شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

اطلاعیه ویژه شارژ 31 شهریور

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ب.ظ

با سلام


1- بابت اعلام ساعت پیش بینی عذر میخوایم متاسفانه صدا و سیما ساعت بازی رو 22/30 اعلام کرده بود ولی متاسفانه با ساعت جدید بازی ساعت 21/30 دقیقه شروع شده بود سریعا میتونید شرکت کنید!!

2- دوستان عزیز کم کم تو سامانه 8123 هم شرکت کنید و بعد ساعت 12/30 مرحله دوم رو ارسال کنید و توجه کنید عبارت p رو چندبار بفرستید بعضا شارژ بیشتری بهتون میده!!

3- دوستانی هم که پیش بینی رو درست حدس زدن کم کم عبارت و 1000 رو به 20576 بفرستین و شارژتونو دریافت کنید منتظر پیام تبریک هم نباشین!! با عبارت ت خاموش هم لغو کنید!!

4- و دوستانی هم که پیش بینی والیبال رو درست حدس زدن کم کم عبارت م 1000 رو به 203047 بفرستین و شارژتونو دریافت کنید منتظر پیام تبریک هم نباشین!! با عبارت م خاموش هم لغو کنید!!

۹۴/۰۶/۳۱
آقای خاص

نظرات  (۴۸)

۳۱ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۲۳ سید مهدی فرح بخشیان
الان شارژ میده؟
پاسخ:
سلام
سامانه 20576 شارژ میده ولی 203060 متاسفانه نه و باید تصمیم بگیرید تو جدید شرکت کنید یا منتظر قبلی باشید!!

سلام.
ببخشید مرحله دوم که بعد دوازده باید بفرستیم از کدوم قسمت شروع میشه؟ارسال ؟١٠
پاسخ:
سلام
مرحله دوم ارسال عبارت p هست!!
سلام
پس سامانه 203047 چی؟
پاسخ:
سلام
203047 که پیش بینی نداشتن!!
بایرن مونیخ5-1وولفسبورگ
پاسخ:
سلام
ممنونیم!!
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۰۴ زنده باد جونقان
شرمنده انقد که من سوال پرسیدم کسی نپرسید. میتونیم P را فردا صبح بفرستیم؟؟؟
پاسخ:
سلام
بله میتونید فقط زیاد دیر نکنید چون احتمال داره بهتون پیام تبلیغاتی بیاد!!
پس بازیه ایران کدوم سامانه بود؟
پاسخ:
سلام
امروز صبح بازی ایران و کانادا پیش بینی نداشت!!
شارژ همراه اول 30 شهریور، بازی ایران و استرالیا البته والیبال بود سامانه 203047 ساعت بازیشم 12:30 
پاسخ:
سلام
شما عبارت رو بفرستین چون تسترمون میگه اعلام کردیم ولی پستی نزدیم و بسیار جالب هست!!
سلام ببخشید من میتونم این شارژهایی که برنده میشم تا یک هفته وارد نکنم
پاسخ:
سلام
بله!!
اقا سجاد خانم ماندانا درست میگه بازی ایران استرالیا رو درست پیش بینی کرده بودم اما تا حالا نداده!!
پاسخ:
سلام
عبارت رو بفرستین نمیدونم چرا پست رو نفرستادیم!!
سام داداش من گرفتم والیبال رو ممنون احساس میکنم یجور سردرگمی چی شده؟؟وب رو هم تعطیل نکنیداااااا
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم خداروشکر!! نمیدونم چی شده اطلاع ندادم والیبال رو از طرفیم دوتا از دوستان سوالاتی تو خصوصی پرسیدن واقعا هضمشون سخت بود!! ان شالله!!
اقای خاص میشه ساعت 12بزنیم یا تا 12.30منتظر بمونیم
پاسخ:
سلام
بهتره یکم بعد بزنید!!
salam L ro mifrestam be 8123 javab nemiad bayad farda shab dobare ozv besham khahesh mikonad veb ro tatil nakonid mamnon misham
پاسخ:
سلام
بله فردا شب زودتر عضو بشید!! انشالله تعطیل نمیشه!!
1000 رو میفرستم به 203047 از سامانه 203060 پی ام میاد که کد ارسالی شما صحیح نبست
پاسخ:
سلام
م 1000 رو باید بفرستین!!
salam nemishe farda sobh bezanam khabam miad mikhab beram bekhabam
پاسخ:
سلام
مشکلی پیش نمیاد!!
سلام p رو بفرستین داره شارژ میده
پاسخ:
سلام
از ترقند هم استفاده کنید!!
۰۱ مهر ۹۴ ، ۰۰:۲۸ سید مهدی فرح بخشیان
دمت گرم ولی از کجا فهمیدی چند بار بزنیم شارژ بیشتری میده؟
پاسخ:
سلام
ممنونم اینم جز ترفندهای فری شارژ هست!!
من هر چی پی میفرستم چیزی نمیاد کخ ده دقه گزشته الان
پاسخ:
سلام
منتظر باشید بسیار دیر میاد جوابش!!
من از طرفند استفاده کردم ولی یه کد رو چند بار واسم میفرسته چیکار کنم
پاسخ:
سلام
دوست عزیز p رو باید,قبل ازسال شارژ سریعا چندبار کیفرستادین نه بعددریافتش!!
P رو فرستادم اما هیچ جوابی نیومد
سلام p رو چندبار فدگرستادم جوابی ن داد ?
پاسخ:
سلام
منتظر باشید!!
سلام
آقای خاص
ترفندتون عالی بود
با یه خطم 6 تا شارژ گرفتم!
یه سوال،  الان نمیخوام از رمز شارژایی ک فرستاده استفاده کنم، امکانش هست رمز منو برای یه نفر دیگم بفرستن و اون طرف استفاده ش کنه؟!
پاسخ:
سلام
امکانش کمه ولی احتمالش هست چون سامانه بعضا هنگ میکنه بهتره استفادش کنید و نگهش دارید تو حسابتون!!
۰۱ مهر ۹۴ ، ۰۱:۰۲ سید مهدی فرح بخشیان
مرسی با سه تا سیم کارت ۱۲ تومن شارژ گرفتم.
پاسخ:
سلام
خداروشکر خواهش میکنم!!
تقریبا 6 تا داد البته بیش از پنجاه تا پیام اومد خودشم قبل از ارسال شارژ فرستادم
پاسخ:
سلام
باز خوبه خداروشکر!!
سلام
چشم، 
خیلی ممنون!
شاد باشید!
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم  و ممنونم!!
سلام برالغوش چیکار کنم چن بار ال رو فرستادم جواب نمیده؟
پاسخ:
سلام
منتظرش باشید جوابش دیر میاد!!
سلام خسته نباشید 
من 20 بار p رو فرستادم پشت سرهم قبل از اینکه شارژ بیاد همونجوری که گفتین ولی 19تاش شبیه هم بودفقط یکیش فرق داشت لطفا اونایی که چند تا کد گرفتن طریقه درستشو به من بگن تا با سیم دیگم بگیرم ممنون
پاسخ:
سلام
طریقش همینه باز خوبه دوتا گرفتین خداروشکر!!
خیلی ممنون من تونستم 12تومن تا حالا بگیرم 
یسیم کارتم 15بار فرستادمجوابش هنوز نیومده 
عیدتونم پیشاپیش مبارک 
پاسخ:
سلام
خداروشکر ممنونم عید شماهم مبارک!!
اقا دمت گرم با هفت تا سیم کارت راحت اگه ابنظوری بدن میشه نود تومن گرفت.
تا الان یکی ده یکی شش یکی چهارده گرفتن.

دمت گرم واقعا
پاسخ:
سلام
خداروشکر ممنونم!!
ببخشید چرا برای من کد شارژ تکراری میده
پاسخ:
سلام
باید تعداد زیادی میفرستادین!!
سلام چندبار p فرستادم همش کد تکراری میده
یعنی اگه باز بفرستم ممکنه بده؟
پاسخ:
سلام
قبل ارسال شارژ باید میفرستادین!!
سلام.اقا سجاد من که ب سامانه 203047 هر چی م 1000رو میفرستم میگه شما باید روز بعد از بازی این عبارت رو میفرستادین ،یعنی لغوش کنم دیگه شارژ نمیده!
مگبا این روشی ک گفتین پشت هم چنددفعه فرستادم قبل اینکه کد شارژو بده ولی فقط یه کد شارژ داد
پاسخ:
سلام
منتظرش باشید و عصر  ارسال کنید!! باید تعداد زیادی میفرستادین ان شالله دفعه های بعد شارژ زیادی دریافت میکنید!!
سلام صب بخیر،من بازی رو درس پیش بینی کردم ولی دیدم شارژ نداد لغو کردم دوباره بازی دیشب رو شرکت کردم الات ت 1000رو بفرستم نمیده بهم 
اگه بفرستم شارژ بایرمونیخ رو هم نمیده
پاسخ:
سلام
عبارت رو بفرستین شارژ بازی دیشب رو دریافت کنید!!
سلام صبح بخیر
مرسی آقای خاص
تلافی تمام این روزهای بی شارژی رو دیشب درآوردم. 
پاسخ:
سلام
ممنونم خواهش میکنم خداروشکر!!
دیشب ب لطف شما شب پرشارژی برا من  و خانوادم بود،انشالله هر شب اینطور باشه
فدات 
قربانت
ستاره بچینی
خوشبخت شی (هم شما هم تسترای گرامی)


پاسخ:
سلام
خداروشکر ان شالله ممنونیم!!
سلام
ب یه خطم 6 ت
ب یه خط دیگم 6ت
ب یه 11ت 
ب خط آخرم 1ت شارژ داد، چون تا اولین p رو فرستادم جوابش اومد!
بازم ممنون!

پاسخ:
سلام
خداروشکر خواهش میکنم!!
اقا سجاد من دوتا سیم کارتم مونده به نظرت الان بزنم شارژ زیاد میده یا بزارم برای شب ؟؟راستی ممنون بابت شارژهای دیروز.
پاسخ:
سلام
بهتر بوددیشب بزنید ترفند کم کم داره از بین میره!!
اره متاسفانه وقتی الان میزنم زود جواب میاد.یه تشکر هم همین الان ت 1000 رو دوبار قبل از اومدن شارژها زدم که دو تا کد متفاوت داد واقعا مرسی.
پاسخ:
سلام
ان شالله دفعه های بعد!! بله درسته قبلا تو نظرات هم اعلام شده بود!!
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۰:۴۰ زنده باد جونقان
سلام امروز پیش بینی هست. من امروز به جای اینکه p را بفرستم اشتباهی L را فرستادم. باید دوباره شب 10 را بفرستم و فردا P  را؟؟؟
پاسخ:
سلام
فعلا نه!! بله میشه!!
سلام من دیشب نمیدونستم میشه امشب زد راستی این سامانه کی هنکی داره چون دوستم زد چندیدین بار هم پشت سر هم ولی کد تکراری بهش میداد
پاسخ:
سلام
متاسفانه ترفند کم کم داره از بین میره میتونید امشب بزنید!!
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۳:۲۰ سید مهدی فرح بخشیان
سلام و عرض تبریک
سجاد کاکام چجوری ۲۰ تومن شارژ رو یه جا به یه سیم دیگه انتقال بدم؟؟؟

پاسخ:
سلام
ممنونم مبارکه! متاسفانه یجا تو ایرانسل نمیشه باید هزاری ارسال کنید!!
سلام اقای خاص ببخشید 8123 امشب هم فعاله یانه ?واسه سیمای قبلی دوباره ش میده ? ممنون ازوبلاگ عالیتون
پاسخ:
سلام
یه روشی رو داریم تست میکنیم شب بعد ساعت 12 اگه جواب داد اطلاع خواهیم داد!! خواهش میکنیم!!
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۴ زهرا ٦١٧١٧١١٢
سلام یعنی روش قبلی جواب نمیده واسه امشب ؟؟؟
پاسخ:
سلام
متاسفانه احتمال داره جواب نده!!
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۴:۳۵ زهرا ٦١٧١٧١١٢
سلام.میشه این ترفند باز تکرارشه؟لطفـــــا...ممنون میشم.روزتون خوش
پاسخ:
سلام
دست ما نیست شما شب ساعت 12/30 به بعد طبق ترفند عمل کنید و سرعتتون بسیار زیاد باشه!! ان شالله احتمال داره ترفند دیگه ای هم اطلاع رسانی بشه!!
salam 
pishbini emroz nist 
پاسخ:
سلام
فعلا نه!!
سلام
اگر ترفند دیگه ای باشه دوباره میشه با خطهایی که قبلا گرفتن عضو شد؟
پاسخ:
سلام
فعلا داریم روش کار میکنیم اگه جواب داد بله میشه!!
ممنون از وب خوبتون و از شما و تسترهای گرامیتون
پیشاپیش عیدتون مبارک
پاسخ:
سلام
بسیار ممنونیم ازتون عید شماهم مبارک!!
سلام ظاهرا اونایی که قبلا شارژ از 8123گرفتن دیگه ش بهشونن تعلق نمیگیره .ترفند جدید چی شد ?
پاسخ:
سلام
ترفند باید تست بشه و ببینیم جواب میده یا نه اگه جواب داد اعلام میکنیم!!
salam
az on khatam 1000 ferestadam sharj jadid behem dad ghablan gerefte bodam sharjesh kardam vali jadid 
پاسخ:
سلام
اگه بهتون شارژ جدید داده پس خوبه!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی