شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ همراه اول 30 شهریور

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵ ق.ظ

برای کسانی که بازی والیبال 

را درست پیش بینی کنن

شارژ هزاری دریافت میکنن

1- برد ایران

2- برد استرالیا

لطفا عدد گزینه مورد نظر را به 203047 ارسال کنید!!

دوستان شارژ رو فردا ارسال میکنن!! بهتره با شارژ صفر شرکت کنید و بازی هم ساعت 12/40 دقیقه صبح پخش میشه پس نیم ساعت مونده به بازی پیش بینی کنید!!

۹۴/۰۶/۳۰
آقای خاص

نظرات  (۲۹)

salam pas pishbini vase esteghlal nist
پاسخ:
سلام
فعلا نه!!
سلام اقای خاص پیش بینی دیروز رو بزنیم.میده حتما مشکلی نداره
پاسخ:
سلام
فعلا نزنید تک به تک میده پست رو هم حذف میکنم تا وقت دوستان تلف نشه و سامانه کاملا شارژهاشو بده!!
سلام  مسابقات حذفی نتیجه مساوی تو 90دقیقه س یا 120
من دیروز مساوی زدم 90 دقیقه مساوی بودن ولی تو وقت اضافه پرسپولیس گل زد ؟الان شارژ برا کساییکه ک مساوی انتخاب کردن یا برد پرسپولیس؟
پاسخ:
سلام
قبلا ملاک 90 دقیقه بود ولی جدیدا 120 دقیقه شده البته اکثرا هم تو این مواقع شارژ نمیدن!! برد پرسپولیس!!
salam t 1000 ro mifrestam baram payam miad dost khobam shoma bayad sobh roz baad sharj ro daryaft konid
پاسخ:
سلام
منتظر باشید اطلاع خواهیم داد الان تک به تک میده!!
سلام
من فرستادم ت 1000 رو این پیامو داد:
دوست خوب
شما باید صبح روز بعد از بازی برای دریافت شارژ رایگان خود اقدام فرمایید
در صورتی که نتیجه بازی را درست گفته باشید شارژ به شما تعلق خواهد گرفت
شارژم ک ب باد نرفت؟!

پاسخ:
سلام
نه چزی نمیشه اطلاع خواهیم داد الان تک به تک میده!!
شارژ بالا ایرانسل ب من شارژ نداد فقط گفت جواب درس دادی و 200امتیاز
یادم نمیاد قبلا شرکت کرده باشم 
لغو نداره مشکلی پیش نمیاد بعدا شارژ کم کنه؟
پاسخ:
سلام
تنها تو یه مورد بهتو نامتیاز میده اونم اینکه قبلا گرفته باشین!!  پایین پست رو مطالعه کنید!!
سلام 
چه سامانه باحالی بود!!!!!

باید دوبارع عضو شیم بعد لغو کنیم؟
چون ۱۲۰ میبره بازم فکر کنم
پاسخ:
سلام
نتونستین شارژ بگیرین!! مشکلی پیش نمیاد بعدا فقط اکثر دوستان نگران میشن برای همین عضو میشید و لغو میکنید هزینه ای هم نداره!!
سلام
شارژ گرفتم میگم باحال بود تونستم زود بگیرم دست شما و تستر ها درد نکنه
//////
آخه وقتی عضو میشی سوال میاد پس ۱۲۰ کم میکنه؟؟
پاسخ:
سلام
ممنونیم خداروشکر!! نه مبلغی کم نمیشه اکثرا!!
من قبلا عضو بودم اما شارژی نگرفتم حالا هم بهم شارژ نداد
پاسخ:
سلام
بعلت عضو بودن نداده!!
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۱۳ زنده باد جونقان
تمام نزنید.
پاسخ:
سلام
اعلام شد!!
Slm
کم نکرد 
💗💖💕💓💙💚💛💜💝💞💟
//////
ولی آقای خاص احساس میکنم یه روز شرکت های اسپانسر میان و هر چی شارژ بهم دادن میگیرن
به خصوص نامحدود ها 
آخه سود نداره براشون//////
////
حسم برطرف کن
پاسخ:
سلام
شرکت های اسپانسر بسیارهم سود میکنن که شارژ میدن این شرکت ها هیچ وقت ضرر نمیکنن و هیچ وقتم حق اینو ندارن از شما چیزی بخوان!!
من زدم پرسپولیس
الان شارژ تعلق میگیره یا نه؟
مرسی
پاسخ:
سلام
بله تعلق میگیره منتظر باشید تا اعلام کنیم!!خواهش میکنم!!
اره درس میگین من قبلا گرفته بودم پیامارو نگا کردم دیدم گرفتم از فیلمکده
بهرحال مرسی از پاسخگوییتون
این مسابقات یکم زیاده ادم نمیدونه کدومو شرکت کرده یا ن
باز خوبه شارژ کم نمیکنه
پاسخ:
سلام
باید یکم دقت کنید تا فراموش نکنید!! خواهش میکنم!!
فکر کنم چون دو تا سوال با هم داد بعد از اینکه کد رو زدم با تاخیر جواب داد شاید هنگ کرده بوده پس شارژ کم کرده 
پاسخ:
سلام
بعضا این اتفاق ها میفته!!
salam na ondafe behem sharj dad na emroz hamash mige pasokh nadorost dige sharj nist
پاسخ:
سلام
چون قبلا عضو شدین الانم بهتون نداده!!
salam pishbini valibal na laghv mishe na mitonam ozv besham chekar konam ey kash pishbini vase esteghlal faal beshe
پاسخ:
سلام
احتمالا این سرویس رو سیم کارتتون هنگی داره!!
سلام
برای والیبال درصد کدوم تیم بیشتره؟!
پاسخ:
سلام
درصد تیم ملی بیشتره!!
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۸ زنده باد جونقان
بازی ذوب اهن گسترش کجا برگزار میشه؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
تو تبریز برگزار خواهد شد!!
سلام
هر چ ب 203047 اس میدم هیچ جوابی نمیاد
چ کنم؟
پاسخ:
سلام
منتظرش باشید!!
سلام.وقت بخیر ببخشید شارژ سامانه ی 203060 رو هر وقت داد اعلام میکنید?
میشه لطف کنید بگین درصد کدوم تیم واسه فوتبال بیشتره!و ب نظر شما کدوم تیم بهتر قویتر هست اخه من زیادی بفوتبال  نمیبینم.
ممنون  
پاسخ:
سلام
ممنونم خبر میدیم!! درصد ذوب آهن بیشتره ولی بازیه سختیه و نمیشه چیزی گفت چون سطح هر دو تیم امسال عالیه فقط میشه گفت اگه فوتبال یار باشه گسترش میتونه پیروز باشه!!
slm.vaghti 1000ro be 203060frestadam payam omad  ke klid vaje nadrost ast
پاسخ:
سلام
اگه دقت کنید تو پست درج شده عبارت ت 1000 رو بفرستین!!
سلام
تیم ملی باخت؟!
بازی ذوب آهن جام حذفیه؟!
ذوب آهن تیم قوی تریه یا گسترش؟!
پاسخ:
سلام
بله متاسفانه باخت!! بله جام حذفی هست و دقیقا نمیشه گفت احتمالا برد هر کدوم 50  50 هست!!
سلام آقای خا3
خسه نباشین...
امروز شارژ هس؟
من شناسه ای ک از سامانه 737464 گرفتم با با کد 720*2*3وارد میکنم اصن ازم شناسه نمخاد؟
پاسخ:
سلام
ممنونم احتمال داره!! بصورت #2*3*720* وارد کنید!!
سلام اقا سجاد...امروز منتظر شارژ نامحدود باشیم؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
دقیقا نمیشه گفت چون اواخر ماه هست!!
سلام داداش، این پیام واسم اومده، واقعا این شکلیه؟؟ 

20هزارتومان شارژرایگان/به مناسبت عید قربان/باارسال کد14006210 به737464
پاسخ:
سلام
هرمی هست بعضی از افراد اینجوری کدشونو دارن تبلیغ میکنن!!
سلام شارژ ایرانسل امکانش هست امروز فعال  شه!!!!!!!!!!
پاسخ:
سلام
امکان هرچیزی هست!!
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۳۴ سید مهدی فرح بخشیان
سلام
درصد کدوم بیشتره؟؟؟ نظر خودت رو کدومه؟؟
پاسخ:
سلام
درصد تیم ذوب آهن بیشتره ولی چون جام حذفیه دقیق نمیشه گفت ولی امیدوارم گسترش موفق به برد بشه!!
سلام امروز عصر شارژ هست ? آقای خاص این شارژ هرمی مهلتش تموم شده ? چون دوتا شارژ باید به من بدن ولی همش کدتکراری میدن طبق روشتون هم پیش رفتم !!
پاسخ:
سلام
احتمال داره!! شارژ هرمی متاسفانه مشکلش حل شدنی نیست و کاملا مشکل داره!!
salam samanehay 737956 va 737948 faal nemishan aghay khas diroz baram pm omad irancell aziz be pas ghadrdani az hozor shoma dar 780 60 megabayt internet raygan az irancell hedie gereftid
پاسخ:
سلام
اواخر ماه هست و یکم سخته همه چی!! اینترنت مال کمپین خنداونه بوده!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی