شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ ایرانسل 1 شهریور

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ق.ظ

تمام شد


شارژ 1000 تومنی ایرانسل(محدود هست)

ارسال عدد 1

به

737227

سپس ارسال اسم خود به

737227

سپس ارسال

N

به

737227

240 تومن کم میکنه!بعد دریافت شارژ لغوش کنید!

۹۴/۰۶/۰۱
آقای خاص

نظرات  (۴۹)

پنج دقه گزشته ان رو فرستادم شارژو نداده
پاسخ:
سلام
منتظر باشید سامانش هنگه.
اقای خاص چرا نداد شارژ
پاسخ:
سلام
آقای خاص نیستن منتظر باشید میاد.
دمت گرم عامو
پاسخ:
سلام 
ممنون.
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۰۷ شاهرخ شیرازی
رفیق نداد ک
پاسخ:
سلام
منتظر باشید یکم هنگی داره.
یعنی اگه 240تومن شارژ نداشته باشه نمیتونی شارژو بگیری؟
پاسخ:
سلام
متاسفانه نه.
مرسی اقا سینا
پاسخ:
سلام
ممنونم.
یعنی به همین مفتی میشه شارژ گرفت
هیچ درد سری ندار؟

پاسخ:
سلام
خب 240 تومن کم میکنه بعد شارژ میده،شارژهای خوبیممیاد منتظر باشید.
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۳۷ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
سلام تبریک نگفته این پیامو داد مرحله دومشو بفرستم یا تموم شده؟!؟ 
(این پیام رایگان است)

به بازی شوت ورد خوش آمدید!

هزینه هر پیامک 120تومان

لغو با ارسال L به 737227

پشتیبانی44254415

برگزارکننده شرکت بادبادک badbadak.ir
پاسخ:
سلام
شما اسمتونو بفرستید و طبق روش برید جلو.
سلام
ممنون، من گرفتم!

پاسخ:
سلام 
خواهش میکنم خداروشکر.
سلام
خسته نباشید آقا سینا
ممنون از اطلاع رسونیتون
ما گرفتیم
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم خداروشکر.
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۱۴ سید مهدی فرح بخشیان
اقا سینا مرسی
مزیت شما نسبت به اقا سجاد اینه که شما مقدار پولی که کم میشه تا شارژ رو بگیریم رو اعلام می کنید
پاسخ:
سلام 
خواهش میکنم سجاد استاد بندس و واقعا سرعت عمل و دقتش خارق العادس.
اقا سینا واسه طرح مکالمه
باید شارژمون شگفت باشه یا معمولی؟
پاسخ:
سلام
باید معلمولی باشه.
هنوزم داره میده؟؟
پاسخ:
سلام
فعلا نزنید چون هنگ کرده و احتمالا هم تموم شده.
ارسال عدد ۱ به 
۷۳۷۹۵۶
شارژ هزاری ایرانسل
پاسخ:
سلام
این سامنه چندین بار گذاشته شده و الانم مشکل داره یعنی میگه پنج هزارتا میده ولی در عصر خیلی کم میده و تموم میشه و البته مشکل داره.
سلام .
تسلیت بابت فوت پدربزرگ اقای سجاد خاص.
یه تشکر بخاطر اینک شما هسی مرسی.
انشاله بتونیم شارژای بیشتری بدست بیاریم و
 همیشه وب با بودن شما و اقای خاص عزیز بهتر و بهتر بشه.
پاسخ:
سلام 
ممنونم خدارحمتشون کنه ، مرسی ایشالله.
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۴۸ سید مهدی فرح بخشیان
مگه تمام نشد؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
تمام نشده مشکل داره و تموم شده اعلام میکنم.
سلام
اقا سینا امروز بازم هست شارژ؟
پاسخ:
سلام
ایشالله باشه.
سلامی دوباره
امروزم شارژ هس؟از چ نوع؟محدود.نامحدود.8282.سامانه های دیگ؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
بله ایشالله باشه معلوم نمیشه.
سلام داش سینا...امروز پیش بینى همراه اول داریم؟چون بازى مهمى مثل بارسا /بیلبایو هست ...
پاسخ:
سلام
فعلا که فعال نشده ایشالله بشه.
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۳۶ ‫فاطمه روستا‬‎
Slm
پاسخ:
سلام
بفرمایید.
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۱۳ شاهرخ شیرازی
رفیق برا من نشد ولی دمت گرم
پاسخ:
سلام
شارژ نداد؟؟
سلام
من اولین باره عضو سامانه 737112 میشم
گفت 5 نفر از طرفت عضو بشن شارژ میگیری، 10 نفر عضو شدن از طرف من، الان ک عدد 9 رو میفرستم تا شارژمو بده میگه : در حال حاضر جایزه ای برای شما ثبت نشده است!
چه کنم؟!
پاسخ:
سلام
اولا اون پنج نفر باید کسایی باشن که هیچ وقت حتی عضو 737112 نشده اند دوما یکم هنگی داره ساعات بعد بفرستید.
ب نظر من واسه این سامانه ک میگه ۹ نفر عضو شن نزنید سریع لغوش کنین ب من شارژ نداد همه شارژامم برد
پاسخ:
سلام
یکم دیر میده ولی آخرش میده .
سلام
ازاینکه تا حالا عضو سامانه نشدن مطمینم،
اگه نداد چه کنم؟ لغوش کنم؟
ممنون از راهنماییتون!
پاسخ:
سلام
منتظر باشید تا شب میده به احتمال زیاد اگه نداد بله ، سانه خوبی نیست برای همین اطلاع رسانی نکرده سجاد.
پیش بینی همراه اول یه با ر درست گفتم 1000داد
لغو کردم دو روز پیش استقلا ل و شرکت کردم که بردش
الان 2 روز گذشته ت 1000 و میفرستم کدشارژ قبلیو رو میده
هیچ اسی هم نفرستاده که تبریک پیش بینی شما درست بود؟؟؟چشه ؟؟ چش نیس گوشه؟؟
پاسخ:
سلام
طبق اطلاعی که دارم فعلا پیامش نیومده متاسفانه بازی در میارن.
ضمن تسلیت به آقا سجاد و آرزوی صبر
ارسال 1 به 737737 به ایرانسلیا 1 گیگ اینترنت میده البته به همه نمیده لغوش هم ارسال L به شماره ذکرشده
پاسخ:
سلام
ممنونیم، شامل کسایی میشه که پیام بهشون فرستاده شده پس نیازی به اطلاع نیست.
1 گیگابایت اینرنت رایگان ایرانسل. با ارسال عدد 0 به737737

پاسخ:
سلام
متاسفانه به کسایی میده که بهشون پیام دادن پس نیازی به اطلاع دادن نیست.
ولی به بنده هیچ پیامی نیومد و از دوستان شنیدم و گرفتم
پاسخ:
سلام
چک کنید ببینید اومده رو حسابتون یا نه چون باید تو حسابتون باشه پیام دریافتش میاد.
سلام
ب منم ب اون خطم پیام داد خودش،  بهم نت داد، اما ب این خطم خودشون پیام ندادن و وقتی فرستادم گفت شامل این طرح نیستی!
پاسخ:
سلام
بله فقط به کسایی میدن که پیام انبوه رسیده.
پس چرا امروز شارژ نداریم؟
پاسخ:
سلام
صبح داشتیم ایشالله عصرم میاد.

1 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل 1 شهریور ( به همه نمیده شانسی میده )

مهلت استفاده از بسته  7 روز میباشد

1 به 737737

لغو سامانه با   L  به  737737

به دوستانی که تعلق نگیره وقتی کد زیر رو بزنن ماندشون صفره 

برای اطلاع از مانده از کد #28*141* استفاده کنید 

بعد از گرفتن حتما لغو کنید

پاسخ:
سلام
خودمون اطلاع رسانی نکردیم چون فقط به کسایی میده که بهشون پیام انبوه رسیده.
سلام
بچه ها شارژ پیش بینی بازی استقلال الان برام اومد
پاسخ:
سلام
بله داره میاد.
شارژ نیست دیگه امروز؟
پاسخ:
سلام
ایشالله میاد.
سلام
9091  الان بهم اس داد شارژ میده اما پیام بهش نمیرسه،
پاسخ:
سلام
شارژ نمیده فعلا.
شارژ هزارتومنی 1 به 737956 محدوده
پاسخ:
سلام
چندباری آقای مهندس گذاشتن و مشکلم داره صبح عرض کردم ولی ممنونم.
با عرض سلام 
شارژ امروز یک شهریور ارسال  عدد یک به ۷۳۷۹۵۶  بعد ۷۷۷  به همین شماره بدون هزینه کسر شارژ محدود است.
پاسخ:
سلام
چندباری گذاشته شده مشکلشم صبح عرض کردم ولی بازم ممنونم.
خواهش ولی پیامش همین چند دقیقه پیش امد و تونستیم  بگیریم. 
بابت سایت فوق العادتون هم ممنون.
پاسخ:
سلام
بله میدونم ولی خیلی کم میداد و مشکلم داشت، خواهش میکنیم.
شارژ پنجی رو لغو کنیم نداد؟
پاسخ:
سلام
بله نزنید مثل اینکه یکی از دوستان جدید اومده گروه بعلت کمبود تستر امروز اشتباهی اطلاع دادن بهمون.
سلام مهندس شارژ gtech چی شد من زدم نوشته تموم شده
پاسخ:
سلام
نبود آقا سجاد که سرگروه هست باعثشده فردی بیاریم که تازه کاره اشتباهی اطلاع دادن.
امروز اصلا شارژ نداریم؟؟؟؟ !!!!!!
پاسخ:
سلام
فعلا نه فعال نشده.
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۱۷ ‫فاطمه روستا‬‎
سلام امروز دیگه شارژ نمیده؟؟؟

پاسخ:
سلام
فعلا نه ایشالله که بیاد.
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۲۰ شاهرخ شیرازی
امروز ممکنه باز شارژ باشه
پاسخ:
سلام
ایشالله که فعال بشه.
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۰۸ شاهرخ شیرازی
ای کاش با همین بچهای سایت ی گره واتساپ راه اندازی میشد البته اونایی ک مشکل نداشته باشن
پاسخ:
سلام
فکر کنم قبلا باسجاد حرف زدین همچین چیزی امکان نداره.
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۲۹ سید مهدی فرح بخشیان
سلام خواهش می کنم یه خبر نامه تیمیلی برا وب بسازید
اگه خواستید خودم براتون طراحی می کنم
شما می تونید به صورت رایگان برا همه ایمیل بدید و اگه همه رو گوشیشون برنامه جیمیل داشته باشن فورا از شارژ ها با خبر میشن
پاسخ:
سلام
من نمیدونم با سجاد جان حرف زدین یا نه اولا ایشون رییس وبلاگ هستن دوما آقای سید مهدی چیزی که شما میگید امکان پذیر نیست وبی که در اختیارتون هست حقوقی داره.

شارژ ۵ تونی ظهر رو چجور لغو کنم.انقد زود ورشداشتین ندیدم لغوش چنده
پاسخ:
سلام
L DKT رو بفرستین به 8282 بابت اشتباه ببخشید.
مرسی,لغو شد.
آقای خاص کی میان؟
پاسخ:
سلام 
خواهش میکنم،معلوم نیست تا آخر هغته بنده خدمتتون هستم.
ممنون خسته نباشید که جای اقای خاص اومدین و زحمت میکشین
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم آقا سجاد هم ایشالله سریع میاد.
سلام
امروز شارژ هس یا مث دیروزه؟
پاسخ:
سلام 
امروز ایشالله هست.
سلام
کی فعال میشه؟
پاسخ:
سلام
مشخص نیست که باید منتظر باشیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی