شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ ایرانسل 3 شهریور

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۳۰ ب.ظ

تمام شد


شارژ 1000 تومنی ایرانسل(محدوده سریع بزنید)

ارسال عبارت

Ozv barsre

به

8282

سپش ارسال

br c

به

8282

بعد دریافت شارژ لغوش کنید!!

۹۴/۰۶/۰۳
آقای خاص

نظرات  (۲۶)

۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۲ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
سلام خسته نباشی
دو تا شارژ هزاریا رو گرفتم 
ممنونم مرسی
پاسخ:
سلام
ممنونم خداروشکر!!
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۵ سید مهدی فرح بخشیان
دمتون گرم واقعا بی نظیر بود
6 ، 7 تومن شارژ گرفتم
پاسخ:
سلام
ممنونم خداروشکر!!
500  تومن کم کرد

5 بار ارسال کردم

شارژ نمیده
همش میفرسته # Aayy
پاسخ:
سلام
لغو کنید دوباره عضو بشید قطعا میده!!
سلام خواستم بدونم مدیر سایت اومدن یا نه؟
ایرانسل هم دیگه گندشو در اورده 4روز هیچی نمیزاره یه روز 4تومن میزاره واقعا گرگ شدن
پاسخ:
سلام
خدمتتون هستم!! ایشالله درست میشن البته خوبه!!
دمت گرم
پاسخ:
سلام
ممنونم مبارکتون باشه!!
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۵۷ سید مهدی فرح بخشیان
دیگه شارژ نیست؟؟
پاسخ:
سلام
فعلا نه!!
میگم این شارژ ها فقط یه بار در هر سیمکارت میشه گرفت یا چند بار؟

پاسخ:
سلام
بله فقط یک بار!!
مرسی
بازم میاد
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم ایشالله که بیاد!!
سلام
من که چیزی گیرم نیومیومد تموم شد
پاسخ:
سلام
باید با سرعت عمل میکردید اشکالی نداره جبران میشه!!
مرسی اقای خاص
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم!!
اقای خاص
دوتا شارژ هزاری گرفتم ممنون.
یدونشو میگه استفاده شده
یدونشم میگه کد نامعتبراست یا مشکل mmi دارد
باید چیکارکنم؟

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم بلافاصله مرحله دوم رو میفرستادین! 700 رو بهش بفرستین!! کد دوم مشکلی نداره سیم کارتتون هنگ کرده بعد چند دقیقه دوباره وارد کنید!!
مگه تموم نشده؟
پاسخ:
سلامی دوباره
Barse نیمه تموم شده سریع بزنید ایشالله بده!!
اقای خاص امروز شارژ پنج تومنی نیست؟
پاسخ:
سلامی دوباره
احتمالا باشه!!
ی سوال اگه کد شارژی بردی قبل از این که واردش کنی مسابقه رو لغو کنی 
شارژ میسوزه?
پاسخ:
سلام
نه نمیسوزه ولی بهتره زودتر وارد کنین!!
میگه جز 4000 هزار نیستید. احتمال داره بازم امروز باشه؟
سلام کد روکه میزنم میگه mmiنامعتبر,چیکارکنم
پاسخ:
سلام
کد رو کامل بهتون داده؟؟ نیم ساعت بعد بزنید!!
بعله کامل هست چندباززدم میگه نامعتبر.
پاسخ:
سلامی دوباره
چند دقیقه بعد بزنید!!
فک نکنم پنج تومنی دیگه بیاد احتمالش کمه اقای خاص؟
پاسخ:
سلام
احتمال هرچیزی هست میدواریم اگه خدا خواست بیاد!
سلام 
شرمنده از سیم کارت های 2100خبری نشد
من برای سامانه 8058زنگ زدم 700وبعد دو روز کد رهگیری پستی برام اومد که خودم رفتم از پست گرفتم.میشه یه راهنمایی کنید ممنون
پاسخ:
سلام
ببینید این سیم کارت ها بعضا بخاطر اینکه ده تا به یه اسم سفارش داده نمیان راهیم نیست که کاری کرد ولی منتظر باشید!!
سلام
اومد پنج تومنی
نمیده
همش میگه پارامترها را رعایت کنید
پاسخ:
سلام
از صبح فعال هست!!
شرمنده یه سوال دیگه
من دوروزی هست هرکاری میکنم نمیشه شارژ انتقال بدم وهمش میگه
System is busy.please try lster
الباه اینم بگم من این ماه تقریبا 70تا 80تومن شارژ انتقال دادم .میشه کمک کنید
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم به این روش انتقال بدبد:
رمز:مبلغ به ریال:شماره مقصد
رو بصورت پیامک بفرستین به 1112 !!
سلام...کی این انتقال درست میشه؟چون دوتا سیم کارتم شارژ نداشت و نتونستم شارژ بگیرم...
پاسخ:
سلام
سیستم داره آپدیت میشه معلومم نیست! میتونید از روش نظر قبلی استفاده کنید!!
آقا سجاد تسلیت میگم
پاسخ:
سلام
ممنون خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه!!
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۵۱ سید مهدی فرح بخشیان
اقا سجاد خیر مقدم میگم
این سامانه پیامکی بد یمن بود ایشالله سامانه ایمیلی راه بنداز خوش یمن هست بچه دار میشی
پاسخ:
سلامی دوباره
ممنونم!! راه اندازیش نا ممکنه برامون تا حدی!!
سلام
اقا سجاد تسلیت میگم غم اخرتون باشه...
پاسخ:
سلام
ممنونم خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه!!
سلووم خوبی داش؟دااش خیلی خوشگل و خوشتیپیااا ایول بهت حال کردم خدایی
پاسخ:
سلام
نظر لطفتونه ممنونم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی