشید!!
سلام داداش خسته نباشی میگم سامانه 8123دیشب عضو شدم از دوازده نیم دیشب هر چه کد رو میفرستم جواب نداد صبح میگه کد رو زود فرستادی طبق روش وبلاگ رفتم امشب برای سیم کارت جدید دوباره میده سپاس تشکر
پاسخ:
سلام
متاسفانه چون هنگ کرده اینجوری شده بعدا امتحان کنید!! برای سیمک ارت های جدید بله میتونید شرکت کنید!!
سوالم این بود که هر روز باید باشیم؟؟
اگه جوری بشه که دونفر باشه من میتونم از دوتا پنجشنبه باشم خدمتتون
پاسخ:
سلام
بله هر روز آنلاین باشین البته نه همه لحظه ها شرایط داره!!
pas ma chi
پاسخ:
سلام
چون شرایط خاصی حاکمه یعنی یجوری که باید در ارتباط باشیم برای همین نمیتونیم از خانوم استفاده کنید چون اصلا درست نیست!!
داداش لغو کنم دوباره بزنم ی بزارمش 8123 رو
پاسخ:
سلامی دوباره
بهتره لغو نکنید!!
salam ahan fahmidam emroz mosabeghe darin
پاسخ:
سلامی دوباره
مشخص نمیشه!!
salam merci ke pasokhgo soalhay ma hastin baazi az saytha nazar midim pasokhgo nistan merci
پاسخ:
سلام
بسیار ممنونیم!!
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۶:۱۲ سید مهدی فرح بخشیان
سلام
دادا راه ارتباطیتون با تستر ها چیه؟؟؟ گروهی چیزی دارین؟؟؟
پاسخ:
سلام
یه رابطه دوستانه!!
منم خیلی دوست داشتم کمکتون کنم ولی منم دیگه ایام مهر باید برم دانشگاه نتم دسترسی ندارم ولی یه چیز خیلی جالب بود من فکر میکردم بیشتر دوستان اینجا دانشجو یا بالاتر هستند ولی دیدم نه دانش اموزم هست
پاسخ:
سلام
نه برعکس اکثر دوستان دانشجو هستن!!ممنونیم!!
slm.hano kami ro peyda nakardin??

merci az zahamateton agha sajad.
پاسخ:
سلام
دوستان زیادی اعلام همکاری کردن!! خواهش میکنم!!
سلام امروز هیچ سامانه ای  فعال نیمشه
پاسخ:
سلام
بعلت اول ماه بوذدن احتمالش کمه!!
سلام
به خاطر تحصیل و درس و مدرسه خودت نمیتونی وایسی؟؟
پاسخ:
سلام
دانشگاه و ... بکنار باید یه کمک نویسنده حتما کنارمون باشه!!
سلام اقای خا3
خب شما میتونید از فامیل یا اشنا کمک بخایین باس همکاری چون همه یا درس دارن یا دانشگاه .کسایی هم ک بیکارن مث بنده خانومن ..بازم هرچی خودتون صلاح میدونید.
راسی باس جیمیلم را حلی پیدا نشد؟
پاسخ:
سلام
امشب جواب نهایی رو بهتون میگیم بابت طولانی شدن عذر میخوایم!!
سلام
من شناسه ای ک از سامانه 737464گرفتم رو وارد میکنم اصن عکس العملی نشون نمیده ن پیامی میاد ن سیمم شارژ میشه.
*720*3*2*شناسه# وارد میکنم

پاسخ:
سلام
ابتدا وارد سامانه بشید و عضوش بشید سپس انجامش بدید البته کلا بعلت تغیر شناسه به شارژ مشکل دار شدن!!
سلام
شب عیدی شارژی نیس؟
پاسخ:
سلام
فعلا نه!!
سلام
من مایلم کمک کنم
همه شرایط رو هم دارم
پاسخ:
سلام
شماره موبایل  و ایمیلتونو خصوصی ارسال کنید!!
سلام امروز شارژ نداریم؟
پاسخ:
سلام
فعلا نه!!
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۸:۴۹ زنده باد جونقان
سلام با خط اعتباری همراه اول میشه شارژ انتقال بدیم؟؟؟
پاسخ:
سلام
بله میشه انتقال بدین!!
salam khabari az sharj nist
پاسخ:
سلام
فعلا نه!!
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۸:۵۰ زنده باد جونقان
با چه روشی؟؟؟
پاسخ:
سلامی دوباره
ابتدا یه پیام خالی به 8910 ارسال کنید تا رمزتون بیاد یه رمز 8 رقمی بهتون میده سپس بصورت زیر میتونید انتقال بدید:
#شماره مشترک بصورت(989100000000)*مبلغ به ریال*رمز انتقال*132*
حداکثر تو یک ماه 50 هزارتومن میتونید انتقال بدید!!
سلام
همین الان ۱ رو بفرست تا جز 6000 نفر اول بشی 84881
چطور شارژ باید گرفت
پاسخ:
سلام
فعلا شارژهاش فعال نیست اگه فعال شد سریعا اطلاع میدیم!!
داداش خسته نباشی شرمنده مزاحم میشم میگم امشب هم p  رو چندبار پشت سرهم بفرستیم 
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم بفرستین ولی یکم احتمال کارکردنش کم شده!!
سلام اقا سجاد...بالای 22 سال هم میشه چون من بعد از گرفتن لیسانس دیگه درس رو گذاشتم کنار و توی کار دیگه هستم.راستی امشب ترفند برای8123 داری؟؟
پاسخ:
سلام
بله میشه دوست عزیز!! بعد ساعت اگه ترفند جواب داد قرار خواهیم داد!!
سلام 
خواستم بدونم ما حداکثر چقدر میتونیم شارژ انتقال بدیم (ایرانسل)؟
حالا این مقدار در چه مدتیه ؟در ماه؟در هفته؟یا هر روز
پاسخ:
سلام
نامحدود هست!!
چرا همش برمیدارین نت رو نخریم مشکل داره
پاسخ:
سلام
یکم مشکل داره برای همین بهتره فعلا اعلام نکنیم!!
۰۱ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۱ سید مهدی فرح بخشیان
سلام میشه ترقنده رو بگی تا منم سر ساعت امتحان کنم؟؟
نگو نه که ناراحت میشم
پاسخ:
سلام
بزارید تست بشه بهتون اطلاع میدیم چون امکان داره سامانه برعکس عمل کنه و ضرر کنید منتظر باشید!!
چرا تخفیف اینترنت برداشتین؟
پاسخ:
سلام
یکم مشکل داره برطرف که شد اطلاع میدیم!!
۰۱ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۷ سید مهدی فرح بخشیان
دادا کمک نویسنده قراره چجوری از شارژ ها مطلع بشه و تو وب بذاره؟؟
وجدانا اگه جایی گروه داری بگو :D
پاسخ:
سلامی دوباره
هیچ گروهی هیچ جا نداریم بوسیله خودم و در ارتباط با خودم از شارژا باخبر میشن!!
مسابقه ksafar برا من پیام میفرسته کم میکنه از شارژم لغوشم میفرستم میگه عضو نیستی چیکارش کنم؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
ابتدا Ozv ksafar رو بفرستین تا عضو بشه دوباره سپس لغوش کنید!!
دیروز اینکارد کردم باز امروز فرستاد ؟؟؟فکر کنم هنگ کرده رو شماره من
پاسخ:
سلام
امکان نداره دوباره انجام بدید!!
سلام اقای خاص 
شرمنده دیشب از 8123گرفتیم بازم امشب میشه گرفت
من دیشب با ترفندت زدم به 4خطم هرکدوم سه تا ویکیش چهار تا داد.خیلی ممنون
پاسخ:
سلام
فعلا نه ولی اگه ترفند کار کرد اعلام میکنیم!!
سلام
آقای خاص
اگه سامانه 20576 رو لغو نکرده باشیم، پیام تبلیغاتی همراه اول رو لغو کنیم،  همچنان سامانه 20576 فعاله؟ 
از خطم شارژ کم میکنه؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
بهتره لغوش کنید!!
سلام
میشه شماره پشتیبانی رو بهم بدید؟!
خط پدرمه، پدرمم پیشم نیست الان، میشه بگید ب چه شماره ای بزنگم واسش لغوش کنن!
خودم میتونم زنگ بزنم تا واسشون لغو کنن!؟
پدرم سرکاره، لغو رو فرستادن اما جواب واسشون نیومده ک لغو شده، بعد پیام تبلیغاتیاشو بستن، اما میگن داره شارژشون میره!

پاسخ:
سلام
ورزش خاموش رو باید بفرستن به همون شماره که ازش پیام میاد!!
۰۱ مهر ۹۴ ، ۲۳:۰۱ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
سلام داداش خسته نباشی
من از 8123 شارژ نگرفتم امشب میشه گرفت!؟!؟ امشب میشه p رو پشت سره هم فرستاد!؟!؟  تو سمکارتمم شارژ دارم یه بار کم میکنه یا. هر چند بارp رو بفرستم هر بارش پول کم میکنه!؟!؟
پاسخ:
سلام
ممنونم بله میشه گرفت رایگانه مبلغی کم نمیکنه!!
سلام یعنی فعلا عضو 8123 نشیم؟چون آخه 12 به بعد که نمیشه عضو شد تا اون موقع ترفند رو اطلاع میدین؟ 
پاسخ:
سلام
موضوع اصلی هم عضو شدن هست اطلاع میدیم چون احتمال داره اصلا جواب نده!!
slm.
tajob mikonam chetor 8123 be shoma chanta sharj dade manam chan bar P ro frestadam vali  hamashon sharjash yeki bod.tebgh dastor shoma raftam.
nakone fazaii hastin:)))))))
پاسخ:
سلام
تمام ترفندهایی که قرار میگیره همشون کار میکنن قطعا مشکلی پیش اومده بوده!!
سلام من او بیته اینترنت رو خریدم از حسابم کم کرد ولی اینترنت نداد.الان چی میشه این پول من ؟ 
پاسخ:
سلام
نگرانی نداره بعلت اینکه شناسه دستتون هست و پل از حسابتون کم شده طی چند روز بهتون میده سامانشون هنگ کرده!!
 اصلا اس نداده که شناسه بده ولی پول رو کسر کرده
پاسخ:
سلام
از حسابتون که کم کرده شناسه ثبت شده و اگه تو خودپرداز ها برید نگاه کنید شناسه داره شماره پشتیبانی هم دارن پس جای نگرانی نیست منتظر باشید!!
سلام من که دیشب از 8123 شارژ گرفتم امشب هم بهم میده؟؟؟
پاسخ:
سلام
فعلا نه داریم یه روش رو تست میکنیم جواب داد فردا اعلام خواهیم کرد!!
salam 
baz ham emeshab age posht sar ham befrestim 
sharj  bishtar az yeki mide
پاسخ:
سلام
بله البته با سیم کارت جدید!!
۰۱ مهر ۹۴ ، ۲۳:۵۸ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
سلام مجدد. 
10 رو فرستادم هنوز جوابش نبومده هنوزبعد 12 جوابش بیاد طوری نیس که؟!؟
هرچند بار تونستم p رو پشت سره هم بفرستم قبل اینکه شارژو بفرسته طوری نیس؟؟؟
پاسخ:
سلام
خیلی دیر کردین باید تمام مراحل رو قبل 12 انجام میدادین!!
salam
na anjam nadadam sim kart jadidame
پاسخ:
سلام
بله پس میده!!
merci shabeton bekheir
پاسخ:
سلامی دوباره
خواهش میکنم ممنونم!!
۰۲ مهر ۹۴ ، ۰۰:۱۶ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
من از11:15 شروع کردم مراحلو بفرستم خیلی دیر جوابش میومد هر کدومش یه 20 دقیقه طول میکشد!!! 
حالا  باید لغوش کنم یا نمیخواد؟!؟ 
فردا هم میشه دوباره بفرستم؟!؟!
ببخشید زیاد سوال پرسیدن 

پاسخ:
سلام
ادامه مراحل رو انجام بدید و آخرین مرحله رو فردا انجام بدید!!خواهش میکنم!!
سلام ببخشید روشتون جواب داد؟
پاسخ:
سلام
متاسفانه نه!!
۰۲ مهر ۹۴ ، ۰۰:۳۳ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
مرسی تشکر فقط یه چیزو متوجه نشدم آخرین مرحله رو باید بزارم فردا شب بعد ساعت 12 شب بفرستم؟!؟  درسته آیا؟
پاسخ:
سلام
فرداشب نه میشه امشب یعنی بعد ساعت 12 !!
salam 
man 61bar ferestadam javab naiomad 
پاسخ:
سلام
سامانشون شلوغه منتظر باشید!!
۰۲ مهر ۹۴ ، ۰۰:۵۷ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
من 10 رو ک فرستادم جوابش نیومده هنوز واسه همین گفتم
پاسخ:
سلام
شما مراحل رو طبق روش انجام بدید و بعد 12 عبارت p رو بفرستید بعضا جواب دیر میاد!!
سلام این سامانه 8123,اصلاجواب نمیده
پاسخ:
سلام
سامانش شلوغه منتظر باشید یکم دیر میاد!!
۰۲ مهر ۹۴ ، ۰۱:۰۷ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
P رو چند بار فرستادم اول یه پیام داد به کلاکتخوش اومدی بعدم اینو فرستاد 
 سلام دوست خوبم،
کد رو زودتر از موقعی که باید ارسال کنی فرستادی.
لطفا سر زمان خودش کد رو دوباره بفرست و شارژ رو دریافت کن.
بازم بهت تبریک میگم برای دریافت شارژ.
حالا چکار کنم بزارم برا فردا شب بعد 12؟!؟ 
پاسخ:
سلام
بله!!
۰۲ مهر ۹۴ ، ۰۱:۱۲ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
مرسی ممنون
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم دوست عزیز!!
salam
dishab 40bar ferestadam sobh ke bidar shodam faghat yek pm omade bod
پاسخ:
سلام
بله همونطور که گفتم ترفند کم کم داره از بین میره!!
سلام.عید رو به همه ی شمادوستان تبریک میگم.التماس دعا
پاسخ:
سلام
ممنونیم ماهم به شما تبریک میگیم!!
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۰:۰۹ سید مهدی فرح بخشیان
سلام 
ترفنده جواب داد؟؟ دیشب خواب موندم. نظرات رو خوندم فکر کنم دیشب یه پست گذاشتی ولی بر داشتیش
پاسخ:
سلام
متاسفانه نه!! نه اصلا پستی قرار داده نشده بود!!
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۷:۴۰ زهرا٦١٧١٧١١٢
سلام.خسته نباشین اقاسجاد.دیشب هرجی فرستادم شارزی برام نفرستادن.میشه امشب بفرستم؟؟
پاسخ:
سلام
ممنونم بله میتونید!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی