شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

اطلاعیه ویژه 31 مرداد

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۱۱ ب.ظ
با عرض سلام

بنده سینا هستم چند روزی بعنوان کمک نویسنده در خدمتتون هستم آقا سجاد چند روزی بخاطر فوت بابابزرگشون در خدمتتون نیست عذرخواهی کردن بخاطر اینکه امروز دو تا شارژ از دست دادیم امیدوارم تو این مدت کم با دوستی بسیار در خدمتتون باشم و شارژهارو از دست ندیم، سوالیم داشتید در خدمت هستم! موفق باشید
۹۴/۰۵/۳۱
آقای خاص

نظرات  (۲۰)

۳۱ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۶ سید مهدی فرح بخشیان
سلام
واقعا متاسف شدم و خدمت اقای خاص (که همین الان لو دادین اسمشون سجاد هست) تسلیت عرض می کنم.
یه سوالی دارم
چجوری از شارژ های 8282 با خبر می شوید؟؟؟
پاسخ:
سلام
بسیار ممنونم ازتون، از راه تست کردن.
شارژ 1000
ایرانسل
ارسال پیامک خالی به 84212
فردا ارسال RN CHJ
به 8282
پاسخ:
سلام
ممنون همون ozv taha هست که الانم مشکل داره برای همین نزاشتیم.
اقا سجاد تسلیت میگم غم اخرتون باشه خدا صبر بده
پاسخ:
سلام
آقا سجاد فعلا نیستن بسیار ممنونم.
سلام
ممنون از زحمات همگیتون
ایشون همیشه انقد ب موقع ب ما اطلاع رسانی میکنن ک دوتا شارژ در مقابل زحماتشون چیزی نیست!
خدا رحمت کنه جمیع رفتگان رو!
بازم ممنون!
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم نظر لطفتونه ایشالله به زودی برمیگردن،خدا رحمت کنه.خواهش میکنیم.
سلام شرمنده جواب منو ندادین
حالا که کد استفاده شده بمن داده نمیشه مثلا به 700پیامکش کنم کد جدید بهم نمیده 
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم 700 رو بفرستین البته مرحله دوم رو همون لحظه بازم میفرستادین شارژ رو میداد.
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۴ شاهرخ شیرازی
رفیق بخدا خیلی ناراحت شدم ‏.‏ خدارحمتش کنه
پاسخ:
سلام
ممنونیم خدا رحمتشون کنه.
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۵ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
سلام تسلیت میگم
خدا رحمتشون کنه روحشون شاد
پاسخ:
سلام
ممنونیم خدارحمتشون کنه.
سلام 
تسلیت میگیم ب اقای خاص انشاا,,, غم آخرشون باشه.به شمام خوشامد و خسته نباشید میگیم
پاسخ:
سلام
ممنونیم خدا رحمتشون کنه،بسیار ممنونم.
سلام .تسلیت میگم در رابطه با پیام ip من فرستادم این اومد 
به جشنواره حصین خوش اومدی
*میلیون ها جایزه در انتظارته*
عضویت در هر مسابقه: ارسال پیامک رایگان به شماره داخل پرانتز
دنیای میوه ها (84211)
کتاب زندگی (84854)
*
برای اطلاع از دریافت شارژ: فردا RN CHJ رو به 8282 بفرست
برای دریافت سوال ها RN 100 رو به 8282 بفرست
لغو با ارسال L TAHA به 8282
به نظرتون شارژ میده فردا؟
پاسخ:
سلام
ممنونیم،قبلا گرفته شده و الانم مشکل داره.
سلام...منم خدمت اقا سجاد تسلیت میگم.واقعا شوکه شدم...راستى امروز یه شارژ پنج تومنى هم داشتیم که متاسفانه پرید...
پاسخ:
سلام
ممنونیم،بله یه شارژ پنج یه شارژ دو و یه شارژ هزاری بود که دوتاشو از دست دادیم بخاطر اتفاقی که برای آقا سجاد افتاد.
شارژای امروز ۴ تا بود که از دست دادیم.دوتاش ۵ تومنی بود.حیف شد.دیگه نمیاد امروز؟
پاسخ:
.سلام
سه تا بودن یدونه پنج یدوه دو و یکیشم گذاشتیم بخاطر اتفاقی که برای آقا سجاد افتاد متاسفانه غافل بودیم.
سلام 
تسلیت میگم به اقای خاص
در رابطه با پیام ip من فرستادم این اومد جوابش
به جشنواره حصین خوش اومدی
*میلیون ها جایزه در انتظارته*
عضویت در هر مسابقه: ارسال پیامک رایگان به شماره داخل پرانتز
دنیای میوه ها (84211)
کتاب زندگی (84854)
*
برای اطلاع از دریافت شارژ: فردا RN CHJ رو به 8282 بفرست
حالا به نظرتون شارژ میده؟
پاسخ:
سلام
قبلا گرفته شده و مشکلم داره برای همین اطلاع ندادیم.
((((((((((ان للله و انا علیه اراجعون)))))))))))))

جناب عالی

مصیبت وارده را به شما و خانواده گرامیتان تسلیت میگوییم
باشد مارا در غم خود سهیم دانید.

                                         از طرف IP
پاسخ:
سلام
واقعا ازتون ممنونیم خدا رحمتشون کنه.
سلام...منم خدمت اقا سجاد تسلیت میگم.واقعا شوکه شدم...راستى امروز یه شارژ پنج تومنى هم داشتیم که متاسفانه پرید...
پاسخ:
سلام
بله متاسفانه اتفاقی که افتاد غافلمون کرد.
ایشالا غم آخرشون باشه منم تسلیت عرض میکنم مارو هم تو غم خودتون شریک بدونید.
پاسخ:
سلام 
بسیار ممنونیم،خدا رحمتشون کنه.
شارژ رایگان ایرانسل ۱ شهریور
ارسال عدد
۵۰۱۰۶۵۵۹۷
به
۷۳۷۴۶۱
پاسخ:
سلام
کدتون رو جاهای دیگه هم پخش کنید.
سلام تسلیت میگم...اقا سینا جون بچت یکاری کن اس ام اس راه بیوفته چون من روزا نت ندارم همه شارژا از دستم میپره..از این دوستانی ک اینجا هستن هرکی بتونه شارژای محدودو سریع خبرم بده از خجالتش در میام
پاسخ:
سلام
ممنونم ازتون،والا بنده بچه ندارم خودمم قرار بود پنل رو آماده کنم وای اونجوری کسجاد جون گفت مخالف داشت فعلا منتفیه.
خو تو برای موافقا راه بنداز هزینشم هرچی باشه رو سر میزاریم
پاسخ:
سلام
دست من نیست ولی با این تعداد اصلا نمیشه اصلا.
تسلیت میگم خدا رحمتش کنه
پاسخ:
سلام
ممنونیم خدا رحمتشون کنه.
من شارز پیش بینی گسترش ذوب آهن رو نگرفتم.همش میگه باید صبح بعد بازی اقدام کنید.800 تومن ازم کم کرده اعصابم ریخته به هم.یه کمکی کن درست بشه
پاسخ:
سلام
بارها اعلام شده باید منتظر باشید تا اطلاع بدیم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی