شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

اطلاعیه ویژه شارژ 29 شهریور

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۱۶ ب.ظ

با سلام

امیدوارم همه دوستان حالشون خوب باشه!! با توجه به گفتمون تو قرعه کشی دیروز قرار شد به کسانی که درست پیش بینی کنن شارژ اهدا بشه ولی متاسفانه یک نفر درست پیش بینی کرده بودن که اولین شماره مال ایشون هست و شارژ اهدا شد بعلت تعداد کم پیش بینی درست بین بقیه دوستان هم قرعه کشی کردیم و 9 نفر اتخاب شدن:


  1- 09010000786                      2- 09350000680

  3- 09350000987                      4- 09330000310

  5- 09330000592                      6- 09360000225

  7- 09370000988                      8- 09010000020

  9- 09010000242                    10- 09380000114

امیدوارم تمام دوستان راضی باشن و کسانیم که ایندفعه نتونستن شرکت کنن یا نتونستن انتخاب بشن  با عنایت خدا دفعه های بعد حتما برگزیده میشن!! مبارک تمام دوستانیم باشه که برگزیده شدن!!

۹۴/۰۶/۲۹
آقای خاص

نظرات  (۱۴)

سلااااام ممنونم ... امیدوارم همیشه پیروز و سربلند باشین !!!!
پاسخ:
سلامی دوباره 
خواهش میکنم مبارکتون باشه!!
سلام خسته نباشید خوش بحال دوستانی که برگزیده شدند ولی چرا 10 نفر انتخاب شدند شما که نوشته بودید 20 نفر؟ خط مشیتون تغیر دادید
پاسخ:
سلام 
ممنونم بیست شارژ واسه کسانی بود که درست پیش بینی کنن یعنی قصد قرعه کشی نداشتیم بعلت کم بودن تصمیم گرفتیم بجای یک نفر به ده نفر از وشتان شارژ اهدا بشه!!
Salam bazi perspolis chand chand shod
پاسخ:
سلام
فعلا مساوی هستن!!
دست اندر کاران... خدا قوت
پاسخ:
سلام
ممنونیم!!
اقا سجاد میده؟؟
پاسخ:
سلام
مشکل داره برای همین اطلاع ندادیم!!
سلام بابا این همراه با ورزش منو دیوانه کرده 1000 تومن بهم داده 400 ازم کم کرده  هر چی هم میزنم مینویسه شما عضو هیچ سرویسی نیستید
پاسخ:
سلام
از همون سامانه ای که بهتون اس ام اس میده ورزش خاموش رو بهش بفرستین!!
میزنم ولی الحمدلله  هنگه جواب نمیده من میدونم از 1000 شارژم صفر میکنه اخه مربوط به والیبال هم هست
پاسخ:
سلامی دوباره
شما سعی کنید با شارژ صفر شرکت کنید و شارژهاتون رو نگه دارید یا به یه سیم کارت دیگه بزنید!!
من که نمیدونستم این قدر سرویس مسخرست در ضمن من فقط همین یه سمیکارتو دارم الان باید چیکار کنم
پاسخ:
سلامی دوباره
تنها راهش اینه که از دفعه بعد هنگام لغو 20576 این سامانه رو هم لغو کنید!!
سلام .نتیجه ی بازی پرسپولیس چی شد!?

پاسخ:
سلام
فعلا یک بر صفر جلو هست!!
سلام ممنون منم برنده شدم اولش فک کردم یکی اشتباهی فرستاده بعدا شمارمو دیدم ممنون
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم مبارکتون باشه!!
من دیگه نه داخل مسابقات همراه اول شرکت میکنم نه ایرانسل الحمدلله هم دیگه هم دانشگاه دارم همشون فقط شارژ ادم کم میکنند
پاسخ:
سلام
طبق روش ها عمل کنید و با قاعده جلو برید هیچ وقت شارژ اضافی ازتون کسر نمیشه!!
سلام
سامانه ۲۰۵۷۶ مسخره ترین سامانه ای هست که تو عمرم دیدم. زنگ زدم پشتیبانیش می گه ورزش خاموش رو بفرستید به ۲۰۵۰۷۹ ولی هر چی ارسال می کنم لغو نمی شه که نمی شه. دیگه تو این سامانه شرکت نمی کنم و شما هم نکنین.
پاسخ:
سلام
دوتا توصیه دارم بهتون یک همیشه با شارژ صفر تو پیش بینی شرکت کنید و دو اوایل زمانی که اعلام میکنیم شارژ رو بگیرید و لغو کنید!!
سلام آقا سجاد، شبتون بخیر، من ی پیشنهادی دارم، به نظر من برای مسابقه هایی که میذارید از خود کاربرا هم کمک بگیرید، مثلا هر کاربری بخاد شرکت کنه 1000یا 2000یا....(به صلاح دید خودتون) براتون خط به خط کنه و شما این مبلغ شارژی که الان تو قرعه کشی میدید رو به شارژی که کاربرا ارسال کردن اضافه کنید، از این طریق میشه جایزه ای که اشخاص دریافت میکنن بیشتر میشهالبته شما می‌تونید نظر منو به شکلی که میخاید اصلاح کنید.
پاسخ:
سلام 
نظر خوبیه ممنونیم ولی با اینکار دوستانی که تو قرعه کشی نتونن انتخاب شن ضرر میکنن و بهتره تماما اگه هم مسابقه ای کوچیکیم برگزار کنیم هزینه ای برای دوستان ایجاد نکنه!!
واقعا کارتون درسته، 
پس میشه مثلا دو نوع مسابقه گذاشت، ی مسابقه به همین شکلی که الان میذارید و ی مسابقه با کمک کاربرا، کاربرایی هم که ریسک مسابقه دومو  قبول نمیکنن میتونن تو مسابقه اول شرکت کنن و هزینه ای بابت شرکت پرداخت نکنن!بازم مرسی 
پاسخ:
سلامی دوباره
ممنونیم سعی میکنم انجام بشه!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی