شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ همراه اول 23 مرداد

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱ ق.ظ

دوستان مسابقه پیش بینی عوض شده لطفا به گزینه ها دقت کنید!!


برای کسانی که بازی فوتبال

را درست پیش بینی کنن

شارژ هزاری (بعضا دو هزاری) دریافت میکنن

1- برد تراکتور سازی

2- مساوی

3- برد راه آهن

عدد گزینه مورد نظر را به 203060 بفرستید

شارژ پیش بینی رو فردا ارسال میکنن احتمالا هم یکم دیرتر!! ایشالله تا بازی هم شارژ بازی دیروزمیاد!!بازی هم ساعت 18/30 دقیقه پخش میشه پس نیم ساعت مونده به بازی پیش بینی رو ارسال کنید!!

۹۴/۰۵/۲۳
آقای خاص

نظرات  (۱۰)

سلام
میشه راهنماییم کنید؟! تا بعدازظهر شرکت کنم!
ممنون
پاسخ:
سلام
بازی یکم سخته از طرفی ذوب آهن نتونسته نتیجه بگیره و عطش برد داره از طرفیم استقلال کبیر رو روند برد هست و بازیکنان خوبیم داره اما بازی سخته و پیش بینیش مشکل ولی شانس استقلال کبیر بیشتره بعلت بردهاش  و قوی بودن تیمش!!خواهش میکنم!!
سلام
شما هنوز شرکت نکردید ک نتیجه آمار رو بهم بگید؟
ممنون از توضیح کاملتون!
پاسخ:
سلامی دوباره
من شرکت نمیکنم چون همراه اول استفاده نمیکنم!!هنوز هم فعال نشده تا آمارشو داشته باشیم ظهر فعال میشه ایشالله!!خواهش میکنم!!
سلام
پس من بعدازظهر مجدد ازتون میپرسم ک درصد آمار رو بهم بگید!
روزتون بخیر 
پاسخ:
سلامی دوباه 
بله حتما!!روز شما هم بخیر!!
سلام خاص عزیز...میتونم الان بازى دیروز رو که درست پیش بینى کردم لغو کنم و بازى امروز رو پیش بینى کنم؟در ضمن بازى امروز خیلى درصدش زیاده که مساوى بشه...
پاسخ:
سلام
دوست خوبم نه میتونم بگم لغو کنید نه لغو نکنید چون شارژش زیاد شده شاید سیستمشم تغیراتی کرده باشه و مثل قبل نباشه!!منتظر باشید ایشالله تاعصر میاد!!شانس استقلال تا حدودی بیشتره!!
اره لغوش نکردم...اقاى خاص معلومه که استقلالى هستى ؟ولى من طرفدار هیچکدومشون نیستم.چون متاسفانه کیفیت فوتبال جاى خودشو به کیفیت پول هاى میلیاردى داده...و بازیکن ها هم به خاطر این تلاشى نمیکنن...ببخش زیاد حرف زدم.
پاسخ:
سلامی دوباره
بله!اون که بجا ولی بازم سرگرمیه خوبیه!!اختیار دارین خیلیم خوشحال میشیم نظر میزارین!!
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۴ شاهرخ شیرازی
سلام ب دوستان وب سایت ‏.‏ ما استقلالی هستیم مهم باختو برد نیست ولی ب تیم محبوبمون رأی میدیم
پاسخ:
سلام
بله کاملا درسته!!دوست خوبم دقت کن گزینه ها متفاوت شده و کلا بازی استقلال کبیر دیگه تو سامانه نیست عوض شده!!
خوب شد...این بازى راحت تر میشه پیش بینى کرد.
پاسخ:
سلام
بله این بازی تا حدودی راحته!!
کاکو من از فوتبال سر دز نمیارم اگه میشه بوگو کدومش بزنم..همیشه شارژ پیش بینی ک میزاری پایینشم بنویس درصد کدومش بیشتره مرسی گلو
پاسخ:
سلام
شانس تراکتور بیشتره ولی احتمال هر چیزی هست چون راه آهن هم میخواد خودشو ثابت کنه!!بله حتما!!
سلام.دوباره 1000شده...
پاسخ:
سلام
بله هزار شده!!
سلام جوابشو فرستادیم لغوش کنیم؟
پاسخ:
سلام
نه لغوش نکنید تافردا شب ایشالله شارژ رو میفرستن!!

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.