شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ ایرانسل 30 شهریور

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۱۷ ب.ظ

شارژ 1000 تومنی ایرانسل 

ارسال عبارت

Ozv ksafar

به

8282

سپس ارسال عبارت

KS 110

به

8282

توجه کنید الان عضو بشید و مرحله دوم رو یا بعد ساعت 6 بزنید یا بعد ساعت 8 بزنید الان نزنید!!بعد گرفتن شارژ هم لغوش کنید!!

۹۴/۰۶/۳۰
آقای خاص

نظرات  (۱۸)

سلام
پیامم ارسال شد اما پیامی نیومد چیکار کنم اگه تا ۶ نیومد چی
دوباره عبارتو بفرستم 
پاسخ:
سلام
منتظر باشید میاد!!
سلام خسته نباشید.
پیام تبریک نمیاد از کجا بدونم شارژ میده یا نه؟
پاسخ:
سلام
منتظر باشید یکم دیر میاد!!
ممنون از سرعت عملتون

پاسخ:
سلام
ممنونیم بسیار!!
Slm
خیلی ببخشید ولی اگه نیومد چی
پاسخ:
سلام
بدون شک میاد منتظر باشید اگه نیومد راه حلش رو بهتون میگیم!!
سلام مجدد ... اقا انشا اله روز پر باری خواهد بود .. ممنون از اطلاع رسانیتون
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم ان شالله!!
Ozv kodk
پاسخ:
سلام
اعلام کردیم دقت کنید ولی ممنونیم!!
ببخشید یک سوال برای مرحله بعد ٨٢٨٢ باید شارژ داشته باشیم نه؟

پاسخ:
سلام
بله باید 120 تومن داشته باشید!!
سلام
Ksafar جوابش نیومد اما kodk با اینکه بعد از ksafar فرستادمش جوابش اومد!
40 دیقه ست منتظرم!
پاسخ:
سلام
منتظر باشید میاد!!
سلام
پیامش نیومد، چه کنم؟!

پاسخ:
سلام
عبارت
L KSAFAR رو بهرستین بعد منتظر باشید پیام بیاد بعدش دوباره عضو بشید!!
سلام
اگه شروع کرد به دادن شارژ ممنون میشم اگه اطلاع بدین چون فرستادم میگه کد درخواستی موجود نیست
پاسخ:
سلام
کم کم میده ولی بهتره بعد ساعت 8 بزنید!!
سلام آقای خاص من فرستادم الان یه اس اومد اما شارژ نداد
حالا بمونم ساعت 8 به بعد بزنم یا لغو کنم دوباره ارسال کنم
پاسخ:
سلام
بعد ساعت 8 بفرستید!!
salam man 3tagereftam vali 2ta estefade shode behem dad marhale dovom ro chejori anjam bedam yeki ham sistem baram omad
پاسخ:
سللم
هنگامی که بهتون استفاده شده داد دوباره مرحله دوم رو ارسال کنید!!
salam bayad laghv konam baad marhale dovom ro anjam bedam bebakhshid ziad soal miporsam
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم نه پشت سرش باید بفرستین!!
سلام 
آقا واسه من کل اخطار های پست بالایی رو داد آخوشم میگم محصول موجود نیست 10برابر پول شارژ ازم پول کم کرد
پاسخ:
سلام
درصد خطا داره البته بهتره از KODK زیاد استفاده نکنید!!
من ksafar بهم رمز استفاده شده داد چکار کنم بنظرتون
پاسخ:
سلام
بلافاصله باید مرحله دوم رو دوباره میفرستادید!!
salam man gereftam merci az rahnamiton enshallah farda ham bashe natam kheili zaif bod
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم میکنم خداروشکر!!
salam merci man 13bar dishab ferestadam 3ta behem dad pishapish eydeton mobarak
پاسخ:
سلام
خداروشکر!! ممنونم عید شما هم مبارک!!
salam emroz sharj hast
پاسخ:
سلام
بله احتمالش هست!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی