شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ ایرانسل 30 شهریور

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۳۸ ب.ظ

مشکل داره توصیه میشه استفاده نشه


شارژ 1000 تومنی ایرانسل 

ارسال عبارت

Ozv kodk

به

8282

سپس ارسال عبارت

KO 137

به

8282

توجه کنید الان عضو بشید و مرحله دوم رو یا بعد ساعت 6 بزنید یا بعد ساعت 8 بزنید الان نزنید!!بعد گرفتن شارژ هم لغوش کنید!!

۹۴/۰۶/۳۰
آقای خاص

نظرات  (۴۱)

اقا بازم ممنون ... انشاالله که بازم باشه:-)
پاسخ:
سلام
ان شالله خواهش میکنیم!!
Salam khoda kone mahdod ham faal beshe fatbal chand chand shod
پاسخ:
سلام
معلوم نیست فعلا تا نمه اول مساوی هستن!!
سلام، فرستادم جوابی نیومد 
پاسخ:
سلام
علتش شلوغی سامانه هست منتظرش باشید!!
سلام ببخشید من مرحله دوم رو اشتباهیی همون اول فرستادم چکار کنم
پاسخ:
سلام
مشکلی پیش نمیاد اگه شارژ رو نداد بعد ساعت 6 دوباره ارسال کنید!!
سلام
ممکن هست که محدود فعال شود؟
پاسخ:
سلام
امکان هر چیزی هست!!
سلام بعد ساعت 7بزنیم نمیده ؟ چرا بعد ساعت 6یا 8بزنیم 
پاسخ:
سلام
اکثرا بعد ساعت 6 شروعمیکنه به شارژ دادن ولی بهتره ساعت 8 به بعد ارسال کنید تا درصد خطاش کمتر باشه!!
ممنونم...  شارژ و گرفتم ... 
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم خداروشکر!!
شارژ تکراری میده باید چیکار کنیم؟
پاسخ:
سلام
باید بلافاصله مرحله دوم رو بفرستید!!
سلام فرستادم میگه محصول درخواستی در دسترس نیست لغو کنم دوباره بفرستم یانیازی نیستو دوباره بعدابفرستم؟
پاسخ:
سلام
بعد ساعت 8 دوباره ارسال کنید!!
سلام ببخشید من زدم نویشته شما کد شارژ خود را دریافت کردید در حالی که نکردم چه راهکاری باید انجام بدم
پاسخ:
سلام
قبلا هم اطلاعیه داده بودیم ولی دوستان عزیز اصلا توجهی نکردن و براشون مشکل شده لغو کنید و بعد ساعت 8 بفرستید!!
سلام
شارژو دادن میزنم میگه استفاده شده
چراااا؟
پاسخ:
سلام
اطلاعیه بالایی رو مطالعه کنید!!
کد شارژ گرفتم یکیش وارد کردم اما یکی دیگش حواسم نبود پاکش کردم
هیچ راهی نداره ک دوباره بهم کد شارژم رو بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
متاسفانه نه!!
ببخشید من فرستادم میگه نتیجه درخواستی برای شمابه زودی ارسال میشود پنج دقه گزشتوهیچی نشد
پاسخ:
سلام
صبر کنید بعد ساعت 8 دوباره ارسال کنید!!
سلان
ببخشید اگه الان هردو مرحله رو بفرستیم دیگه شارژ نمیده؟
پاسخ:
سلام
احتمال داره شارژ رو نده و 120 تومن ازتون کم کنه و مجبور بشید دوباره مرحله دوم رو بفرستید!!
سلام اقای خا3
4444طرح پاییزه گذاشته؟ظاهرا بازم داره مکالمه رایگان میده
پاسخ:
سلام
بله اوایل شهریور اطلاع داده بودیم!
خسته نباشید... ممنون از زحمتتون که به یک یک سؤالها جواب میدهیک... این شماره ها یکبار به هر سیم شارژ میدن درسته؟
پاسخ:
سلام
ممنونم بله فقط یکبار!!
سلام مرسی ممنون از راهنمایتون درسته من قبول دارم اگه یکم دقت میکردم  کارم درست انجام میشدتشکر واقعا نمیدونم چطور باید تشکر بعضی انسان ها اونقدر خوب هستند که توصیف و تشکر از کارشون خیلی سخته  مرسی اقای سجاد البته اگه اسمتون این باشه
پاسخ:
سلام
ممنونیم نظر لطفتونه بسیار ممنون!!
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۳۴ سید مهدی فرح بخشیان
سلام
نتیجه بازی چی شد؟
پاسخ:
سلام
فعلا مساوی هستن!!
سلام.تشکر از زحمات شما و دوستاتون
از هر دو سامانه شارژ گرفتم.
ان شاالله دیگه سامانه 8282رو دور بیفته و شارژ نامحدود بده
پاسخ:
سلام
خداروشکر خواهش میکنیم!!
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۴۰ زنده باد جونقان
سلام زدم شارژ داد که استفاده شده بود، دوباره فرستادم گفت شما کارت شارژ را دریافت کرده اید. منم بیخیال شدم لغوش کردم. دیگه کاری میشه کرد که بده؟؟؟
پاسخ:
سلام
نباید لغو میکردین نمیشه کاری کرد البته باید بعد 8 میزدید تا درصد خطاش کمتر بود!!
سلام من زدم میگه شماعضونشدی!!!
پاسخ:
سلام
اطلاعیه رو مطالعه کنید لطفا!!
سلام زدم ولی گفت محصول در خواستی شما در دسترس نمیباشد شارژم هم کم شد چ کنم
پاسخ:
سلام
KODK متاسفانه مشکل داره صبر کنید!!
سلام 
منم تونستم بگیرم با 5تا سیم کارت ن کد تکراری داد ن استفاده شده 
اجرتون با خدا 

پاسخ:
سلام
خداروشکر ممنونیم!!
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۲۰ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
سلام بعد کلی مدت شارژ گرفتم مرسی ممنون 
1 به 84909.   دوباره  3 گیگ اینترنت میده 5900
پاسخ:
سلام
خواهش میکنیم خداروشکر!! اطلاع داریم چون اکثرا شناسه هاش مشکل دارن برای همین اطلاع نمیدیم!!
سلامی مجدد،ببخشید نتیجه ی بازی استقلال چی شد?
پاسخ:
سلام
دو بر یک استقال جلو هست!!
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۴۰ سید مهدی فرح بخشیان
سلام مجدد
ذوب آهن چی کرد؟؟
پاسخ:
سلام
به پیروزی رسید!!
سلام
میدونم اوایل شهریور  ماه شهریور رو اطلاع دادین ن ماه مهر رو
پاسخ:
سلام
بله اطلاع داریم ولی دیگه اکثر دوستان میدونن که هر ماه آپدیت میشه البته سعی میکنیم اطلاعه بدیم ممنون!!
سلام, باز میگه محصول درخاستی موجود نیس,  دوباره کی درست میشه؟ راستی سامانه پیامکی فعال نشد؟
پاسخ:
سلام
بهتره از KODK زیاد استفاده نکنید مشکلش زیاده نسبت به KSAFAR!! احتمالش کمه راه بیفته!!
سلام 8:30 شبتون بخیر...اقا سجاد این سامانه 737854 رو چجور لغو کنم هر ده دقیقه یه پک میاد حتی offیا laghv میفرستم بازم لغو نمیشه!! راستی عروسی 8282 مبارک باشه .
پاسخ:
سلام
ممنونم!! عبارت L رو بفرستین تا لغو بشه!!
دوستان اخرین نتیجه بازی ها: استقلال 2. نفت 1. ایران 0 استرالیا 3. ذوب اهن 1 گسترش 0 خدارو شکر که همه نتیجه بازی ها درست از اب در اومد...قربونت اقا سجاد.
پاسخ:
سلام
ممنونیم!!
اقاسجادمتاسفانه نمیشه همونطورکه گفتیدزدم امامرحله دوموک میفرستم میگه شماعضونشدید!
پاسخ:
سلام
قبل ساعت 8 ارسال کرده بودین؟؟البته اینو باید بدونید که بعد ساعت 8 درصد خطاش کمتره کم کم اینم حل خواهد شد!!
سلام ممنونم این روزا 5 تومنی فعال میشه یا یه مسابقه ی ده تومنی میزارید? 
پاسخ:
سلام 
پنج تومنی فعلا نه مسابقه هم سعی میکنیم بزودی انجام بدیم!!
چجوری لغوش کنم هردوتاشو؟؟فقط ازم شارژکم کرد
پاسخ:
سلام
L KSAFAR و L KODK کم کم همه دوستان تجربه کسب میکنن و با کمترنی هزینه شارژ رو دریافت میکنن!!
Kodk بهم گفت شارژتو قبلا گرفتی.لغو کردم دوباره عضو شدم بازم همینو گفت.600 تومن شارزم هم خورد
پاسخ:
سلام
بله ازش استفاده نکنید بسیار زیاد به مشکل برخورده!!
سلام
میخواستم ببینم این طرح مکالمه 4444 وااسه پاییزم فعال میشه باز؟ اگه فعال میشه مثل قبله ؟
پاسخ:
سلام
بله فعال شده و تعرفه هاش یکم تغیر کرده!!
سلام
الانم میتونم این دوتا سامانه عضو شم شارژ بگیرم .
من تازه دیدم
پاسخ:
سلام
بله با فاصله نیم ساعته البته احتمالش خطاش یکم بیشتره!!
تا ساعت چند شارژ میده؟
پاسخ:
سلام
تا ساعت 24 امشب البته احتمال داره زودتر تموم بشه!!
سلام
مرسی از هر دو به زور گرفتم
ولی kodk بهتر میداد نسبت به ksafar
چرا گفتین مشکل داره
پاسخ:
سلام
مشکل زیادی داره برای همین!!
من هر چی لغو میکنم دوباره عضو شم نه اس،لغو میاد نه اس عضو شدن.به اپراتورم زنگ زدم.گفت سیستم داره بروز رسانی میشه.چیکار کنم؟
پاسخ:
سلام
یکم جوابش دیر میاد باید منتظرش باشید!! 
لغو نمیشه راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
L KSAFAR و L KODK رو ارسال کنین!!
ببخشید من لغو میزنم میگه پیام تحویل داده نشد
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم نیم ساعت بعد ارسال کنید!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی