شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ ایرانسل 28 مرداد

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۷ ب.ظ
تمام شد

شارژ 5000 تومنی ایرانسل
ارسال عبارت
Ozv engm
به
8282
سپس ارسال
en c
به 
8282
لغوش یادتون نره!!
۹۴/۰۵/۲۸
آقای خاص

نظرات  (۲۸)

۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۳ سید مهدی فرح بخشیان
من شارژ گرفتم

پاسخ:
سلام
خداروشکر پس میداد اگه دقت میکردین!!
تموم شد
پاسخ:
سلام
بله اطلاع دادیم!!
تموم شده

4 تا گرفتم هنوز نزدم
چند تومنی هست؟ ؟
پاسخ:
سلام
اطلاع دادیم!! پنج تومنی!!
en c اینو باید میفرستادیم نه  en g  بد کپی میکنی
پاسخ:
سلام
دقت کنین!! نظراتونم دیگه تایید نمیشه متاسفم!!
دوست عزیز به نظرم محدود نذار مردم که دیدی دیر میان انتظار دارن شارژم بگیرن بعد طلبکارم هستن
پاسخ:
سلام 
اشکالی نداره ما باید اطلاع رسانیمون باسرعت باشه دوست خوبم!!
اقای خاص بازم شارژ هست؟
پاسخ:
سلام 
متاسفانه نه!!
سلام اقای خاص
من یه دقیقه امروز دیر رسبدم شارژ ها تموم شد.کامنت های چندنفر از دوستان دیدم که اونام نظر من رو در مورد ساختن  گروه تو شبکه های اجتماعی داشتن.اگه ابنکارو بکنی همه درهر لحظه از شارژ باخبر میشن
بازم ممنون
پاسخ:
سلام
جوابتونو پست پایین دادم آی پی ثبت میشه!!
اقای خاص این شارژ پنج تومنیا امکانش هست بازم باشه ؟منظورم امروز نیست
پاسخ:
سلام
بله یکی دوتا سامنه هس ولی معلوم نیس چه زمانی فعال بشن چون پیامک انبوه میشن ولی سعی میکنم هر روز تست کنیم!!
سلام
اولین باره 5تومنی میذاره؟!
کاش بازم باشه
من از دومیش نتونستم بگیرم گفت تموم شده
اما از اولیش 4 تا گرفتم!
ممنون از زحماتتون!
پاسخ:
سلام
نه یبارم قبل بود که متاسفانه از دستمون رفته بود!!باز خوبه خداروشکر!!
مرسى ...من حدودا 40تومن گرفتم...همه ممنون اقاى خاص هستیم!!!
پاسخ:
سلام
بسیار عالیه نظر لطفتونه خواهش میکنم!!
ببخش دوباره مزاحمت شدم. فقط میخوام اینو بگم که بهترین جا براى اطلاع رسانى همین وبلاگ فوق العادتونه...چون بیش از نود درصد کاربراتون از همین وبلاگتون استفاده میکنن.دوستان ناراضى هم اگه مثل من هر نیم ساعت یه سری به وبلاگتون بزن صد در صد مشکلى پیش نخواهد امد و راحت میتونن شارژ بگیرن...ممنون...
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم وب مال همه دوستان هست!! مراحمید ممنون بابت نظر خوبتون!!
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۳ امیرجووووکر
سلام ممنون از وبلاگت ولی اگر داخل وات گروه بزنی خیلی بهتره ممنون

۲۸ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۲ سید مهدی فرح بخشیان
داداش سلام مجدد
چجوری از شارژ های سامانه 8282 مطلع می شوید؟؟؟؟
خواهش می کنم بگید
پاسخ:
سلام
قبلا هم عرض کردم خدمتتون از طریق تست کردن!!
داداش هادی ما ک همیشه نمیتونیم بیایم سایت!بنظرم ازطریق پیامک یا واتساپ بهترین روش هست...من خودم ب شخصه اگر ازطریق پیامک اطلاع رسانی بشه اول هفته هاهزار تومن شارژ انتقال میدم ب خط آقای خاص ک دیگه توطول هفته اگ شارژی بود ب ما اطلاع رسانی کنند و ایشون هم بخاطر ما شارژش الکی هدر نره...من خیلی مواقع ک از خونه میرم بیرون دیگه دسترسی ب سایت ندارم،مث امروز ک ب راحتی میتونستم بیست هزار شارژ بگیرم اما بدلیل اینکه دسترسی ب نت نداشتم خبر دار نشدم..تو روخدا ی فکری هم واسه من و امثال من بکنین ..جاهای دیگه هم اطلاع رسانی از طریق پیامک صورت میگیره اما هیچ سایتی رو سراغ ندارم ک مث سایت شما بروز باشه.. باتشکر
پاسخ:
سلام
نظرتون خوب بود ممنونم سامانه حل میشه فقط یکم صبر میخواد و از هیچ یک از دوستان هم چشم داشت مادی برای تست نداریم چون این شارژ ها حق همس!! ایشالله دفعه های بعد حتما شارژ میگیرید!!
منم میییخوااام ی روز نیومدا تو این سایت :-(
برید خدارو شکر کنین اگه مثه من فقط شبا ساعت 1 به بعد نت داشتین چیکار میکردین؟؟؟دوست عزیز مدیر وبلاگ یکاری کن تورو جدت با پیامک برامون بفرس
پاسخ:
سلام
دلیل اینکه اینکه سامانه رو میفرستم اونورتر اینه که یه مشکلی وجود داره پس یکم صبر کنید حل میشه!
قرار شد اگه آمارت رسید ب 4000 مسابقه بزاری روزای پنج شنبه حالو میزاری؟
پاسخ:
سلام دوباره
بله درسته اما نمایش نه بازدیدکننده که فعلا مونده!!
چرت نگید هیشکی نتونس بگیره

5ثانیه مونده بود شارژ دیروز تموم شه
تو سایت گذاشته شد.
پاسخ:
سلام
بعد شما چندین نفر گرفتن و درضمن یه جستجو کنین اولین وبی بودیم که اطلاع دادیم!!
سلام
درسته نه تنها اولین سایتی بودین ک شارژ ۵ تومنی قرار دادین بلکه هیچکوم از سایت ها نذاشتن.حالا ما نرسیدیم این شارژو بگیریم ولی قبلی رو گرفتیم.بازم مرسی
پاسخ:
سلام
ایشالله میرسین بعدا و امیدوارم همیشه وب براتون مفید باشه!!
مرسی.
امروز و فردا فکرکنم شارژ ایرانسل نباشه درسته؟
شارژای دیروز ب خاطر این زود تموم شد ک سریع رفته بود تو فیسبوک
پاسخ:
سلامی دوباره 
باید تحسین کرد سرعتشونو بعد پنجاه و دو ثانیه بعد قرار دادن تو وب گذاشتن اونجا چندباری هم تذکر دادیم ولی حل شدنی نیست!!
سلام
من خط همراه اولم ازش شارژ کم میشد یعنی ده ثانیه بعد خالی میشه میدونید چیکار کنم؟
پاسخ:
سلام
اگه نتتون روشن نیست پس قطعا سامانه ای فعال هست و بهترین و راهتترقن راه تماس با پشتیبانی هست!!
اشکال نداره بازم خوبه که خیلیا از سایت شما گرفتن.ی شارژ همراه اول پیش بینی بازی امروزم هست اطلاع بدین ب دوستان
پاسخ:
سلام
بله درسته!!خودمون دیرتر اطلاع میدیم چون بعضی از دوستان سریع میزنن تا شب پیام تبلیغاتی براشون میاد!!
سلام خسته نباشی میگم اینترنت همراه اول چرا میزنم امروز میگه کد روز درست نیست جریان چیه 
پاسخ:
سلام
ممنونم!! کد روز عوض شده و دوستان تستر همراه اولمون روش,کار میکنن به نتیجه رسیدن اطلاع میدیم خدمتتون!!
سلام خاص...شارژ محدود امروز داریم ؟
پاسخ:
سلام
احتمالا داشته باشیم!!
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۵ سید مهدی فرح بخشیان
سلام
کی کد روز برای اینترنت همراه اول رو به روز رسانی می کنید؟؟؟
پاسخ:
سلام
فعلا معلوم نیست چون باید کدروز رو پیدا کنیم!!
مثل دیروز پنج تومنى است ؟
پاسخ:
سلامی دوباره
پنج تومنی ها تعدادشون خیلی کمه و معلوم نیستن کی فعال بشن!!
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۹ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
سلام داداش ببین کده امروز اینه یه تستش کن
800 مگابایت اینترنت رایگان یک هفته ای همراه اول 

با شماره گیری: #460*111*

این کد امروزه:94/5/29 و تا ساعت 10 امشب میتونید از این کد استفاده کنید/کد: 2828

بعد از این که فعال شد 8 رو بفرستید به 8080 تا تمدید خودکار لغو بشه و ازتون شارژ کم نکنه.
پاسخ:
سلام
نه دوست خوبم قبول نمیکنه!!مرسی!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی