شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ ایرانسل 28 مرداد

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۱ ب.ظ

تمام شد


شارژ 5000 تومنی ایرانسل(محدوده بسیار سریع بزنید)

ارسال عبارت

Ozv chis

به

8282

سپس ارسال

CH C (با حروف کوچیک)

به 

8282

دوستان لغوش یادتون نره!!

۹۴/۰۵/۲۸
آقای خاص

نظرات  (۱۰)

۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۶ سید مهدی فرح بخشیان
5 هزار تومن!!!
بعد از فرستادن ch c یه پیام اومده نوشته Array
پاسخ:
سلام
دوباره بفرستین!!
نمیده نزنین


ممنونیم که پس از تمام شدن اطلاع رسانی کردید
پاسخ:
سلام
دوست عزیز چیزی که تست نشه تو وب قرار نمیدیم!!
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۱ سید مهدی فرح بخشیان
وای خدای من 5 هزار تومن شارژ گرفتم
پاسخ:
سلامی دوباره
خداروشکر خوبه!!
مرسی ادمین جان گرفتم
چند تومنی بود؟
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم پنج تومنی!!
سلام
عالی بود
4 تا گرفتم
ممممنووووون

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم!!
سلام اقای خاص
من یه دقیقه امروز دیر رسبدم شارژ ها تموم شد.کامنت های چندنفر از دوستان دیدم که اونام نظر من رو در مورد ساختن  گروه تو شبکه های اجتماعی داشتن.اگه ابنکارو بکنی همه درهر لحظه از شارژ باخبر میشن
بازم ممنون
پاسخ:
سلام
نمیتونیم حقوق سایت رو از بین ببریم!!
دوستان الکی قر نزنید شما باید زودتر بزنید بعدشم 800 نفر چیزی نیس سریع تموم میشه ایشون همون لحظه هم بدون تست میذاشت پنج دقیقه دیگه تموم میشد واقعا خسته نباشی ادمین جون
پاسخ:
سلامی دوباره
اشکالی نداره دوست خووبم همین که دوستان شارژ بگیرن خوبه!!ممنونم نظر لطفتونه!!
خوب حرفتون کاملا درست .ولی شما برای رضایت بقیه میتونم برای کسایی که به این برنامه دسترسی ندارن از سایت وبقیه با گروه.شماهم هم سایت تون رو دارید وهم گروه چون دیدم چندتاذاز دوستان این نظر رو داده بودن
البته فقط این یه نظر هستش.ممنون میشم اگه شد اینکارو انجام بدین.
پاسخ:
سلام دوباره
آی پیتون ثبت میشه پس لطفا اسم ثابت بزا ین شاید فکر کنم پسر هستید اشتباهی رخ بده ممنون میشم!! تنها کاری که میتونیم انجام بدیم و انجام خواهیم داد فقط سامانه پیامکیه چون واقعا حقوق وب از بین میره ولی سعی میکنیم حل کنیم!!
نه اقای خاص ما واتساپ نداریم .همینجا خیلیم عالیه واسه اطلاع رسانی.ممنونیم ازتون و خسته نباشید میگم بهتون.واقعا شگفت زده شدیم واسه شارژ ۵ تومنی مرسی
پاسخ:
سلام
نه همچین چیزی نمیشه و همیشه سعی میکنیم سر موقع اطلاع بدیم!!نظر لطفتونه ممنونم ایشالله بازم میان!!
این نظر صرفا برای عسل خانم و کسانی مثل عسل خانومه آخه من چه گناهی کردم تو کلاس زبان من شارژ میزارن یا وقتی من و خیلی از دوستان به اینترنت دسترسی نداریم یا مشغول کاری هستیم شارژ میزارن ما که بیکار نیستم (من قصد توهین ندارم به هیچ وجه) پس بهتره همون سامانه پیامکی رو زودتر راه بندازین لطفا
پاسخ:
سلام
سامانه بزودی حل میشه!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی