شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ همراه اول 31 مرداد

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ب.ظ

برای کسانی که بازی فوتبال

را دست پیش بینی کنن

شارژ هزاری دریافت میکنن

1- برد منچستر یونایتد

2- مساوی

3- برد نیوکاسل

لطفا عدد گزینه مورد نظر را به 203060 ارسال کنید

دوستان شارژ رو فردا ارسال میکنن و یکمم دیرتر!! بازی هم ساعت 16/15 دقیقه پخش میشه پس نیم ساعت مونده به بازی پیش بینی کنید!!

۹۴/۰۵/۳۱
آقای خاص

نظرات  (۷)

سلام کدومش بزنیم؟؟اگه تا ساعت 4 شارژ دیروزی نیومد چیکار کنیم؟
پاسخ:
سلام
منچستر شانسش بیشتره ایشالله میاد!!
سلام
میشه لطفا همکارتون آمار رو اعلام کنن!؟
خودتونم یه راهنمایی کنید لطفا!
ممنون!
پاسخ:
سلام
بابت تاخیر ببخشید شانس منچستر زیاده!!
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۵ سید مهدی فرح بخشیان
می گه تا وقتی شارژ نگرفتی نباید سرویس رو لغو کنی
تا شارژ میده چقدر می خوان برامون پیام ارسال کنن؟
پاسخ:
سلام 
متاسفانه با بعضی سیم ها تا میکنه با بعضیا نه و زرنگی میکنن!!
سلام
راهنمایی میکنید؟
کدوم تیم آمارش بیشتره؟
پاسخ:
سلام
شانس منچستر زیاده!!
اقا به جان خودم این شارژ نمیده من بازی پرسپولیس پیش بینی کردم ولی نداده کلی هم پیام برام فرستاده فکر کنم همه شارژم بخوره درسته!!
پاسخ:
سلام
بله با بعضی سیم ها تا نمیکنه زرنگیشونه!!
سلام
خواهش میکنم
خودمم دو سه دیقه قبل بازی منچسترو زدم، فعلا ک بازی مساویه!
ممنووون!
پاسخ:
سلام
ایشالله میبره خواهش میکنم!!
سلام
بازی مساوی شد
هرچند همون دقایق اول بازی منچستر یه گل سالم زد اما متاسفانه آفساید اعلام شد، ک آفساید نبود،
دیگه چه میشه کرد، 
پاسخ:
سلام
ایشالله شارژ های دیگه رو بگیرید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی