شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

اطلاعیه ویژه شارژ 26 تیر

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۱ ب.ظ

با سلام


دوستان ایرانسلی عزیز میتونن با شماره گیری #4444* پیشنهاد های استثنایی خودشون رو ببینند! مثلا واسه خودم 2.5 گیگ اینترنت ماهانه به قیمت 8 هزار تومان داد! میتونید استفاده کنید! البته مونده به شانستون!

۹۴/۰۴/۲۶
آقای خاص

نظرات  (۶)

من شارژ میخواااااااام
پاسخ:
سلام
از شارژ های هرمی استفاده کنید!! منتظر باشید ایشالله بعد عید شارژها زیادتر میشه!
سلام
این مکالمات پیشنهاد استثنایی زمانش محدوده؟
پاسخ:
سلام
یک هفته ای هستن!
به من گفته ٥٠٠٠ شارز کن بهت همونقدر مکالمه رایگان میدیم. رفتم توی سایت بعد یه همچین طرحی داشت واسه ماه رمضان نوشته یک روز مهلت استفاده دارین!! 
فرق دارن اینا؟!!! یا همون یه روزه؟
پاسخ:
سلام
نه فکر کنم فکر دارن!! فردا از 700 پیگیری میکنم و خبر میدم دوست عزیز
سلام عیدتون مبارک
من اونشب 5تا از سامانه 8282شارژ گرفتم.ولی همه رو گف استفاده شدس چیکار کنم؟
پاسخ:
سلام
مرسی عید شما هم مبارک دوست عزیز چرا این اتفاقای بد واسه شما میفته؟؟باید همون شب با پشتیبانی تماس میگرفتین تا شارژهارو بهتون بدن! واقعا متعجب هستم چرا این افتاقا برای شما میفته!! اشکالی نداره ناراحت نباشین! چجوری زدین؟؟
سلام
من از ۵۰۰ دقیقه اش گرفتم پول هم کم کرد ولی تماس میگیرم از شارژم کم میکنه نمیدونم چیکار کنم میشه راهنماییم کنید ممنون 

پاسخ:
سلام
به احتمال زیاد مشکل از حساب کاربریتونه با 700 تماس بگیرین حلش میکنن!!
سلام.نمیدونم چرا.
همون شب 2تاش گف اشتباس.بعد چن روز بازم بقیه رو امتحان کردم گف استفاده شده.با*144*و*141وارد میکردم
پاسخ:
سلام
شما باید همون روز امتحان میکردین متاسفانه سامانه های ایرانسل زرنگی میکنن و وقتی کارت شارژ رو میدن باید زود واردش کنید وگرنه میبینی بعد دقایقی همون کارت شارژ رو به چند نفر دیگه هم فرستادن حتما توجه کنین بعد گرفتن کد واردش کنید و  اگرم همون موقع گفت استفاده شدس سریع با پشتیبانی اون سامانه تماس بگیرید تا حل کنن! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی