شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ ایرانسل 19 مرداد

دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۵ ب.ظ

سامانه مشکل داره لطفا فعلا نزنید


شارژ 500 تومنی ایرانسل

ارسال عدد 1

به

737602

سپس ارسال عدد

999

به

737602

دوستان الان عضو بشید و بعد ساعت 8 بزنید یا کلا با فاصله نیم ساعته بعد ساعت 9 بزنید!!لغوش یادتون نره!!

۹۴/۰۵/۱۹
آقای خاص

نظرات  (۱۱)

سلام
1 رو ک فرستادم ک عضو بشم این پیام رو داد:
دوست خوبم، سلام
به"جشنواره یخ در بهشت"خوش اومدی
تو این هوای گرم یه فستیوال پرازجایزه می چسبه!
جایزه ها:
خودرو لیفان620
هر ماه پنج گوشی هوشمند
و
یک عالمه نیم سکه بهار آزادی
*
برای شروع عدد 1 رو به 737602بفرست
البته لبخند فراموش نشه :)
*
پشتیبانی:89515253
هزینه هر سوال:120 تومان
برگزار کننده:اپسان
انصراف:ارسال L
پاسخ:
سلام
فعلا سامانه مشکل داره لغوش کنید لطفا!!
سلام .این که حرفی از شارژ نزده!!
پاسخ:
سلام
فعلا سامانه مشکل داره لغوش کنید لطفا!!
سلام تبریک نگفت چی کنم
پاسخ:
سلام
فعلا سامانه مشکل لفوش کنید لطفا تا اطلاع بدم!!
من زدم پیام تبریک هم برام اومد
پاسخ:
سلام
بله اول میگفت ولی به مشکل برخورد کرده فعلا!!
سلام ینی فعلا پیام ندیم به این سامانه؟
پاسخ:
سلام
نه لطفا چیزی نفرستید تا ببینیم درست میشه یا نه!!
سلام, هنوز درست نشد؟
پاسخ:
سلام
متاسفانه نه فکر کنم پشیمون شدن از شارژ دادن!! ایشالله که درست بشه!!
سلام
کد منو که کسی نزده؟فک کنم فقط یه نفر زده
پاسخ:
سلام
کدتونو من زدم باید پخش کنید بین دوستاتون و آشنایاتون و...!!
سلوم آقای خاص
من هر وقت وارد مسابقه هرمی میشم همین کد رو میده از اولش
 دوسامم همیشه زدن ولی بهم شارژ نیومده.
کد ثابت بهم میده.
پاسخ:
سلام
باید کد ثابت بده دیگه برای هر شماره فقط یه کد میده دوستاتونم اگه بزنن این کدو هیچ هزینه ای نداره و بعد سه نفر بهتون پیام میاد که شارژ برنده شدید!!
سلام
اینک کدم ثابته مشکلی نداره؟
همیشه ام خودم یا دوسام میزنیم کدشو.من خودم با 3سیمم زدم.دفعات قبل که ش نداده

پاسخ:
سلامی دوباره
مشکلی نیست کد فقط یدونه به هر شماره میده!!شما وقتی باسیم کارت های دیگتون زدین باید به اون سیم کارت ها هم کد بده وقتی کد داد میفهمید که زده شده!!پس اگه تعداد به سه برسه قطعا پیام تبریکش میاد!!
سلام
اقای خاص یه تیکه پروفایل رو فعال کنید خو
پاسخ:
سلام
به فکرشم ایشالله حلش میکنیم!!
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۹ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
سلام داداش این یکی دیگه درست نمیشه؟ 
پاسخ:
سلام
نه دوست خوبم درست نشده!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی