شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

قرعه کشی ویژه فری شارژ

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۵۸ ب.ظ

تمام شد


با سلام خدمت دوستان


قصد داریم یه مسابقه بسیار کوچیک امشب برگزار کنیم واسه دوستان عزیز!! همونطور که بعضی از دوستان اطلاع دارن امشب ساعت 23/15 دقیقه بازی فوتبال بین آث میلان و پالرمو برگزار خواهد شد و مسابقه ماهم مربوط به این مسابقه هست!! یعنی دوستان عزیز باید بصورت زیر تعداد گل های هر دو تیم رو پیش بینی کنن:

بعنوان مثال : 32

3 گل توسط میلان و 2 گل توسط پالرمو به ثمر میرسد ( توجه کنید ابتدا گل های میلان و سپس گل های پالرمو)

1- برای شرکت در مسابقه دوستان فقط  تعداد گل ها و شماره موبایلشونو تو خصوصی برای ما ارسال کنن!!

2- تعداد شارژ بعلت مسابقه کوچیک بین 5 الی 20 عدد(هزار تومنی) هست که بصورت خط به خط ارسال خواهد شد!!

3- تمام شارژها هم فعلا ایرانسل هست و لطفا شماره موبایل ایرانسل ارسال کنید!!

4- زمان قرعه کشی هم از همین الان تا ساعت 23/15 دقیقه شب هست!!

امیدواریم این مسابقه باب میل دوستان عزیز باشه!! از طرفیم دوستانی که درست پیش بینی کنن وارد قرعه کشی خواهند شد و اگر تعداد کم باشه بدون قرعه کشی شارژ هارو فردا ارسال خواهیم کرد!! از تمام دوستان هم خواهش میکنیم فقط با یه شماره شرکت کنن!!

۹۴/۰۶/۲۸
آقای خاص

نظرات  (۴۲)

سلام بازی مخصوص اقایانه؟ خانمها هم میتونن شرکت کنن؟
پاسخ:
سلام
نه اصلا هیچ چیزی مختص آقایون نیست و همه دوستان میتونن شرکت کنن!!
سلام میشه با چند تا خط پیش بینی کرد؟
پاسخ:
سلام
بهتره اینکار نشه تا شانس همه دوستان یکسان باشه!!
سلام ببخشید مساوی هم میشه پیش بینی کرد؟ممنونم از وبلاگ خوبتون
پاسخ:
سلام
بله میشه!!خواهش میکنیم!!
سولتون اصلا استاندار نبود از کنکورم بدتر بود امیدوارم مسابقه بعدی بهتر باشه
پاسخ:
سلام
پیشنهاد دوستان عزیز بود تا هیجان داشته باشه قطعا اگه تعداد کم باشه غیر دوستانی که درست پیش بینی کنن و انتخاب بشن بین بقیه دوستان هم قرعه کشی خواهیم کرد!!
32 و 23 فرق میکنه یا نه چون من اهل فوتبال نیستم همینجوری زدم
پاسخ:
سلام
بله فرق داره 32 یعنی سه گل برای میلان و 2 گل برای پالرمو ولی 23 برعکسش میشه!!
سلام اقا سجاد...اگه پیشنهاد منو قبول کنی میگم اون کسانی که درست پیش بینی کردن اگه بیش تر از 5 نفر بودن مثلا گفتن دو به یک یا سه به یک قرعه کشی کن و چهار تا شارژ پنج تومنی بفرست اما اگر فقط چهار نفر درست پیش بینی کردن به اون چهار نفر شارژ پنج تومنی بفرست!! به نظرم این هم جذابیتش وهم حساسیتش بهتره...به هر حال خود دانی!!
پاسخ:
سلام
بله پیشنهاد خوبیه دفعه بعد حتما اینکار رو انجام میدیم ولی الان دیگه اواخر ثبت نام هست و نمیشه تغیر داد!!
میشه بگین کدوم تیم قوی تره من به فوتبال ایرانی نگا نمیکنم چه برسه به خارجی
پاسخ:
سلام
میلان قوی تر هست ولی افت بسیار شدیدی هم داره!!
سلام
معذرت اقای خاص من دیر مطلبو دیدم 
واسه همین دقیقا ۱۵ دقیقه فرستادم قابل قبول هست؟
پاسخ:
سلام
بله ممنونیم بابت شرکتتون!!
Salam chara saat 21 nazastin saat 21:30 natam ghate shod ta on moghe mitonestam sherkat konam
پاسخ:
سلام
دفعه های بعد ساعت خاصی رو مشخص خواهیم کرد!!
من دیر رسیدم. 
پاسخ:
سلام
دفعه های بعد ان شالله مبرسین!!
اقا سجاد خودت بابا ماشالله یه پا پیش گویی.واس من اختلافش درست اومد.دو بر یک ب نفع میلان زده بودم
پاسخ:
سلام
ممنونم ان شالله دفعه های بعد پیش بینی خپبی قرار میدیم!!
سلام
شبتون بخیر 
نتیجه چی شد؟ 
تا نیمه اول پیش بینیم درست بود! 
پاسخ:
سلام
ممنونم 32 به نفع میلان!!
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۲۸ حسین فاطمیان
سلام
از سایت خوبت واقعا ممنونم
توجه: تو باید چه قد زحمت و سختی بکشی تا بتونی این همه نظر و بخونیو قرعه کشی کنی و  و و ....
واقعا لایک داری
درضمن من به این صورت فرستادم ، قبوله؟
میلان:2
پالرمو:0
حالا اینم قبوله؟
و من هرچی شارژ از پیش بینی همراه اول میگیرم کد تکراری میده
و واسه من این طوره. پشتیبانی هم جواب درستی نمیده. 
می خواستم یه پیشنهادم بدم که اگه میشه روز بعد که گفتی مثلا ت 1000 رو به 203060 بفرستین، قبلش بگو کدوم گزینه برده.

باتشکر از آقا سجاد گل
پاسخ:
سلام
نظر لطفتونه ممنونیم!! بله اعلام میکنیم!!
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۰۶:۲۹ سید مهدی فرح بخشیان
سلام سجاد جان
نتیجه چی شد؟؟؟
پاسخ:
سلام
32 به نفع میلان تموم شد!!
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۱۰ زنده باد جونقان
سلام.نتیجه بازی رئال گرانادا چی شد؟؟؟
پاسخ:
سلام
رعال پیروز شد!!
سلام
آقای خاص عجب پیشبینی کردیا دقیقا همونی شد که تو گفتی 3-2به نفع میلان
حیف من زدم 21 ولی بازم خوب بود امیدوارم بازم از این شارژا باشه 
پاسخ:
سلام
ممنونم ان شالله دفعه های بعد!!
سلام.
نتیجه بازی میلان پالرمو چی شد؟
پاسخ:
سلام
32 به نفع میلان!!
salam emroz sobh sharj hast aghay khas shama goftin herami heng karde goftin farda emtehan konid ferestadam baz ham tekrari dad
پاسخ:
سلام
احتمالش زیاده!! اگه شارژی بهتون بدهکار هست دو ساعت دیگه عبارت رو بفرستین!!
سلام چند نفر درست پاسخ دادن گفتید اگه تعداد کم باشه سایر دوستانم در قرعه کشی شرکت میکنند؟راستی هنوز شارژ پیش بینی چلسی ندادند؟
پاسخ:
سلام
فعلا مشخص نیست!! هر دوشارژ رو دارن میدن!!
سلام اقا سجاد...میگم هر دو سامانه پیش بینی دیروز داره شارژهارو میده !!جالب اینه به من به جای دو تا چهار تا شارژ داد.
پاسخ:
سلام
اعلام شد مبارکتون باشه!!
سلام من پیش بینیم درست بوده الان که 1000 ارسال میکنم به 20576 یه پیامی از 205075  اومده نوشته به دنیای ستارگان خوش امدید لغو هم نکردم
پاسخ:
سلام
شما عبارت و 1000 رو بفرستین نه 1000 رو!!
salam dasad kodom bishtare dige pish bini nist
پاسخ:
سلام
فعلا درصد پرسپولیس بیشتره!!
من زدم ولی هنوز جواب نداده امیدوارم امروز روز خوبی باشه راستی امکان داره شارژ ایرانسل هم باشه
پاسخ:
سلام
بله امکانش زیاده!!
سلام آقای خاص شارژ هرمی چرا همش تکراری میده هر چی هم با فاصله فرستادم کد تکراری داد سامانه الکیه !!
پاسخ:
سلام
سامانه هرمی از کار افتاده و فعلا بهتره چیزی بهش نفرستید!!
سلام
من سه بر یک 
بود پیش بینی دیشبم واسه قرعه کشی.دیگه نیستم تو قرعه کشی؟
پاسخ:
سلام
اگه تعداد خیلی کم باشه بین همه دسوتان قرعه کشی میکنیم!!
سلام.منم و 1000 رو فرستادم ولی جوابی نیومد ،لغوش کنم!
پاسخ:
سلام
منتظر باشید جوابش دیر میاد!!
سلام شما گروه تو واتس اپ ندارید؟
پاسخ:
سلان
نه هیچ گروهی تو هیچ جایی نداریم!!
صبحتون بخیر و شادی باشه، خیلی سایت مهیج شده با مسابقات ویژتون ، موفق و پیروز باشین
پاسخ:
سلام
ممنونیم بسیار!!
سلامی دوباره شارژ اومد ممنون
ایرانسل امکانش هست سامانه جدید فعال شه !یاسامانه ای ک ب کسایی ک قبلا شارژ گرفتن دوباره هم شارژ بده
پاسخ:
سلام
امکان هر چیزی هست فعلا که چیزی فعال نشده!!
سلام دیدار پرسپولیس ملوان جام حذفیه 
مساوی منظور تو 90دقبقه س یا 120دقیقه 

پاسخ:
سلام
اکثرا معیار 90 دقیقه هست ولی بهتره مساوی نزنید‍‍!!
برای لغوش چی باید زد؟
پاسخ:
سلام
ببخشید متوجه نشدم!!
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۴ زنده باد جونقان
درصدا را میشه اغلام کنید
پاسخ:
سلام
درصد پرسپولیس فعلا بیشتره!!
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۹ زنده باد جونقان
امروز هم این یه پیش بینیه یا بازم هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
احتمالا بله!!
سلام صبح بخیر آقای خاص ببخشید پرسپولیس نیزبان بازی هس یا ملوان?? هرچند شانس پرسپولیس بیشتره ولی به نظرم امروز ملوان میبره چون پرسپولیس امسال نشان داده خوب میبازه !!
پاسخ:
سلام
ممنونم بله میزبان هست ولی شانسش کمه!!
ولی ب نظر من پرسپولیس میبره
پرسپولیس تو لیگ برتر زیاد خوب نیس ولی جام حذفی تلاششو میکنه حداقل ی جام ببره .خودشم خوب میدونه تو لیگ برتر بردن جام خیلی سختشه تلاششو میزاره رو مسابقات حذفی
پاسخ:
سلام
زیاد امیدوارد نباشین!!
منظورم اینه که برای لغو پیش بینی باید ورزش خاموش به 20576 فرستاد من زدم ولی هنوز لغو نشده  یعنی هنوز پیامش نیمده مگه بازم هنگ کرده
پاسخ:
سلام
بله هنگه منتظر باشید!!
راستی ممنون این بار شارژ گرفتم مرسی از راهنمایی خوبتون تشکر
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم!!
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۳۵ سید مهدی فرح بخشیان
سلام
خسته نباشید
عاجزانه ازتون خواهشمندم اولین نظر این پست رو حذف نمایید.
آخه مسابقه پیامکی هم زنونه مردونه داره؟؟؟ :|
پاسخ:
سلام
منظورشون این بود که چون مسابقه فوتباله شاید برای آقایون باشه که اعلام کردیم نه!!
سجاد جان این هرمی گیرش درست نشده ؟؟


ملوان 18.7
مساوی9.1
پرسپولیس 72.2
اما ملوان میزنه شک نکنین
پاسخ:
سلام
فعلا نه و کاملا هنگ کرده!!
سلام مجدد و خسته نباشید ... قرعه کشی رو هم انجام دادین مثل بار قبل توی سایت اعلام میکنین؟ احتمالا امروز فرصت میشه که انجام بدین ؟ با سپاس فراوان
پاسخ:
سلام
فعلا قرعه کشی انجام نشده و وقت نشده ولی انشالله امشب نهاییش میکنیم!!
فقط این نکته رو بگم که هر چند ساعت یه بار 1000 بزنین من تبلیغ میکنم کدم میزنن به من اس نمیاد اما به اونا میاد و منم هزار میزنم شارژم میگیرم
پاسخ:
سلام
اکثرا جواب نمیده متاسفانه!!
سلااااام ممنوووونم  .... من برنده شدم باورم نمیشه !!! خسته نباشین و همیشه پیروز و شاد 
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم مبارکتون باشه!! ممنونیم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی