شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ همراه اول 17 آذر

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶ ق.ظ

شارژ 1000 تومنی همراه اول ( برای کسانی که نگرفتن )

ارسال کد

1748716964

به

205075

دوستان عزیز هرمی جدید همراه هست ابتدا به ازای یک نفر سپس به ازای دو نفر شارژ میده با عبارت ستاره خاموش هم لغو میشه!!

۹۴/۰۹/۱۷
آقای خاص

نظرات  (۳۵)

سلام.اولش که من دیدم ننوشته بودید برای کسانی که نگرفتن بعدهم پایینش نوشتین هرمی جدید تاریخ هم که 17 آذر وقتی اولش نمینویسیدلااقل پایینش هرمی قبلی بنویسیدتامتوجه بشیم جدید نیست،دقت کنید
پاسخ:
سلام
بله درسته ولی اگه متوجه میشدین همیشه اگه هرمی اپدیت بشه بالاش نوشته میشه و چون چند روزیم نیست که فعال شده برای همین اشنا بود ولی حتما اینکار انجام میشه ممنونیم بابت دقتتون!!
سلام.چهل تیکه شارژمیده؟ نمکدون ۲تاکدتکراری دادچه کنم؟ ممنون
پاسخ:
سلام
بله میده مشکل داره زنگ بزنیدبه وشتیبانی تا شارژ دیگتون رو ارسال کن!!
سلام.سامانه زنگ مدرسه ازایرانسل به همه میده؟
پاسخ:
سلام
نه!!
سلام
امروز سامانه 9090 فعال میشه؟؟؟
ممنون
پاسخ:
سلام
مشخص نیست!!
س.چهل تیکه به همه میده؟ شارژ5تومنی همراه اول هنوزهست؟
پاسخ:
سلام 
به جدیدها و بله!!
سلام
هر کاری کردم نشد نظر بدم کدامنیتی در نمیاد مجبور شدم
از گوشی خواهرم نظر بدم 
پاسخ:
سلام
احتمالا از مرورگرتون هست!!
اقا سجاد شارژ ایرانسل چقد کم شده متاسفانه؟؟
پاسخ:
سلام
درست میشه!!
سلام
737609فعاله؟ بمن تبریک گفت ک جوابشوبفرستم.
پاسخ:
سلام
بله!!
اقاسجادچن دیقه قبل جوابشودادم ک ببینم میده یانه گف 1به84909بفرس.میدونستم جوابشونبایدزودبدم امااینکی م گف پیشنهادویژه jh 555.نمیدونم قبلیه یاواسه امروزه
پاسخ:
سلام
برای جدیدهاس!!
9077…ارسال6و5واسه همرا گفته فعلاجوابشوندین من نمیدونما گفتم بشماهم بگم امتحان کنین.
پاسخ:
سلام
اطلاع داریم!!
اقاسجادفعلاغیرفعالشده737609
پاسخ:
سلام
اطلاع رسانی شده!!
منکه مرحله 1 زدم چکار کنم!!
پاسخ:
سلام
منتظر باشید فعال شد مرحله دوم رو بزنید!!
‏‎9090‎و9077کی فعال میشه؟ممنون
پاسخ:
سلام
9077 بزودی!!
س.یه جاخوندم هرمی ایرانسل وهمراه آپدیت شده.درسته؟
پاسخ:
سلام
نه درست نیست!!
کسی شناسه نت لازم نداره ممنون میشم بده به من.
پاسخ:
سلام
اطلاع میدم دوستان!!
Jh که گفتم2000ت تخفیف شارژه.
پاسخ:
سبلم
بله درسته البته ارژش اعلام نداره برای همین اطلاع نمیدیم!!
سلام
737609 فعال نشد هنوز مشکل داره
اقای خاص من از طریق opera
میرم نمیتومن نظر بدم 

پاسخ:
سلام
فعلل نه از گوگل کروم استفاده کنید!!
سلام
ممنون از شما
16 تا شارژ همراه اول گرفتم
ایرانسل احتمال داره درست بشه؟
پاسخ:
سلام
یکم احتمالش کمه!!
سلام
من یه بسته از *4444# گرفتم ۱۵۰۰۰ تومن و شارژ ازم کم کرد ولی فعال نشد (بخش پیشنهادات داغ)
یه پیامکی که مال فعالسازی بود برام اومد گفت باید از اینترنتت استفاده کنی تا فعال بشه من هم یه بسته گرفتم و فعال کردم ولی باز اون بسته فعال نشد
من طرح کنترل مصرف دارم و نمیتونم بدون بسته برم تو اینترنت
لطفا بگین چیکار کنم
پاسخ:
سلام
شما چون بسته دیگه خریدین باید تموم بشه سپس از این بسته 4444 کم کنه شما کد #4444*141* رو شماره گیری کنین ببینین فعال هست یا نه!!
ایرانسل فعال نمیشه؟این محدودکی فعال میشه؟ پشتیبانی نمکدون شماره اش چنده؟
پاسخ:
سلام
اعلام شده پشتیبانی الان تعطیله!!
سلام اقاسجاد 737609 ظهر زدم واسم سوال اومدلغوکردم الان میشه بزنم فعاله شارژ میده ??
پاسخ:
سلام
نه نمیشه!!
تموم شده
پاسخ:
سلام
اطلاع داده شد!!
ایرانسل فعال نمیشه؟ممنون
پاسخ:
سلام
اطلاع دادیم خواهش میکنیم!!
ممنون اقاسجادمادوتومن گرفتیم.کدخوبوبی دردسری بود.
پاسخ:
سلام
خداروشکر!!
پازل تموم نشده هاا من الان گرفتم
پاسخ:
سلام
بله اشتباه تایپی بود!!
یه نفرازمنوبزنه ارسال کد693825991به 205075
پاسخ:
سلام
ان شالله دوستان میزنن!!
سلام اگه مشکلش کد تکراری هست من سه تا با ترفند اضافه گرفتم به خاطر من نباشه
پاسخ:
سلام
نه ولی لطفا بیشتر از حق استفاده نکنید!!
ن تموم نشده اگ ب کسی گفت اعتبارشماکافی نیس بایددوباربفرسته هرجوابی اومددوباربایدفرستادتابده منم اونکاروکردم.واسه خط دیگ داد.
پاسخ:
سلام
اشتباه تایپی بود!!
اقاسجاد310*1واس ایرانسل ب ازای هرامتیازهدیه مکالمه میده.گفتم شایدکسی لازم داشت.ک بدونه.
پاسخ:
سلام
ممنونیم!!
اقامتین چه ترفندی؟
پاسخ:
سلام
ترفند خاصی نیست!!
پازل مشکل داره؟
پاسخ:
سلام
یکم بله!!
مبین نه متین اگه آقا سجاد صلاح بدونن خودشون میگن 
پاسخ:
سلام
نه ترفندی اعلام نمیشه فعلا!!
۱۷ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۵ امیرجووووکر
سلام من الان با 5 تا سیم کارت گرفتم مشکلی نداشت
پاسخ:
سلام
یکم مشکل داره!!
خب چجوری از310امتیازبگیریم؟
پاسخ:
سلام
به ازتی هر 150 ریال که از حسابتون کم بشه برای امورات مثل پیامک و تماس و اینترنت یه امتیاز اضافه میشه!!
سلام..من رئال مادرید رو انتخاب کردم دیروز و تیم برنده شد ولی شارژ نمیدن چرا؟؟
پاسخ:
سلام
میتونید الان بگیرید!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی