شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان از سامانه های فعال ایرانسل و همراه اول

شارژ همراه اول 18 مرداد

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۳ ب.ظ
شارژ 1000تومنی همراه اول
ارسال کد 
2095276412
به
205079
بخش.جدید شارژهای هرمیه که با اولین نفر که کدتون رو زد1000 میگیرید سپس  نفر به دونفر شارژ میگیرید!!بعد دریافت کد حتما لغو کنید!!
۹۴/۰۵/۱۸
آقای خاص

نظرات  (۱۲)

سلام اگه امکانش هس کد منو بزارین من شارژم کمه و اطرافیان همراه اول نیستن
2095276412
پاسخ:
سلام
بله حتما!!
واقعا نمیدونم چطور تشکر کنم
بعد اومدن کد لغو کردم اگه بقیه کد بزنن به من شارژ میده یا نباید لغو میکردم؟
پاسخ:
سلامی دوباره
خواهش میکنم وب مال همه دوستان هس!!مشکلی نیست شارژ میاد!!
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۷ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
سلام 
با هر خط میشه یه کد رو زد فقط؟
پاسخ:
سلام
بله با هر خط فقط یه کد میشه زد!راستی مشکل شمارو پیگیر شدم باید شمارتون باشه یاشمارتونو بدید من پیگیر شم یا خودتون با 700 تماس بگیرید دست عزیز!!
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۲ محـℳ๑みสℳℳสのـمد
ممنونم laghv رو به 8585 فرستادم لغو شد بازم تشکر بخاطر پیگیریت
پاسخ:
سلامی دوباره
خواهش میکنم بازم سوای داشتید در خدمت هستم!!
سلام
این شارژش حتمیه؟
خطم شارژ نداره مشکلی نداره؟
پاسخ:
سلام
بله حتمیه باید 120 تومن باشه تو سیم کارتتون!!
من 120 ندارم.بیخیال
پاسخ:
سلامی دوباره
ایشالله مشکلتونو حل میکنیم!!
سلام
ی سوال دیگه
 کد رو 1 نفر یا 100نفر بزنن فرقی نداره؟
پاسخ:
سلامی چند باره
نه هرمیه اول که یه نفر زد هزاری میگیرید بعد دو نفر دو نفر میگیرید!!
2نفر 2 نفر ینی چی؟متوجه نمیشم

پاسخ:
سلام
اگه یادتون قبلا شارژهای هرمی سه نفر میزدن و شارژ میگرفتن الان باید دو نفر کدتون رو بزنن تایه شارژ بگیرید بعد دوباره دو نفر میزنن بازم شارژ میگیرید اینجوری!!
خیلی ممنون. فدات ستاره بچینید.شارژ رایگان ببرید.بوس بوس.اول تو قطع کن 
پاسخ:
سلام
ممنوووونم خیلیی امیرخان!!
          جدید   *****  شارز رایگان همراه اول  *****  واقعی


با ارسال    م  812217654   به 201013

   %    بین حرف م و اعداد فاصله بذارید.
پاسخ:
سلام
کدهاتونو جاهای دیگه هم میتونید پخش کنید!!
سلام دستتون درد نکنه 3000 تومن گرفتم اگه بی ادبی نباشه و به منظور سوءاستفاده نباشه روزهای بعد هم کد منو تو سایت بزارین بازم ممنون
پاسخ:
سلام 
خواهش میکنم مبارکتون باشه!!تا جایی که بشه حتمامیزارم روز های بعد!
سلام ملت کد منم بزنین مشتی هسین ب مولا 1559896999
پاسخ:
سلام
کدتون رو تو گروه ها و ... پخش کنید!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی