شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ همراه اول 28 مرداد

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۰ ب.ظ

شارژ 1000 تومنی همراه اول

ارسال عدد 5

به

203340

سپس ارسال عدد

12 

به

203862

از آقا هادی هم ممنونیم!! لغوش یادتون نره!!

۹۴/۰۵/۲۸
آقای خاص

نظرات  (۱۸)

خاص عزیز لطف دارین شما!!
پاسخ:
سلامی دوباره
خواهش میکنم بازم ممنونیم!!
سلام
ب خط مامانم این پیامو میده:
مشترک گرامی شما دارای سرویس فعالی نمیباشید!

پاسخ:
سلام
شما با همین روش رو خطتتون گرفتید!؟
سلام
اقای خاص امروز روز همراه اوله مثل اینکه.ایرانسل نیست؟
امروز نباشه فردا و پسفردام نیست معمولا
پاسخ:
سلام
ایشالله باید باشه و میاد اگه خدا بخواد!!
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۷ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
مرسی گرفتم تشکر هم از شما هم آقا هادی
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم منم ممنونم ازشون!!
سلام
بله، خیلی هم راحت گرفتم
اما مرحله اول رو ک واسه مامانم میفرستم این پیامی ک گفتمو میده!
پاسخ:
سلام
یبارم Az رو به 203862 بفرستید!!
مرسی گرفتم
پاسخ:
سلام
باید از آقا هادی ممنون باشیم!!
سلام
خودمم میخواستم همین کارو کنم
اما گفتم شما واردترید از شما بپرسم
ممنون درست شد!
عذرمیخوام اما 203862 ، نه 203362
واسه دوستانی میگم ک شاید اونام ب مشکل برخوردن!
پاسخ:
سلام
بله تو نظر اشتباهی تایپ کردم!!ممنونم!!
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۷ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
اگه سوال اولو اشتباه جواب بدیم بعد سوال دومو درست جواب بدیم بازم شارژ میده؟
پاسخ:
سلام
فکر کنم میده چون تو آپدیت قبلی میداد!!
سلام
تبریک رو از سامانه 203340 فرستاد
12 رو ک میفرستم ب 203862  ایندفعه میگه شما دارای یه سرویس فعال میباشید!
چه کنم؟
پاسخ:
سلام
Az off رو بفرستید لغوش کنید سپس دوباره عضو بشید!
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۵ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
Confident. جوابش مطمئن میشه؟
پاسخ:
سلام
بله گزینه 2 میشه!!
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۰ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
مرسی داد
پاسخ:
سلامی دوباره
خواهش میکنم از آقا هادی باید ممنون باشیم!!
سلام
لغو کردم دوباره عضو شدم دیگه تبریک نگفت!
لغوش کنم دیگه نه؟ چون شارژ نمیده فک کنم چون تبریک نگفت!
شرمنده، وقتتونم گرفتم، ممنونم!
پاسخ:
سلامی دوباره
چاره ای نیست بله لغو کنید سامانس دیگه همچین مشکلاتیم داره ایشالله باشارژهای دیگه جبران میشه!!خواهش میکنم!
مرسى اقاى خاص و دوستان عزیز...
پاسخ:
سلام
ما ازتون ممنونیم!!
گفته اگه مشکلی با شارژ داشتی چیکار کنم  ادامش نیومده
پاسخ:
سلام
مشکل از گوشیتون بوده بعضا اینجوری ناقص میاد منتظر باشید نیومد 700 بفرستین بازم نیومد لغو کنید!!
سلام
ببخشید 
دوستم تبریک شارژ رو گرفته بهش گفته رمز شارژ از سامانه 203340 ارسال میشه، اما ارسال نشده،
700 رو بفرسته رمزو میفرسته؟
پاسخ:
سلام
منتظر باشید به احتمال زیاد میاد اگه نیومد بفرستید!!
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۹ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
با یه خط دیگه  تا حالا دوبار 5 رو فرستادم بهش چرا جوابی نیومده!!؟!؟! 
پاسخ:
سلامی دوباره
AZ رو بفرستید به 203862!!
گبت شارژ از203340
ارسال میشه
.
.
.پس ازنیم ساعت هنوز ارسال نشده!!!!!!

                ^ ^
                  -
پاسخ:
سلام
700 بهش بفرستید!!
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۷ سید مهدی فرح بخشیان
هر کاری می کنم هیچ پیامی برام نمی یاد :(
پاسخ:
سلام
AZ رو بفرستید به 203862!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی