شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ ایرانسل 31 شهریور

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ

شارژ 1000 تومنی ایرانسل

ارسال عدد 1

به

8123

سپس ارسال عبارت

L

به 

8123

سپس ارسال عدد 10

به 

8123

سپس فردا ارسال 

P

به

8123

دوستان شب ساعت 11 مراحل رو انجام بدید و ساعت 12/30 به بعد عبارارت p رو بفرستین لغوش یادتون نره!!

۹۴/۰۶/۳۱
آقای خاص

نظرات  (۶۶)

۳۱ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۳۶ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
سلام الان دیگه نمیشه زد؟!؟
پاسخ:
سلام
الان نمیشه گرفت!!
salam khobe nakhabidam ozv shodam alan p ro befrestam farda vase valibal pish bini nist
پاسخ:
سلام
فردا یعنی یم مهر باید بفرستین!! فعلا نه!!
سلام ببخشید چقدر شارژ کم میکنه؟
پاسخ:
سلام
شارژی کم نمیکنه!!
سلام، اگه الان عضو بشم میشه؟؟ 
پاسخ:
سلام
میشه ولی تا فردا یعنی یم مهر پیام تبلیغاتی میفرسته!'
سلام
شبتون بخیر 
ساعت 11 امشب بفرستیم؟!  چون پست رو ساعت 12:30 شب گذاشتید !
پاسخ:
سلام
ممنون بله 11 شب 31 شهریور!!
javab payam nemiad
پاسخ:
سلام 
منتظر باشید!!
سلام
خوبین؟
من توسیمم بالای ۸۰۰۰ تومن شارژ دارم
میشه الآن فعال کنم 
بعد پس فردا ساعت ۶ عصر بزنم؟
شارژ کم میکنه سامانش؟
چون من از ساعت ۹ شب به بعد به سیمم دسترسی ندارم
چیکارکنم
لطفا راهنمایی کن
پاسخ:
سلام
شب عضو بشید بهتره!!
 شبتون بخیر و خسته نباشید....حرفی از شارژ نزد الان خواستم عضو بشم تخفیف نت هست درسته؟
پاسخ:
سلام
ممنونم طبق روش عمل کنید!!
سلام 
من الان فعال کردم گفت شارژ به شما تعلق گرفت فردا pرو بفرست 
اگه لغو کنم بعد دوباره فردا شب بفرستم میده یا نه 
پاسخ:
سلام 
مشکلی نداره احتمال داره یکم اذیت کنه!!
چشم پس شما میفرمایید الان لغو کنم ساعت ١١ شب ٣١ شهریور عضو بشم ... متوجه شدم ببخشید و  بعد ١٢:٣٠ یکم مهر  P بفرستم...ممنون از راهنمایی ولی تا ١١ شب این هدیه هنوز باقی میمونه؟
پاسخ:
سلام
بله درسته اگه خیالتون راحت نمیشه میتونید لغو نکنید!!
اگه لغو نکنم که فقط ی اس ام اس تبلیغاتی بیشتر نمیاد که ۱۵۰ کم میکنه و ۱۲:۳۰ فردا بعد بزنم شارژ رو میده؟! 
پاسخ:
سلام
احتمالا یک یا دوتا بیاد بله میده!!
واقعا از لطف و صبوری شما برای جواب به  سوالاتم متشکرم واقعا از کم دقتی سوالات بی موردی پرسیدم ... ببخشید
پاسخ:
سلام 
بسیار ممنونیم!!
سلام 
من عضو شدم واسم پیام خالی اومد.
میتونم لغوش کنم دوباره عضو بشم ببینم شارز بهم تعلق میگیره ییا نه؟؟
پاسخ:
سلام
مشکلی نداره بهتره شب عضو بشید!!
سلام صب بخیر،این همون سامانه شانسی هست من قبلا ی عدد شانسی فرستادیم بهم نت داده ،الان دوباره بفرستم شارژ میده طبق این روش
پاسخ:
سلام
بله تعلق میگیره البته فردا!!
سلام اقای خا3 صبح بخیر
دیشب سامانه 8282 1500ازم کم کرد تا 2 تا شارژ داد جفتشم استفاده شده بود.خاسم مرحله 2 رو بفرستم لغوش کرده بودم.فک نمیکردم شارژش استفاده شده باشه
پاسخ:
سلام
ان شالله امروز جبران میشه از سامانه 8123 استفاده کنید  بدون هزینه شارژ میده البته مرحله ارسال p رو چندبار پشت سر هم ارسال کنید قبل دریافت پیام از 8123!! بعضا بیشتر شارژ میده!!
سلام
ایشاله ک بشه بگیریم
غیر 8123سامانه فعالی هس باس امروز؟
راسی سامانه 737464 ظاهرا شارژ میده اوایل ک شناسه میداد حالا شارژ میده؟
دوسام گرفتن گفتم ک شناسه میده گفتن ن شارژ میده
پاسخ:
سلام
فعلا نه!! بله درسته دقت کنید چند پست قبل اطلاع دادیم!!
سلام مجدد
شما از جیمیلم سر در میارید؟
چن وقته نمیتونم وارد جیمیلم بشم ازم شماره تلفن مخاد منم ک اصن یادم نیس چ شماره ای دادم.غیر شماره تلفنم هیچ سوالی ازم نمیپرسه
پاسخ:
سلام
اگه اشتباه نکنم سوال امنیتی ازتون نمیپرسه بلکه برای امنیت حسابتون ازتون یه شماره میخواد البته یه کدی هم میفرسته به اون شماره تا وارد حساب بشید  پس بهتره شماره حقیقی ارسال کنید!!
سلام
من تازه پستو دیدم 
میشه بگین میشه الان گرفت 
کی بزنم؟
پاسخ:
سلام
ساعت 11 عضو بشید و 12/30 به بعد دریافت کنید!!
سلام
یعنی P  رو  چندبار پشت سرهم بفرستیم احتمال اینکه چندتا رمز شارژ بده هست، درسته؟!
پاسخ:
سلام
بله امکانش هست!!
سلام
ازم همون شماره ای رو مخاد ک موقع ثبت نام واردش کردم منم ی شماره الکی وارد کردم ک
چیکار کنم
پاسخ:
سلام
شماره خودتون رو وارد کنید ببینید چه واکنشی نشون میده!!
سلام من الان 1 رو فرستادم اما جوابی نداده یه ساعته چیکار کنم شبم وانستیم این کار بکنه با هامون 6 تا سیم بی شارژ بمونه
پاسخ:
سلام
یکم شلوغه منتظر باشید!!
سلام
ن قبول نمیکنه میگه مطابقت نداره
پاسخ:
سلام
پس متاسفانه مشکلش زیاده!!
سلام خداکنه شارژ ایرانسل  از ساماپه 8282 امروزفعال شه،
ازشارژای  پیش بینی همراه اول خبری نشد!?
واقعا خدا خیرتون بده اگ شمانمیگفتین که این سامانه ها رو لغو کنید و واسه پیش بینی ها فعال کنید کلی شارژازدست میدادم گر چه قبلش کلی شارژو از دست داده بودم
ببخشید طولانی شد
پاسخ:
سلام
فعلا نه ممنونیم!!
سلام تشکر از پاسخگوییت و بروز بودنت
///💗💖
آقای خاص اگه شب نزنیم الان بزنیم چی؟
////

پاسخ:
سلام
ممنونیم پیام تبلیغاتی میفرسته بهتون!!
سلام
پس چیکار کنم؟جفت جیمیلامم همینن ک
پاسخ:
سلام
تا جایی که اطلاع دارم کاری نمیشه کرد البته تحقیق میکنیم و اگه راهکاری داشت تا شب بهتون خبر میدیم!!
لطف میکنین .
مرسی
پاسخ:
سلامی دوباره 
خواهش میکنیم!!
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۴۱ خانم نویسنده
سلام خیلى ممنون که تلاش زیادى واسه اطلاع رسانى مى کنین
پاسخ:
سلام
خواهش میکنیم ممنونیم!!
salam mosabeghe key bargazar mikonid mesj on hafte
پاسخ:
سلام
ان شالله بزودی!!
سلام اقا سجاد....میگم ماشااله کاربران زیاد شدن ها یه اسپندی روشن کن داداش سجاد .
پاسخ:
سلام
بله ان شالله همه ستان راضی باشن!!
سلام خوبی داش؟شنیدم از شنبه وب رو تعطیل میکنین درسته؟راستی گروهتون چرا داره از هم میپاشه؟؟پس ماها جیکارا میکنیم؟کاش اسنجوری نشه
پاسخ:
سلام
مرسی تسترای عزیزم کار و زندگی و درس و دانشگاه دارن و امسال شرایطشون فرق کرده وب هم فعلا هیچ چیزی معلوم نیست!!
سلام خسته نباشید دوستان راست میگن درباره وبتون؟یعنی از شنبه چرا؟
پاسخ:
سلام
ممنونم فعلا چیزی معلوم نیست!!
سلام حدود یه سلاعت قبل همه ی مراحل رو پشت سرهم فرستادم فقط یه پیام اومد ک شما عضو کلاکل شده اید و...
تاالان پیامی نیومد واسم منم دوباره L و سپس 10رو پشت سرهم فرستادم ولی بازم جوابی نیومد
پاسخ:
سلام
منتظر باشید یکم دیر جوابش میاد!!
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۰ سید مهدی فرح بخشیان
پیشبینی ذوب آهن کی شارژ هارو میده؟
پاسخ:
سلام
فعلا مشخص نیست!!
سلام چیشده؟
وبتون تعطیل؟چرا؟
پس ما چی؟
پاسخ:
سلام
فعلا چیزی معلوم نیست ولی امکانش کمه!!
سلام
آقاااااااا وب رو تعطیل نکنین .خواهش میکنم ب فعالیتتون ادامه بدین حیفه

پاسخ:
سلام
سعی میکنیم این اتفاق انجام نشه!!
باشارژ صفر هم میشه تموم مراحلش چقد میگیره
پاسخ:
سلام
بله میشه کاملا رایگان هست!!
سامانه ۷۳۷۱۱۳بهم شارژ نداد خطم هیچ شارژ نداره
پاسخ:
سلام
احتمالا قبلا عضوش شدید چون تبلیغ زیادی شده بود قبلا!!
میشه از این سامانه با یک خط بیشتر از دوتا شارژ بگیرم
پاسخ:
سلام
بله بستگی به سامانه داره شما p رو بفرستید احتمالا داره بیش از 2 تا بفرسته یا احتمال اینم داره فقط یدونه بده!!
سلام این شارژ پنج هزاری  که نمیده دروغه737113
پاسخ:
سلام
دوست عزیز شارژ 5 هزاری نیست شارژ 500 تومنی هست!! از سامانه 8123 استفاده کنید!!
ببخش اشتباه شد حتما استفاده میکنم
پاسخ:
سلامی دوباره
مشکلی نداره!!
سلام 
شبتون بخیر
الان میشه ازش شارژ گرفت؟

پاسخ:
سلام
بله شب ساعت 11 عضو بشید و 12/30 به بعد ارسال کنین!!
سلام
شبتون بخیر
من هنوز عضو 8123 نشدم، گذاشتم طبق ساعتی ک شما گفتید شرکت کنم ولی یه سوال داشتم،
مراحل رو پشت سر هم بفرستم یا یه مرحله رو بفرستم منتظر باشم پیام بیاد بعد مرحله بعد رو بفرستم؟ ( غیر از مرحله آخر ک گفتید چندباربفرستم تا قبل از اینکه پیام بیاد)

پاسخ:
سلام
ممنونم کمکم عضو مشکلی پیش نمیاد!! تک تک بفرستید!! پنج یا ... بفرستید!!
سلام الان میتونیم بزنیم یا فقط ساعت ۱۱؟
با شارژ صفر میشه؟
چقد باید شارژ داشته باشیم
پاسخ:
سلام
الان بزنید مشکلی پیش نمیاد بله با شارژ صفر هم میشه زد!!
سلام
ببخشید اگه جواب نداد دوباره همون مرحله رو ارسال کنم؟!
مرحله اول رو فرستادم پیامی نیومد واسم!
پاسخ:
سلام
بله!!
1 رو زدم ولی جوابی نیومد باید L رو بفرستم یا بذارم جوابش بیاد بعد لغو رو بفرستم
پاسخ:
سلام
منتظرش باشید اگه نیومد دوباره عدد 1 رو بفرستید!!
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۴۱ زنده باد جونقان
150 کم میکنه درسته؟؟؟
پاسخ:
سلام
هنگام گرفتن شارژ اکثرا کم نمیکنه مگر ایکه سامانه مشکل پیدا کنه!!
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۴۷ زنده باد جونقان
برا من وقتی L را فرستادم کم کرد!!!
پاسخ:
سلامی دوباره
دقت کنید امکان نداره کم کنه!!
salam.chand bar
L frstadm chizy nfrstad
chikar konm?

پاسخ:
سلام
عبارت L رو به 73711139 بفرستید!!
P رو بفرستیم یا نه؟ 
پاسخ:
سلام
بله فقط اگه شارژتون صفر هست بالای ده بار بفرستین!!
من شارژم بالای 5 هست چند بار فرستادم هیچ پیامی نیومد 
پاسخ:
سلام
مشملی نیست منتظر باشید دیر میاد جوابش!!
سلام شارژ تکراری داد
پاسخ:
سلام
شانستون یکم بد اومده بالای ده بار میزدید قطعا دوتارو میداد!!
منظورتون بالای ده بار p رو بفرستم
پاسخ:
سلام
بله البته قبل اینکه شارژ بده!!
وقتی شارژ داد دیگه p رو نفرستیم؟! لغوش کنیم دیگه یا بازم p رو بفرستیم ممکنه بده 
پاسخ:
سلام
نه دیگه نفرستین!!
چرا هرچى p رو میفرستم شارژى نمیده؟
پاسخ:
سلام
منتظر باشید طول میکشه!!
پ اگه الان بزنم دیگه نمیده
پاسخ:
سلام
متاسفانه نه!!
خط دومم پنج دقیقه پیش pرا فرستادم و تازه قبل اینک ج بیاد نزدیکا ده بار را فرستادم بعد ش را فرستادن یعنی ممکنه شارژ تکراری نده
پاسخ:
سلام
بله امکانش هست!!
دست مریزاد
دو تا شارژ داد
پاسخ:
سلام
خداروشکر ممنونم!!
۰۱ مهر ۹۴ ، ۰۸:۵۹ محمد جواد
سلام
من دیشب نتونستم p رو بفرستم الان ک میزنم میگه : کد رو زودتر از موقعی ک باید ارسال کنی زدی لطفا سر زمان خودش کد رو دوباره بفرست و شارژ رو دریافت کن.
الان کی باید کد رو بفرستم؟!
پاسخ:
سلام
اگه قبل ساعت 12 عضو شدین ساعات بعد ولی اگه بعد ساعت 12 عضو شدین باید فردا بفرستین!!
آقای خاص سلام دیشب حدود ۳۰ تا شارژ گرفتم دستت درد نکنه سامانش امشب هم فعال میشه 
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم خداروشکر فقط برای سیم کارت های جدید!!
یعنی با سیم کارتی که نگرفتم فقط بفرستم؟؟؟ 
پاسخ:
سلام
بله سامانه برای سیم کارت های جدید فعال میشه!!
۰۱ مهر ۹۴ ، ۰۹:۲۲ محمد جواد
سامانه رو دیشب قبل ساعت 12 فعال کردم فقط وقتی 10 رو فرستادم دیگ واسم پیامی نیومد و امروز ک p رو فرستادم گفت ب کلاکت خوش اومدی دوباره ک p فرستادم گفت کد رو زودتر از موقعی ک باید ارسال کنی زدی.
فردا بزنم یا ساعاتی بعد؟
مرسی از راهنمایی هاتون
پاسخ:
سلام
فردا بزنید خواهش میکنم!!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام آقا سجاد، من دیشب pرو زدم 5تا شارژ بم داد بعدش لغو کردم، **** ****** *** ******** ******* *** ** ** ***** ** **** **** ******** **** ***** **** **** *** ****** ** **** ****** 
پاسخ:
سلام
این روش رو اطلاع داریم و باید تست بشه از جمله اینکه سامانه مشکل پیدا کرده و احتمال داره شارژ ببره برای همین نظرتونو ویرایش دادیم تا تست کامل بشه اگه جواب داد قطعا اطلاع خواهیم داد!!
سلام اگه امشب هم از سامانه ۸۱۲۳بازم میتونم چندتا شارژ ببرم یا ن
پاسخ:
سلام
فعلا نه نمیشه!!
سلام من دیشب از سامانه ۸۱۲۳شارژ نگرفتم امشب میتونم چندتا بگیرم یا ن
پاسخ:
سلام
بله میشه!!
مررررر30ممنون از راهنماییتون خدا قوت
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم!!
آقای خاص نمیشه با خطی که گرفته شده دوباره بتونیم بگیریم؟؟؟!!! 
پاسخ:
سلام
متاسفانه نه!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی